Miután gyorsan megigazították a lányok sminkjét, mehettünk is a stúdióba, ahol kezdődhettek a fotózások.
- De nehogy azt hidd, hogy megbocsátottunk. - szűkítette össze szemeit MinSeo, mire csak sóhajtva bólintottam és örültem, hogy annyira kínos mégsem lesz ez a fotózás, mint amire először számítottam.
- Pontosan. - bólogatott hevesen Bora és ugyan próbált komolynak tűnni, de neki nem igazán ment az ilyesmi nézés.
- Egyébként, ez meg ki? - nézett a magas srácra mögöttem Hyun és homlokát ráncolva gondolkozott azon, hogy látta-e már ezelőtt ezt az embert.
- Ja, ő itt MinHo a testőröm. - mondtam, majd a fiúra nézve a lányokra mutattam - Ők pedig a Red Thread többi tagja. - mutattam be a csapatot is és tovább sétáltam a terem felé. A továbbiakban pedig mind a három úgy bámulta MinHot, mint valami látványosságot és egészen a fotózás kezdetéig le sem vették róla a szemüket.
- Rendben, a BTS mehet pihenni, addig megcsináljuk a Red Thread csoport fotóit is. - szólalt meg a fotós és elirányított minket a lufikkal telerakott sarok felé - Elmondom, hogy milyen témában is készülnek a képek. Ugye, az egész album az érzelmekről szól, ami minden ember között létrejön. Szerelem, megbánás, vágyódás, düh. - nézett végig rajtunk egyesével, mire csak bólintottunk és vártuk, hogy folytassa - Ez itt a düh helyszíne. Mindössze az a feladatotok, hogy azokkal a tűkkel ott, ki kell pukkasztanotok a lufikat. A többi rátok van bízva. - mosolyodott el. Habár nem igazán tetszett a feladat, mert Bora köztudottan félt az ilyenektől. Felé is sandítottam, de még nem láttam jelét a rémületének, úgyhogy megnyugodva hallgattam a többi díszlet magyarázatát is. - Arra felé van egy hosszú lépcső felépítve. Az jelképezi a vágyódást. A szerelem és megbánás pedig kinti fotózás lesz. Lehet, hogy arra nem marad időnk, így holnapra is elhúzódik a fotózás, előre is elnézéseteket kérem, amiért a szabadnapotokat is elvesszük. - vallotta be sóhajtva, mire csak megértően legyintettünk, hisz idolként egyébként sem volt szabadidőnk, így nem kellett amiatt félnie, hogy bármi problémánk is lesz vele.
Fotózás közben még csak nem is figyeltem a fiúkra, hisz jól tudtam, hogy akkor szembe kellett volna néznem HoSeokkal. Még nem igazán készítettem fel magamat rá, úgyhogy nagyon ügyeltem arra, hogy semmilyen szemkontaktus se legyen köztünk. Közben pedig minél hatásosabban próbáltam mutatni a mérgemet és a vágyódást... Ja, már igazán vágytam egy pihi-puhi ágyra, de azt még nem most kaphattam meg.
Egész gyorsan végeztünk, így tartottunk egy kis szünetet mielőtt még el kezdődött volna mind a két csapat együttes fotózása. Na, azt vártam a legkevésbé. Leültem a nevemmel ellátott székre és a teámat szürcsölve néztem, ahogy Hyun, JeongGuk és Taehyung kergetőztek valami kaja miatt, amivel a szőke hajú lány futott elől. NamJoon, YoonGi és MinSeo egymással beszélgettek, míg Jimin és Bora egy sütin osztozkodtak, miközben a fiú telefonján néztek valamilyen képeket.
YOU ARE READING
The most important person / Befejezett /
Fanfiction/HoSeok ff./ " - Utálom azokat az emlékeket, amelyekben a barátomnak tekintettelek. Utálom, hogy miattad éjszakákon át kattogott az agyam. Utálom, hogy könnyeket pazaroltam rád, holott nem érdemelted meg. Utálom, hogy hagytam magamat kihasználni. De...