Hoofdstuk 17

2.8K 141 9
                                    

P.o.v Scarlett

Maandagavond. In mijn onesie zit ik op mijn bed, starend naar de grond. De beelden van Alex schieten opnieuw door mijn gedachten, ergens besef ik dat ik van een mug een olifant maak. Alex is totaal niet zo erg, toen hij me bijna had verkracht was hij er van overtuigt dat ik het ook echt wou. En bij dat sigaretten gebeuren, daar moet ook wel een logische verklaring voor zijn... niet? En die fuif, nou ja, een gelukje dat ik Drake had zeker?

Het is allemaal zo logisch, waarom maak ik hier zo een spel van?

Plots worden mijn gedachten onderbroken door 2 bonzen
'Scar?'
Ik kijk op en zie Drake in het deurgat staan. Zijn perfecte bovenlichaam is niet bedekt maar over zijn benen draagt hij een losse jogging. Zijn hazelnoot-bruine ogen staren me aan, boven die ogen bevinden zich mooie dikke wenkbrauwen en fijne maar toch volle lippen kan ik ook natuurlijk niet vergeten.
'Ja?' Reageer ik kort.

P.o.v Drake

Haar glanzende haren rusten op haar schouders terwijl ze me vragend aankijkt. Ik kreeg het onverwachtse idee in mijn hoofd om te vragen wat er nu mis met haar is. Maar plots vind ik dat niet meer zo slim om te vragen, ik heb niet het gevoel dat ik tot haar door zou dringen of dat ze het me überhaupt zou zeggen.

'Ben je oke? Je lijkt niet met beide benen op de grond te staan.' Ik kijk haar afwachtend aan. Plots zie ik een kleine verwarde grijns rond haar volle rood-roze lippen. Ik kan zien dat het een geforceerde glimlach is, haar mondhoeken buigen niet ver genoeg terwijl ze dat wel doen als ze oprecht glimlacht.
'Nee, alles is helemaal oke hoor, hoezo?' Ze kruist haar benen zodat ze zich in klerenmakerszit bevindt.
'Geen idee, ik dacht gewoon aan die nachtmerrie..' probeer ik. Ookal weet ik dat die nachtmerrie niet van nergens kan komen en er dus meer aan de hand moet zijn.
'Nee, alles is oke..' mompelt ze terwijl ze haar gsm vastgrijpt.
'Oke, dan ga ik maar eens..'

'Nee, Drake wacht!' Ik duw de deur wat verder open en zie haar wijzen naar een tas bovenop haar kast.
'Ik kan niet aan mijn rugzak. Zou je hem even willen pakken?'
'Ja hoor.' Ik wandel de kamer in en grijp naar de zwarte tas bovenop haar kast. Hij is versierd met hier en daar een glittertje maar voor de rest is hij helemaal zwart. De tas is leeg, ik voel nu niet bepaalt iets van gewicht dus ga ik daar van uit.

Wanneer ik me omdraai merk ik dat ze plots achter me staat en bijna loop ik haar bijna omver. Na dat ik haar een stevige duw heb gegeven, waar ze zeker weten door op de grond zou gevlogen zijn, grijp ik haar vast aan haar arm en trek haar dicht tegen me aan. Opnieuw ruik ik de bloemengeur van haar zachte haar. Wanneer ik opkijk zie ik dat de lippen van mij en Scarlett 3 centimeter van elkaar verwijdert zijn. Haar wangen kleuren lichtjes roze terwijl ze zich van me af probeert te duwen. Maar met mijn stevige armen hou ik haar tegen me aangedrukt.

'Je wilt het he?' Fluister ik

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

'Je wilt het he?' Fluister ik. Mijn stem klinkt hees.

P.o.v Scarlett

Ik trek mijn wenkbrauwen op.
'Ik wil wat?' Herhaal ik hem.
'Me kussen.' Zijn egoïstische zelf denkt nu dat ik iets voel voor hem, geweldig.
'Wat hoop jij wel niet?' Ik kijk hem uitdagend aan terwijl mijn ogen blikken van zijn lippen naar zijn hazelnoot-bruine pupillen.
'Ik hoop niet, ik weet.' Krijg ik als arrogante reactie terug, we zijn ondertussen nog geen millimeter verschoven en staan nogsteeds veel te dicht tegen elkaar. Zijn arm die me tegen hem houd, glijdt lichtjes naar onder richting mijn onderrug.
'Ik heb een lief.'
'En je hebt gevoelens..'
'Ja voor hem.'
'Hmm?' Hij kijkt me vragend aan terwijl hij zijn wenkbrauwen optrekt. Kleine rimpeltjes ontstaan op zijn voorhoofd.
'Geef toe, je voelt ook wat voor mij.' Zijn zelfbeeld is waarschijnlijk zo hoog dat hij waarschijnlijk nu aan Jezus zit te vertellen hoe geweldig hij niet is.
'Dat zou je wensen.' Kaats ik terug.
'Dus als ik een random meisje zou kussen zou het je niks doen?'
'Helemaal niks.' Zeg ik vastbesloten. Vervolgens lost hij zijn greep en zet ik een stap naar achter. Ik grijp de tas uit zijn hand en glimlach overdreven.
'Bedankt. Snotaap.' Zeg ik terwijl ik me opnieuw neerzet op mijn bed.
'Graag gedaan, schoonheid.' Hij knipoogt naar me waarbij hij vervolgens de deur achter zich sluit. Waaghals.

***

Wanneer ik aankom op school voel ik me best dom. Dit weekend heb ik niet anders meer gedaan dan films gekeken omdat die boeken me eigenlijk totaal niet interesseren.
Mijn Nikes raken de betonnen vloer van het college, een frisse wind waait door mijn haar, mijn kin is omhoog gericht terwijl ik mijn ego duidelijk laat zien. Mijn parfum doet de jongens die achter me lopen bezwijken en mijn strakke jeans doet ook z'n werk. Na enkele seconden valt Jessica in mijn zicht en ook zij verbergt duidelijk haar ego niet.

Ze merkt mijn aanwezigheid op en stapt ook mijn richting uit. Maar wanneer ze een 5tal meter van mij verwijdert is, duikt een stevig gestalte voor me op.

Alex.


Oehhh cliffhanger!
Wat vinden jullie van de 2 hoofdstukjes die ik vandaag online gooide?
Ik probeer zo veel mogelijk te uploaden! ( om de 1-2 dagen)

Geniet van jullie zondag!

Sterretje? ⭐️

Bad BitchWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu