19.rész

1.1K 108 14
                                    

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

 Visszaérve a szobámba elterveztem, hogy alszok egy kicsit, amíg nem kezdünk el készülődni, de belépve nem teljesen az a látvány fogadott, amire számítottam.

Az ágyamon összekucorodva feküdt egy kisírt szemű MinSeo, mellette pedig Bora simogatta a fejét és Hyun járkált fel s alá idegesen.

- Mi történt? - léptem melléjük és aggódva végigmértem a kicsit sem rózsás állapotú lányt. Bora és Hyun megkönnyebbülten kapták felém a fejüket és szomorúan az ágyamon nyitott szemmel bambuló lányra böktek. - Mi van veled, te lány? - guggoltam le a feje mellé és megfogtam a kezét.

- SiWoo... - suttogta és hirtelen nem is értettem, hogy mit akart vele. Aztán egy csomó minden átsuhant a fejemben és idegesen lehunytam a szememet.

- Megcsalt? Megbántott? Esetleg megverjem? - ajánlottam, ugyanis igazán jó feszültség levezetés lett volna.

- Nem, dehogy. - ült fel ijedten és kínosan felnevetve kócos hajába túrt - Nem is értem, hogy miért viselkedek így. - sóhajtott fel és óvatosan letörölte az elfojt szemfestékét - Olyan hülyén viselkedek, pedig csak arról van szó, hogy a továbbiakban távkapcsolatra váltunk át.

- De ezt nagyon jól tudtad, amikor belekezdtetek ebbe az egészbe. - emlékeztettem arra is, hogy én erről vagy fél órán át papoltam.

- Persze, hogy tudtam. - akadt ki dühösen és idegesen kifújta az orrát - De ettől függetlenül nem tudok nem belegondolni abba, hogy lehet nem fog tovább tartani a kapcsolatunk pár hónapnál. Pedig én nagyon szeretem - magyarázta gesztikulálva, ami miatt csak megforgattam a szemeimet.

- Úgy látom, már nagyon unja ezeket a szerelmi problémákat - jegyezte meg Hyun vigyorogva, ami miatt kapott is egy párnát az arcába.

- Nem unom, csak egyszerűen nem értem, hogy miért kell emiatt ennyire kiakadni. Igen, lehet, hogy távol lesztek egymástól, de ha tényleg szeret, akkor ki fog melletted tartani ennek ellenére is. Legalább így próbára teheted a kapcsolatotokat.

- Mit tegyek próbára rajta, ha még csak alig két hete kezdődött el? - nevetett fel gúnyosan.

- Vedd alapul Borát és Jimint. - vontam meg a vállamat és az említett lány felé néztem, aki zavartan a füle mögé tűrte egy vörös hajtincsét - Nekik sincs túl sok idejük együtt lenni, már a kapcsolatuk eleje óta, mégis jól bírják.

- Oké, de SiWoo más, mint Jimin. - állította MinSeo, mire csak halkan felhorkantam és összeráncoltam a szemöldökömet.

- Jiminért több millió lány rajong világ szerte és ennek ellenére leragadt egy lánynál. Még csak nem is csapong. SiWooért meg hány lány is van oda? Kettő, három? Azért ebbe a szállodába nem járnak olyan sokan és főleg nem azzal foglalkoznak, hogy az itt dolgozókkal flörtöljenek.

The most important person / Befejezett /Where stories live. Discover now