10.rész

1K 104 13
                                    

A lányok és Taehyung szinte kifutottak a repülőből, hogy minél előbb meg tudják szemlélni Jejut

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

A lányok és Taehyung szinte kifutottak a repülőből, hogy minél előbb meg tudják szemlélni Jejut. Én csak lassan sétáltam utánuk és néztem csöndben, ahogy a maradék BTS tag egymással osztotta meg a véleményét a helyről, ugyanis ők már jártak itt egyszer-kétszer fotózások miatt. Bora miatt jól tudtam, mivel igazán sokat hallottam a panaszkodását arról, hogy mennyire is hiányzott neki Jimin. A végén már nekem is, mivel mikor itt volt akkor legalább nem beszélt róla ennyit. Nálam senki sem lehetett boldogabb, mikor visszajöttek.

Két furgon vitt el minket a hotelhez, ahol megszálltunk és pont emiatt végig azt hallgathattam nem csak a lányoktól, hanem Taehyungtól és JungKooktól is, hogy mennyire várták már az egészet. Komolyan, jobban illettek ebbe a csapatba, mint én.

Mikor megálltunk egy fehér hatalmas épület előtt, hirtelen azt hittem, hogy egy nyaralóhoz jöttünk. Nem, ez a fehér csoda egy hotel volt. Hyunt nehezen ugyan, de le tudtam arról beszélni, hogy közelebbről megnézze az épület előtt lévő szökőkutat, mivel féltem, még a végén beleesik. A cuccainkat felvéve a második emeletre álltunk meg Borával a fehér faajtó előtt, ami mögött valószínűleg a mesébe illő szobánk volt található. Rajtunk kívül pár idős szülő vagy pedig család tartózkodott az épületben, de szerencsénkre nagyon fiatalok nem voltak, akik felismerhettek volna minket, így teljes nyugodtsággal nyomtam le a kilincset és léptünk be a helyiségbe.

- Aszta ku... - akadt el a szavam és kiejtve a táskámat a kezemből nyitottam be azonnal a fehér és sötét kék csempés fürdőbe, amiben egy hatalmas fehér kád volt. Aztán ráugrottam a sötét kék huzatos ágyra és elégedetten sóhajtottam fel a puha paplan érintésétől. Úgy megtetszett ez az ágy, hogy nem éreztem szükségét a felállásnak és tovább nézelődésnek.

- Még egy saját erkélyünk is van - örvendezett Bora. - Úristen, láttad te ezt a hatalmas szekrényt ? Ebbe egy egész család holmija elfér. És van saját hűtőnk - hallottam tapsikolását és rögtön ki is vett valami italt belőle. - Imádom ezt a helyet, még ha a munka miatt is jöttünk - dőlt el saját ágyán és felé fordítva a fejemet ránéztem. Csak mosolyogni tudtam azon, hogy ide-oda gurult az ágyán egy üveggel a kezében, amit csak reméltem, hogy nem ejt le. Semmi kedvem nem lett volna takarítani.

- Nektek is ilyen baromi jó a szobátok ? - futott be Hyun és elégedetten füttyentett egyet. - Nem költözhetünk ide ? - ült le a kis fehér kanapéra és oldalra dőlve lehunyta a szemét. - Egyszer jöjjünk el ide nyaralni csak mi négyen. Kamerák nélkül - motyogta és az ötlet hallatán egy kicsit elszomorodtam, mivel tudtam, hogy ez biztos nem lehetett még egy ideig lehetséges. A munkánk nem adott elég időt az ilyesfajta kikapcsolódáshoz. Hisz, ha megnézzük, akkor a BTS is csak úgy mehetett el pihenni Európába, hogy közben videózták őket. Ez nem számít igazi kikapcsolódásnak, de egy idol ilyesfajta luxust el sem várhatott. Hisz a családunkra is alig jutott időnk, akkor a vakációzásra még úgy sem.

The most important person / Befejezett /Where stories live. Discover now