Hoofdstuk 15

2.6K 142 1
                                    

Ik duw me uit zijn handen en zie hoe hij me nogsteeds aankijkt.
'Kom leg je neer op je buik.' Beveelt hij me. Het kost me te veel energie om nu tegen te stribbelen dus laat ik me rustig op zijn bed vallen en draai me om op m'n buik. Ik voel hoe het bed lichtjes inzakt wanneer hij er op kruipt. De indeuking bevindt zich rond mijn heupen terwijl ik voel hoe de indeuking zich verplaatst naar beide kanten van mijn lichaam. Vervolgens voel ik hoe hij zich neerzet op mijn onderbenen terwijl zijn handen mijn onderrug raken.

Over mijn T-shirt heen glijden da handen van mijn onderrug langs mijn ruggengraat. Zijn vingers drukken lichtjes in mijn ribben terwijl ik uit mijn ooghoek naar zijn geconcentreerde blik kijk. Ergens is het schattig, de tip van zijn tong steekt lichtjes vantussen zijn lippen terwijl zijn volle wenkbrauwen gefronst zijn. De schitterende hazelnoot-bruine ogen zijn lichtjes samengeknepen waardoor kleine rimpeltjes ontstaan op zijn voorhoofd. Zijn zachte hand glijdt op een bepaald moment door mijn nek waardoor hij mijn haar van de ene kant naar de andere verplaatst. Een tinteling gaat door mijn lichaam en ik voel mijn nekhaartjes rechtop staan. Ik zie een kleine grijns rond zijn mondhoeken op wanneer hij dit opmerkt.

'Ik ben goed he.' Oke, daar is zijn ego weer. Dat kon natuurlijk niet ontbreken. Ik mompel en kreun wat maar druk mijn hoofd nog harder in het kussen.
Zijn handen glijden in mijn nek en tot mijn verwondering zijn ze totaal niet koud. Ze zijn zacht en warm, lief en teder. Zijn vingertoppen drukken op vaste plaatsen en ik voel me helemaal ontspannen. Zelf zo ontspannen dat ik... dat ik .. ik... met die gedachte vallen mijn loodzware oogleden toe.

In mijn droom voel ik nog hoe een deken over me heen wordt gelegd maar om te reageren ben ik al te ver weg...

De ruwe lippen van Alex raken de mijne. Zijn tong vraagt toestemming die ik hem ook geef. We liggen op zijn bed, in zijn kamer. Het is hier best donker en een duidelijke rookgeur hangt in de ruimte.

'Alex stop.' Mompel ik. Zijn lichaam is stevig tegen de mijne gedrukt terwijl hij me in een strakke greep houdt. Ik probeer me uit de greep te duwen maar het lukt niet.
'Alex!' Roep ik opnieuw, deze keer luider. Mijn ademhaling versnelt en mijn hart bonst als de wind.
'Jij bent van mij en enkel van mij, je zit aan me vast. Je geraakt nooit meer van me los, jij bent mijn slet!' Roept hij uit. Zijn stem weergalmt in mijn gedachten, zijn ogen worden duister terwijl hij zijn nagels in mijn huid klemt. Ik probeer hem van me af te duwen, mijn voeten spartelen hevig en mijn armen kloppen in het wild. Plots voel ik opnieuw een greep. Mijn naam word gezegd.

'Scar? Alles is oke, je hebt een nachtmerrie.' De zachte woorden klinken door mijn hoofd, ze weergalmen in mijn gedachten. Het maakt me rustig, ik voel me kalmeren terwijl ik opnieuw een rustige ademhaling krijg.

Ik voel ... Een andere greep. Een zachte, lieftallige greep, waar ik me zo uit zou kunnen lostrekken. Alex is verdwenen en een zwarte kamer verschijnt voor mijn ogen. Een regenboog en een open veld vol bloemen, bomen, grassen, konijntjes... net alsof ik in een sprookje zit.

Mijn ogen openen langzaam. Ik lig in een donkere kamer waarbij een spleetje zonlicht door het gordijn schijnt. Wanneer ik me wil omdraaien voel ik dat 2 sterke armen om me heen geklemd zijn. Een diepe ademhaling klinkt in mijn oor terwijl ik de warmte van Drakes adem over mijn gezicht voel aaien. Drakes armen liggen om me heen alsof ik een teddybeer ben, ik lig helemaal geklemd, helemaal veilig. Oke, het is best raar, ik ken deze knul maar enkele weken en hij woont nu al 2 dagen in mijn huis. Maar iets zegt me dat ik hem kan vertrouwen, dat hij anders is. Mijn ogen sluiten opnieuw, zonder te beseffen dat ik hem toelaat. Ik laat hem toe om me te 'knuffelen', net na deze gebeurtenis waarbij je zou verwachten dat ik niemand meer vertrouw, is hij de enige die tot me door kan dringen. Ik sluit mijn ogen en luister naar zijn regelmatig kloppende hart. Mijn ogen vallen toe, terwijl ik opnieuw het groene veld voor me zie.


Jeej nieuw hoofdstuk!
Bedankt voor alle lieve reacties op m'n nieuwe trailer!
Wat vond je van dit hoofdstuk?

Geniet van jullie weekend! 💋

Sterretje? 🌟

Bad BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu