24.rész

998 94 18
                                    

Először még minden kiegészítő és smink nélkül mentünk fel a színpadra, majd elpróbáltuk az egyik dalunkat és szerencsénkre nem volt semmilyen technikai probléma, így mehettünk is vissza az öltözőnkbe, hogy kezdetét vehesse az "átalakítás"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Először még minden kiegészítő és smink nélkül mentünk fel a színpadra, majd elpróbáltuk az egyik dalunkat és szerencsénkre nem volt semmilyen technikai probléma, így mehettünk is vissza az öltözőnkbe, hogy kezdetét vehesse az "átalakítás".

Belebújtam a stylist által hozott fekete harisnyába és fehér rövidnadrágba, majd felvettem valami színesebb pólószerű izét, aminek se kar része se semmije nem volt. Szimplán belebújtattam a fejemet és a vállamon szétterült a színes anyag, ami egészen a csípőmig ért. Oké, fogalmam sem volt mi volt ez az izé, mivel nem értettem a divathoz, de mindenesetre illet a koncepciónkhoz. Bár attól már előre féltem, hogy mit is kellett második ruhának felvennem...

Az én sminkemet egész gyorsan elkészítették és a hajamat begöndörítve már mehettem is ki, ugyanis YoungJae valamiért feltétlenül látni akart. Becsukva magam mögött az ajtót zártam ki a benti zajokat és néztem felvont szemöldökkel az előttem karba tett kézzel ácsorgó fiúra.

- Mit szeretnél YoungJae? - döntöttem oldalra a fejemet, amire csak szélesen elmosolyodott és csuklómnál fogva elrángatott valamerre. Hagytam had vezessen, mivel már tényleg nem volt semmi energiám a veszekedésre, de amint megállt és én neki mentem a hátának, ezzel beütve az orromat, már igazán hangot adtam volna az idegességemnek. - Most meg mi van? - léptem ki mögüle és vettem észre, hogy tulajdonképpen a színpad mellett voltunk és épp valakik próbáltak. Amint jobban szemügyre vettem a csapatot résnyire nyitottam az ajkaimat és dühösen néztem az engem vidáman vizslató fiúra. - Neked meg minek kellett ide hoznod? - ütöttem a karjára.

- Csak szerettem volna, hogyha erőt gyűjtesz a látványától. - bökött a színpadon táncolók felé, ami miatt mérgesen rácsaptam a vállára.

- Olyan idegesítő egy ember vagy, mondtam már? - néztem újra rá, majd lassan ismét HoSeok felé vezettem a tekintetemet. Nagy beleéléssel táncolta a többiekkel együtt a Firet, bár még jóval több is lett volna a mozdulataiban, de azt a rajongóknak tartogatta. A koncentráló arckifejezése annyira elvette a figyelmemet, hogy már csak arra eszméltem fel, amint a számnak vége lett és szapora lélegzetvétellel vártak az újabb utasításokra, de mivel minden rendben volt, így már jöhettek is le a színpadról; ahol mi is voltunk. Azonnal fel is kaptam a fejemet és YoungJaet elráncigálva rohantam volna el mihamarabb, de már időnk sem volt feltűnésmentesen elhúzni a csíkot, mivel NamJoon már a lépcsőhöz is ért és kiszúrva engem, majd YoungJaet is hangosan köszöntött minket.

- Sziasztok. - mosolyodott el, mire reflexből meghajoltunk és úgy köszöntünk minden tagnak.

- Pedig azt hittem, hogy egy ideig nem kell találkoznom veled. - sóhajtott fel YoonGi, mire YoungJae csak kérdőn felvonta a szemöldökét és szólalt volna meg, de még gyorsan megelőztem.

- Nekem is hiányoztál - ironizáltam, amin csak gúnyosan elmosolyodott és NamJoon után sietett. Eközben a többiek is köszöntek nekem, Jimint még útba is igazítottam, hogy merre is van a mi öltözőnk és reméltem, hogy nem mondtam rosszat.

The most important person / Befejezett /Where stories live. Discover now