Hoofdstuk 1

6K 226 22
                                    

'Jess, ik bedoel serieus. Die meid moet echt minder make-up gaan dragen vind je niet?' Jessica luistert aandachtig naar mijn uitleg terwijl we door de gangen stappen. Op een gegeven moment stap ik tegen een hard lichaam aan waarna ik enkele stappen achteruit terugdeins.
'Auw?' Bij die woorden trek ik mijn wenkbrauwen op en duw mijn handtas hoger op mijn schouder. Een heerlijke geur van dure cologne vult mijn neusgaten.
'Let op waar je loopt bitch.' Een perfect gevormd gezicht met hazelnoot-bruine ogen staren me aan.
'Tss nieuweling.' Mompel ik terwijl ik hem voorbij loop.

'Jeez, al die nieuwelingen denken dat ze veel beter zijn dan ons.' Gaat Jessica verder.
'Ongelofelijk.' Ik draai met mijn ogen en merk dat enkele meiden op de gangen oogcontact met ons willen vermijden. Wanneer ik en jess door de gang stappen is iedereen bang van ons, nou ja niet super bang maar toch, je moet wel wat lef hebben om zo maar tegen ons te beginnen praten. Wij hebben nu niet bepaald een vriendelijke uitstraling. Leren jasjes, nieuwe topjes, veel te modieuze rokken de nieuwste collectie schoenen en als toppunt, ons haar is altijd perfect.

'Goeiemorgen.' Een diepe stem klinkt naast mijn oor terwijl ik een hevige ruk tegen de muur krijg.
'Alex.' Glimlach ik stil. Ondertussen krijg ik een paar warme lippen tegen de mijne gedrukt. Mijn smaakpapillen proeven rook, wat me niet verwondert. Af en toe rookt Alex wel eens, maar ja. Welke badboy doet dat nou niet he? Wanneer ik hem lichtjes van mij af duw kijk ik in een paar licht bruine ogen met bruine lokken. Zijn ruwe lippen zijn de perfecte maat voor de mijne terwijl ik onder zijn fijne neus een afgeschoren stoppelbaard zie.

'Ik heb je gemist.' Fluistert hij in mijn oor terwijl hij een kus in mijn nek plaatst. Rillingen vormen in mijn nek terwijl de haren op mijn arm gaan rechtstaan.
'Ik jou ook maar ik moet weg Alex.' Mompel ik terug. Mijn hand glijdt over zijn welgetrainde sixpack die verscholen zit onder een zwarte t-shirt, ieder blokje spier voelt sterk aan, alsof hij ze nog maar net getraind heeft. Zijn donkere gefronste wenkbrauwen kijken me verward aan maar al snel ontvang ik een kleine grijns.
'Oke, dag Mop, ik zie je wel na school.' Daarna krijg ik nog een vluchtige kus tegen mijn lippen geduwd en verlaat Alex de omvang van mijn lichaam waar hij zojuist tegen gedrukt stond.

Wanneer Alex de gang door stapt valt mijn blik op een paar helder blauwe ogen die me al een hele tijd aanstaren. Isabella. Zij is zeg maar de ultrabitch op deze school, iedereen wil aan haar juiste kant staan. Ze manipuleert mensen, is het geliefde dochtertje van de directeur en als ergste punt, ze is roze. Alles is roze, roze handtas roze jurk, roze pumps. Ik zweer dat als ze ziek is, ze roze kots met glittertjes in uitspuugt.

Ik ben haar tegenspeelster, een sexy combinatie van "zoetigheid" en een "don't fuck with me" persoon. Ik ben geen roze prinsesje dat altijd haar glittertasje moet hebben, nee, ik ben een meid met pit, zo eentje die niet toegeeft en zich niet zal laten doen, in geen enkele manier. Mensen kennen me door heel de school, ik heb mijn naam gecreëerd toen ik op een warme dag geen zin had in les dus had ik als vervolg het brandalarm ingeduwd, iedereen kreeg een laag verfrissing over zich heen en de lessen waren ook stop gezet! Perfecte oplossing toch? Nou ja, de gevolgen waren wel minder perfect. Een hele maand in de strafstudie zitten, maar dat heeft me dan Alex opgeleverd. Die zat daar toevallig ook.

Maar het toppunt is, ik en Isabelle kunnen elkaar helemaal niet uitstaan. In geen enkele manier. Vroeger zaten we samen op school en waren we zelf hartsvriendinnen maar tijden veranderen net zoals mensen. Leuke mensen die dan plots de ergste wijven van school worden. Maar laat ik me niet meeslepen in dit hele "ik haat Isabella" gedoe.

Ik duw me van de muur af en wanneer ik haar voorbij loop zwaai ik even kort met mijn hand en maak een veel te overdreven lach. Ze haat het wanneer ze me ziet met Alex, zij is al verliefd op hem van in de kleuterklas en heeft dat al duidelijk genoeg gemaakt met brieven, sms'jes en zelf enkele akward gesprekken maar spijtig genoeg voor haar is Alex een jongen met smaak en is dus voor mij gegaan.

Ik stap vervolgens naar Jessica die al even stond te wachten.
'Eindelijk, al dat klef gedoe.' Ze kijkt me niet eens aan en scrolt verder op haar telefoon.
'Ik heb hem een hele vakantie niet gezien hoor.' Zeg ik geïrriteerd. Jessica kijkt op en blikt even kort naar Isabella die ons al een hele tijd staat aan te staren. Mijn blik valt ook op die van Isabella en een korte maar krachtige haat schiet voorbij in mijn ogen waardoor ze zich snel omdraait.
'Ik haat haar.' Mompel ik.
'Ik ook.'
'Ze zou beter wat van die make-up opeten, zou ze misschien ook mooi zijn aan de binnenkant.' Zeg ik met een iets luidere toon waardoor ik zeker ben dat ze me heeft verstaan. Vervolgens stap ik de gang in en merk al snel dat Jessica me volgt.

Jongens dit is een iets korter hoofdstuk maar he! Mijn eerste hoofdstuk van mijn derde boek! Yeah! Op het eerste zicht lijkt dit boek waarschijnlijk niet romantisch maar geloof me, romantiek kan je niet uit een eerste hoofdstuk halen. Dit boek zal ik zo veel mogelijk updaten in een week. Minimum 2 maal.

Kusjes! Ly all!

Bad BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu