Eenmaal op de bijeenkomst is mijn moeder al snel bij haar collega's gaan staan, niet nadenkend over mij. Hier sta ik dan, helemaal alleen. Ik rol even met mijn ogen terwijl ik door de kamer blik, al snel vallen mijn ogen op de ingegoten glazen champagne en mijn pas daar naartoe versnelt al vlug. Eenmaal aan de gevulde glazen pak ik er sierlijk eentje en draai me daar om terwijl ik even glimlach naar de net bekleedde jongen aan de bar. Zijn fel blauwe ogen geven me een knipoog.
De zaal waar ik in sta is simpel, een witte vloer, witte muren, best groot, er hangen hier en daar spots. Ook staan er enkele aperitief tafeltjes waar je dan kan gaan aanstaan met het drinken die je aan de bar bij de inkom krijgt. Met mijn glas wandel ik rustig door de zaal terwijl ik even blik op mijn gsm om te kijken of Jessica me al iets heeft gestuurd.
Op een gegeven moment ik loop tegen een stevig gebouwd lichaam waarbij mijn champagne over mijn armen word gegoten. Opnieuw ruik ik een dure cologne en wanneer ik mijn hoofd ophef kijken enkele hazelnoot-bruine ogen me geschrokken aan.
'Kijk wat je hebt gedaan!' Roep ik luid terwijl ik mijn gsm in mijn tasje steek.
'Heb ik jou al niet eerder gezien?' Is zijn droge en onverantwoorde reactie. Mijn woede speelt op en met een snelle pas stap ik naar de toiletten die zich in een opening naast mij bevinden.Wanneer ik in de toiletten ben pak ik een doekje en dep de champagne van mijn huid.
'Fijn, nu plak ik helemaal.' Ik rol met mijn ogen en staar even in de spiegel.'Sorry ik eh..' Een diepe mannenstem klinkt in het deurgat en al snel gaan mijn vuur gevulde ogen richting de jongen. Nu valt het me pas op dat ik hem al had gezien, die ogen herken ik van ergens. Mijn ogen rollen over zijn lichaam terwijl ik hem bekritiserend aankijk. Zijn witte hemd zit strak rond zijn sixpack terwijl zijn zwarte nette broek perfect gaat op de leren schoenen die hij draagt. Zijn warrige haar ligt perfect in model en zijn ogen worden geaccentueerd door de scherpe kaakbeenderen die hij heeft.
'Ga weg.' Mompel ik. Maar in plaats van dat hij weg gaat zet hij een stap naar me toe.
'Dit is het damestoilet hoor.' Antwoord ik daarop terwijl ik een kleine grijns rond zijn lippen zie.Ik grijp naar mijn glas champagne, of wat er nog van over is, en voel op dat moment 2 handen op mijn heupen liggen.
'Dude, ik heb een vriend.' Ik draai me in een ruk om en geef hem een welbekende bitchklap in z'n gezicht. Hij kijkt me even geschrokken aan en gaat met zijn vingertoppen over zijn kaak. Op dat moment gaat 1 van de sloten open van het toilet en loopt een oudere dame uit het hokje. Ze bekijkt ons eerst verward aan maar al snel kan ze de glimlach van haar gezicht niet afhouden.
'Ga weg.' Herhaal ik woester dan ooit en duw hem een stukje van me af.
'Jij pedo.' Bij die woorden draai ik me om en grijp naar m'n handtas terwijl ik het toilet uitstap. De voetstappen achter me geven me aan dat hij me volgt terwijl ik dat eigenlijk niet zo erg vind. Ik moet toegeven, hij is mooi. Maar dan heb ik ook alles gezegd.'Ik weet dat je naar me staarde.' Hoor ik achter me. In een ruk draai ik me om terwijl ik mijn wenkbrauwen ophef. 'Dat zou je maar wensen pedo.'
Zijn hazelnoot-bruine ogen kijken me spottend en lachend aan terwijl hij een duidelijke grijns op zijn gelaat heeft. 'Drake dobrev.' Glimlacht hij terwijl hij zijn hand naar me uitsteekt. 'Niet mijn type.' Reageer ik al snel terwijl ik me in een ruk omdraai en verder stap. Eenmaal in de menigte merk ik dat hij me niet meer gevolgd is, al snel ga ik richting mijn moeder want ik kan het geen minuut langer hier uitstaan.
Mijn welgeliefde iPhone haal ik uit mijn tas terwijl ik een berichtje stuur naar Alex.
Ik: Zin om vanavond te komen? Ik ga zo weg van dit stomme feest.
Honey❤️: tuurlijk. Altijd voor jou schat.
Tevreden stop ik mijn gsm terug weg terwijl ik aankom bij m'n moeder. Ze kijkt me vragend aan terwijl ik bij de groep deftig geklede maar oude mensen sta.
'Ik ga naar huis, doei.' Ik steek mijn hand op en laat mijn vingers tintelen over de lucht om afscheid te pakken.Vervolgens draai ik me om en laat mijn krullen door de lucht vliegen. Mijn glas champagne, of wat er nog in zat, gooi ik snel achterover terwijl ik het neerzet op een tafeltje. Met een zelfzekere pas, stap ik de zaal uit richting de garage waar ik snel mijn auto aanzet op naar huis te rijden.
JE LEEST
Bad Bitch
Romance'Ik bedoel gewoon ...' hij stopt zijn zin en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat? Nog nooit een meisje in een bh gezien?' Reageer ik bot terwijl ik een shirt uitzoek. Ik merk zijn blik in mijn ooghoek op en zie hoe hij even sukkelt om de...