Hoofdstuk 29

2K 116 12
                                    

P.o.v Drake.
Mijn ogen vallen direct op de ingang van de balzaal wanneer Scarlett binnenwandelt. Niet omdat ik haar direct herkende, eerder omdat ik de jurk herkende. Ze staat er beeldig mee en heeft op die manier een juiste keuze gemaakt. Isabella die nu naast me staat ziet er prachtig uit maar niemand kan Scarlett overtreffen. Zelf voor mij is dat een niveau te hoog. Ze lacht flauwtjes wanneer Alex haar stevig vastpakt om op de foto te gaan. Haar mondhoeken kunnen een volle centimeter hoger wanneer ze echt gelukkig is, het zelfde geldt voor haar ogen. Vervolgens wandelt ze door naar de bar en voel ik hoe Scarlett mijn aandacht vraagt door mijn hand vast te grijpen.

'Ik hou zo van je.' Klinkt het naast me. Ik neem een slok van mijn champagne en kijk haar dan aan. Ze wacht op een antwoord, iets dat klinkt als "ik ook van jou" of "jij bent zo lief". Maar ik blijf stil. Scarlett dwaalt door mijn hoofd en Isabella kan het nu niet bepaalt doen verdwijnen.
'Wat is er?' De blauwe ogen staren me aan terwijl ik de mijne neersla.
'Niks.' Klinkt er uit mijn mond.
'Oh oke...'

P.o.v Scarlett

Alex begeleidt me naar de dansvloer terwijl ik hem als een puppy volg. Veel zin in dit feest heb ik eigenlijk niet. Ik heb zelf geen flauw idee of Drake hier ook zal zijn. Hij heeft me gewoon achter gelaten wanneer ik hem het meest nodig had.

'Goede muziek, vind je niet?' Alex zijn ogen staren me doordringerig aan. Ik knik kort en kijk dan om me heen.
'Wat zoek je?' Hoor ik vervolgens. 'Oh niks.' Reageer ik snel. Ik zoek niet iets, ik zoek iemand. Ik wil Drake zien. Ik wil hem zeggen hoeveel ik hem haat omdat hij me kuste en daarna gewoon dezelfde fout begaan. Maar ik zie hem niet. Ik vind hem niet. Hij verliet me. Net zoals al de rest.

'Ik ga even naar buiten een sigaretje opsteken.' Klinkt het vervolgens naast me.

P.o.v Drake

Mijn ogen volgen Scarlett al de hele tijd. Ik zie hoe Alex haar verlaat en hoe ze moederziel alleen om zich heen staat te staren, vervolgens wandelt ze uit de deur. Ondertussen kijkt Isabella me doordringend aan, alsof ze al weet wat er gebeurt is. Maar dat kan me niks meer schelen. Ik moet naar Scarlett, ik moet met haar praten.
'Ik moet even iets doen.' Mompel ik tegen Isabella. Zonder dat ik zelf een antwoord ontvang gaat mijn pas recht op Scarlett af. De woorden in mijn gedachten vervagen en een frisse lucht vult mijn neusgaten wanneer ik buitensta.

Scarlett is nergens te zien, net zoals Alex.

P.o.v Scarlett

Hij weet niet dat ik hem gevolgd ben. Hij weet niet dat ik hier sta. Dat ik alles zie wat hij doet.

Door mijn ogen zie ik Alex een sigaret opsteken. Zijn aansteker verdwijnt al snel in zijn zak zodra het stokje brandt. Ik sta achter een muurtje dat ongeveer 10 meter van hem verwijdert is. Enkele jongens staan om hem heen en wat gemompel klinkt door mijn oren. Maar net wanneer ik besluit om naar hen toe te gaan, zie ik dat een meisje naar de groep toe wandelt. Ik kan niet direct plaatsen wie het is maar wat ik wel kan plaatsen is dat Alex het meisje stevig omhelst. Misschien iets te stevig, want al snel zie ik een kus op de mond volgen. Mijn handen sla ik voor mijn mond terwijl ik aandachtig blijf kijken. Plots ontvang ik een berichtje.

Wanneer ik mijn gsm open zie ik het volgende.

Onbekend: dit is wraak omdat je de mijne zoende.

En al snel besef ik wie er voor me staat. De helder blauwe ogen schitteren in het maanlicht terwijl ik de hatelijke stem hoor krijsen boven de jongens uit. Isabella.

Plots vertrekken de andere jongens die in de groep stonden en zie ik Alex en Isabella zich omdraaien. Alex begeleidt haar richting een deur, die hij vervolgens binnenstapt. Ik kan me niet bedwingen en besluit de 2 te volgen.

Wanneer ik in de donkere en lege gangen van de school stap, hoor ik enkele voetstappen een lokaal binnengaan. Mijn hakken doe ik uit en plaats ik voorzichtig naast me neer terwijl mijn blote voeten de koude grond raken. Bij elke stap die ik zet voel ik een rilling door me heen gaan. Een akelige stilte klinkt door het gebouw. Na enkele seconden wordt die onderbroken door hevige kus-geluiden.

Mijn voeten blijven me door de gang verplaatsen terwijl ik de deur waar het geluid vandaan komt voor me uit zie. Ik kom dichter en dichter, de geluiden worden luider en luider. Wanneer ik voor de deur sta hoor ik een zachte kreun. Ik duw mijn lippen samen terwijl ik voorzichtig mijn oog voor het slot van de deur plaats.

Maar wanneer ik het open, zie ik de grootste nachtmerrie voor me uit.


CLIFFHANGERRRR

Eigenlijk kan je al wat weten wat er gaat gebeuren maar dan nog.

Sorry sorry sorry dat ik zo lang ni heb geüpload. Ik had examens en ben dan op reis vertrokken. Maar ik ben terug! Ik ga zo veel mogelijk uploaden van zodra ik kan! Vandaag komt er waarschijnlijk nog een hoofdstukje online!

Wat vond je van dit hoofdstuk?

Kusjesss xox

Bad BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu