25.rész

957 97 25
                                    

Könyökömmel megtámaszkodtam az asztalon és fejemet a kezemre téve bámultam meredten a színpad felé és közben gondolkoztam azon, hogy vajon miért is esett ennyire jól HoSeok dicsérő szava

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Könyökömmel megtámaszkodtam az asztalon és fejemet a kezemre téve bámultam meredten a színpad felé és közben gondolkoztam azon, hogy vajon miért is esett ennyire jól HoSeok dicsérő szava. Pedig tényleg nem volt benne semmi nagydolog, mégis... Olyan különleges volt és a szívem majd kiugrott a helyéről miatta.

- Ch... Hülye Jung HoSeok - motyogtam és közben beleittam a következő flakon vízbe.

- Először Bora, most meg HyeRin... Mégis mit szerettek ti ezen a sima vízen? - nézte meg jobban Hyun az üveg tartalmát, de látva, hogy nem volt benne semmi különleges, megvonta a vállát és kiitta a maradékot is.

- Ne akard megérteni az okosak gondolkozásmenetét - ajánlotta MinSeo, miközben a magassarkúján nézegetett valamit.

- Várj! - gondolkozott el Hyun. - Te most lehülyéztél? - fordította felé a fejét sértetten.

- Nem erről van szó unnie. - rázta hevesen a fejét Bora és próbált valamit kitalálni, még mielőtt MinSeo szólhatott volna. - Csak szimplán annyi, hogy mi túl bonyolultak vagyunk...

- Ezzel nem hinném, hogy sokat segítettél volna neki. - ráncoltam a homlokomat és látva Bora megvilágosult tekintetét azonnal felnevettem.

- Nem úgy értettem... Izé...

- Ne is folytasd. - állította meg MinSo. - Hyun is tudja, hogy nem egy észlény, csak megjátssza magát, így ne bántson a dolog. - legyintett és visszafordult a színpad felé.

- Kösz. - morogta Hyun mérgesen.

- Nehogy leöntsd - szóltam rá komolyan, ami miatt visszaengedte a kezében lévő még érintetlen vizesüveget és, hogy megelőzzem a bajt, inkább elvettem előle és azt is elkezdtem inni.

- Rin. - sóhajtott fel MinSeo. - Oké, hogy jót tesz a víz az arcnak, de ez mára már egy kicsit sok lesz. Aztán meg majd miattad kell megállnunk hazafelé, mert pisilned kell.

- Dehát innen még nem is megyünk haza - gondolkozott el Bora, és először ugyan nem értettem, hogy hova máshova mehetnénk, de aztán leesett.

- Ja, hogy az afterpartyra gondolsz az idolokkal. Én oda úgy sem megyek. - vontam meg a vállamat. - Majd hazavitetem magamat a menedzserrel, hisz ti úgyis a sofőrrel mentek a helyszínre.

- Miért nem jössz? Ne csináld már unnie. Tök jó buli lesz. - nézett rám Hyun is, aki imádta az ilyen iszogatásokat. Én már kevésbé, mivel túl nagy volt a tömeg és mivel könnyen idegessé váltam tőle, így inkább nem akartam egy olyan botrányba belekeveredni, ahol valakire ráugrottam, mert nekem jött a nagy tömegben.

- Hagyjátok - szólt rájuk MinSeo. - Úgy sem tudjátok meggyőzni - emlékeztette őket arra, hogy valahányszor ez a téma előkerült, én hajthatatlan voltam.

- Köszönöm - suttogtam még, majd a színpad felé néztem, ahol megjelent a hét fiú. Egy igazán ismerős alakzatba álltak fel így rögtön tudtam, hogy melyik az a szám, amit feldolgoztak.

The most important person / Befejezett /Where stories live. Discover now