Helyet foglaltunk a fiú csapattal szemben és majdnem neki is kezdtünk a megbeszélésnek, amikor is kivágódott az ajtó és egy zilált hajú Hyun esett be rajta. Szó szerint.
- Aigoo, jól vagy ? - lépett mellé NamJoon.
- Jól van. Gyakran előfordul az ilyen, így már hozzászokott a teste ezekhez - legyintettem és a mellettem ülő két lány heves bólogatásba kezdett. A BTS tagok csak hitetlenkedve bámultak ránk, majd Taehyung elnevette magát.
- Igazán érdekes egyéniségek vagytok - kulcsolta a hátra a tarkóján a kezét és a székén előre hátra kezdett el dülöngélni.
- Még te mondod ? - ráncolta össze a szemöldökét Jin és féltve a fiút leállította a gyerekes viselkedését. Most igazán hasonlított egy anyára, ami belül megmosolyogtatott. A tekintetem akaratlanul is Jung HoSeok felé tévedt, aki mosolyogva nézte a két fiút és figyelmeztette a kisebbet arról, hogy hallgasson a hyungjára, mivel nem egyszer sérült már meg a hülyéskedései miatt. Így elnézve őt jöttem rá, hogy ijesztően hasonlított a régi énjére, arra, akiben még megbíztam. Pont ugyanígy féltett engem anno is, amikor fára máztam, csakhogy láthassam a táncát. Az emlékek hatására megborzongtam és annyira elterelődött a figyelmem, hogy észre sem vettem, hogy hozzám beszéltek és hogy még mindig Jung HoSeokot bámultam, aki már szintén engem nézett. Érdeklődve fürkészte az arcomat és szólalt volna meg, amikor is inkább a menedzserük felé kaptam a fejemet és megpróbáltam rájönni, hogy mi is történt az idő alatt, amíg nem figyeltem.
- Szóval, most hogy már HyeRin is itt van lelkileg is, neki kezdek a megbeszélésnek - mosolygott rám kedvesen, mire jobban kihúztam magamat és minden figyelmemet rá szenteltem.
- Először is azzal kezdeném, hogy csapatokra bontva fogjátok az egyes számokat megírni és a koreográfiákat kitalálni. Ehhez már össze is raktuk az embereket - magyarázta és elővéve egy dossziét kivett belőle egy papírt és el kezdte olvasni a felosztásokat. - Bora és Jimin, ti természetes, hogy együtt lesztek, mivel a rajongók garantáltan örülni fognak valami aranyos szerelmes dalnak - nézett rájuk, mire mind két fél bátortalanul elmosolyodott. - Hyun, V és JungKook úgy gondoltuk, hogy a gyerekes személyiségeitek tökéletesen egyeznek, így jól kifogtok jönni - a három említett rögtön fenn is akadt a gyerekes szó hallatán, de hiába tiltakoztak, már senki sem figyelt rájuk. - MinSeo, NamJoon és Jin ti igazán komoly személyiségek vagytok, így szerintem nem lesz gond, hogyha összerakunk titeket. Ráadásul MinSeo sokat tud a botlábúinknak segíteni - ezen ugyancsak felháborodás lett, de nem bírtam már figyelni, mivel egyre csak kattogott az agyam és kezdtem rájönni, hogy mégis kik maradtak. - HyeRin, HoSeok és YoonGi...
- Mi ? - csaptam az asztalra idegesen. - Nem, nem, nem és nem. Én nem leszek Jung HoSeokkal együtt - ennyit arról, hogy visszafogom magamat. Francba is az elhatározásokkal, hogyha valami ilyen történik.
YOU ARE READING
The most important person / Befejezett /
Fanfiction/HoSeok ff./ " - Utálom azokat az emlékeket, amelyekben a barátomnak tekintettelek. Utálom, hogy miattad éjszakákon át kattogott az agyam. Utálom, hogy könnyeket pazaroltam rád, holott nem érdemelted meg. Utálom, hogy hagytam magamat kihasználni. De...