Ik zie hoe Alex zijn handen over het lichaam van Isabella glijden. Hoe hij haar masker afdoet en haar vervolgens op de tafel plaatst. Hoe hij haar jurkje van haar af doet glijden en daarna lustig naar haat lichaam staart. Haar slipje wordt omlaag getrokken terwijl ze zelf haar bh losgooit. Zijn hand verdwijnt in haar slipje terwijl ik zie hoe ze zich moet inhouden om te kreunen. Vervolgens gaat Alex over haar heen hangen en beginnen ze hevig te kussen. Hij trekt nu ook zijn broek omlaag en ...
Ik trek mezelf weg. Dit wil ik niet zien. Het is al erg genoeg dat ik het moet horen, dat ik het moet weten. Mijn handen haal ik door mijn haar wanneer ik besef dat mijn vriend vreemdgaat met de vriendin van Drake. Ik voel me verraden door iedereen. Niemand kan ik nog vertrouwen, echt niemand. Tranen springen in mijn ogen. Ik duw me recht en loop de gang uit. Net voor ik de deur vastgrijp om naar buiten te gaan, klinkt er een luide kreun door de hele gang.
Ik grijp naar mijn hakken en gooi de deur open, die ik vervolgens hard achter me toesla. Met een snelle pas loop ik over de betonnen vloer die me leidt naar de danszaal. Eenmaal binnen word ik overvallen door de warme lucht en de geur van alcohol. Jessica staat enkele meters van me verwijdert en zij is dan ook de eerste persoon waar ik naartoe ga.
'Jess, kunnen we even praten?' Ze kijkt me kort aan.
'Neen, ik heb daar echt geen zin in nu!' Gilt ze terug. De invloed van drank en het masker over mijn gezicht dat haar mijn uitstraling niet kan tonen maakt haar gevoelloos. Ze beseft niet dat ik haar nodig heb.
'Jess asjeblieft!' Roep ik in haar oor. 'Scar, rot op! Jij met je nutteloze problemen altijd!' Vervolgens krijg ik een duw tegen de muur aan.Een stukje in mijn hart breekt wanneer ik de koude muur tegen mijn armen voel. Mijn ogen sla ik neer wanneer ik zie hoe Jessica haar rug naar me toe draait. Met een slenterende pas wandel ik de danszaal uit. Wanneer ik voorbij het kluisje van Jessica wandel gooi ik er mijn hakken tegen aan. Vervolgens leun ik tegen de muur en voel hoe mijn masker meer en meer doorweekt wordt door de tranen die uit mijn ogen rollen. Even sluit ik ze. Ik zie een donkere kamer. Een kamer met niks, geen problemen, geen personen. Een plaats waar ik op dit moment beter zou zijn.
Wanneer ik ze terug open zie ik hazelnoot-bruine ogen voor me staan. Ze staren me aan terwijl ik voel hoe Drakes handen mijn schouders vastpakken.
'Ben je oke?' Zijn stem klinkt als een engel.Opnieuw druk ik mijn lippen samen, vervolgens trek ik het masker van mijn gezicht weg en voel hoe de lucht en het water een koude tinteling over mijn wangen plaatst.
'Zie ik er oke uit volgens jou?' Kaats ik met een gebroken stem terug.
'Scar..' klinkt het vervolgens.
'Ik had je nodig Drake.' Onderbreek ik hem.
'Scar, ik ...' hoor ik vervolgens.
'Je had me verlaten wanneer ik je het meest nodig had.' Ik wrijf de tranen van onder mijn ogen en een gevoelloze Scarlett komt in me naar boven.
'Het spijt me zo erg...' Drakes ogen staren in de mijne terwijl ik oogcontact vermijd.
'Oh, geen zorgen. Dat is niet de reden waarom ik nu huil... Alex en Isabella hebben nu seks. Hij bedriegt mij... en dat allemaal omdat jij zonodig moest vertellen dat jij me gekust had. ' Tranen verdwijnen uit mijn ogen terwijl ik voor me uit staar.
'Wat? Scar ik heb niet?'
'Tuurlijk. Hoe weet ze het anders he?' Nu kijk ik hem wel aan. Een vragende blik staart voor me uit.
'Precies.''Scarlett, ik heb haar niks verteld godverdomme!' Klinkt het deze keer. Opnieuw kijk ik hem aan. Woorden schieten me te kort. Oogcontact word gemaakt en ik zie hoe hij dichter naar me toe komt.
'Waarom niet? Je pronkt toch zo graag met het feit dat je zo veel meisjes kust voor de lol?!'
'Niet bij jou, Dude.... deze keer was het niet voor de lol.... Echt niet. ' Hij staart me doordenkend aan terwijl Ik mijn ogen neer sla. Tuurlijk was het niet voor de lol. Hij kust gewoon ieder meisje dat hij leuk vindt, dat doen badboys. Ze spelen met jouw gevoelens zonder duidelijk te zeggen wat die van hun zijn.'Komop, hoe kan ik het goed maken?' Klinkt het vervolgens terwijl hij zijn armen om me heen slaat. Enkele seconden staar ik voor me uit. Goedmaken? Ik wil niks goedmaken. Ik wil even weg van deze planeet. Met mijn beide voeten van de grond. Gewoon niks meer. Ik wil pijnstillers. Harde pijnstillers. Het soort dat me alles doet vergeten, en ik weet precies waar ik die kan vinden.
'Niet.' Zeg ik kort wanneer ik hem van me afduw. Zijn cologne vult voor de laatste keer mijn neusgaten. Zijn knuffel deed me voor een laatste keer veilig voelen. Maar deze keer heb ik er genoeg van, het doet te veel pijn. Ik kan dit niet meer.
'Laat me met rust Drake, jij was er niet voor me. En dat zal je ook nooit zijn.' Een laatste keer kijk ik in zijn ogen. Ik zie hoe hij me hopeloos en kwaad aanstaart. Ergens hoop ik dat hij nu achter me aan komt en me kust. Me vertelt dat hij van me houdt. Maar hij doet niks. Hij staart doodgewoon voor zich uit.
Vervolgens draai ik me om en begin te lopen. Lopen op de straten. De frisse wind vult mijn neusgaten en waait door mijn kledij. Kippenvel ontstaat op mijn armen en mijn lichaam ligt in talloze knopen. Mijn hoofd staat op ontploffen terwijl ik met 1 doel naar huis ren.
Een pijnstiller.
Dit filmpje is niet mijn eigendom en heb ik dan ook via youtube hierop geplaatst.
Wat vonden jullie van dit hoofdstukje?
Tot de volgende 😉❤
JE LEEST
Bad Bitch
Romance'Ik bedoel gewoon ...' hij stopt zijn zin en kijkt me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Wat? Nog nooit een meisje in een bh gezien?' Reageer ik bot terwijl ik een shirt uitzoek. Ik merk zijn blik in mijn ooghoek op en zie hoe hij even sukkelt om de...