16.rész + Új sztori !

1K 97 10
                                    

Örültem, amikor végre belebújhattam a melegítőmbe és rögtön jobb kedvem is lett tőle

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Örültem, amikor végre belebújhattam a melegítőmbe és rögtön jobb kedvem is lett tőle. Ránézve az órára, már nyolc óra felé járt az idő, így tudtam, hogy nem sokára Bora is megérkezik és MinSeo is, a randijának híreivel.

Ezek előtt viszont jobbnak láttam kiszellőztetni a fejemet, ezért felvéve a kabátomat és a sálamat, kimentem a hotel kertjébe. Nagyon úgy tűnt, hogy hamarosan havazni fog, bár ezt ilyen sötétben már nem tudtam biztosan megállapítani. Mindenesetre reménykedtem benne.

Leültem egy magányosan árválkodó padra és a megvilágított macskaköves utat figyelve próbáltam gondolkozni valami szövegen, amivel egy kicsit a fiúk segítségére lehettem. Ugyan YoonGi még mindig nem volt a szívem csücske, de abban biztos voltam, hogy imádott zenéket írni és egy kicsit azért szerettem volna én is a segítségére lenni, de főleg HoSeoknak. Már itt voltunk egy hete és éreztem, hogy ez a három hónap túl gyorsan el fog telni.

Éppen ezért nekem is próbálkoznom kellett az ötleteléssel, még ha nem is értettem ehhez annyira, mint a táncoláshoz.

- Még a végén meg fagysz te lány. - állt meg előttem HoSeok és hirtelen egy sapkát húzott a fejemre - Miért vagy egyedül kint az éjszaka közepén? - döntötte oldalra a fejét, mire csak megvontam a vállamat és halkan megszólaltam.

- Gondolkoztam...

- És el is árulod, hogy min? - ült le mellém, mire hirtelen eszembe jutott valami, így jól meggondolva a szavaimat válaszoltam neki.

- Ha te is, hogy mit titkolsz előlem és a fiúk elől. - néztem rá elszántan és figyeltem, ahogy a tekintete egy percre elsötétült, majd megköszörülve a torkát a földet kezdte el bámulni.

- Nem titkolok semmit...

- Persze és az is csak heccből volt, hogy letepertél.

- Annak meg volt az oka. - kapta felém a fejét idegesen és a kezét tördelve nézett még mindig a szemeimbe. Megint szomorú volt, csak tudtam volna, hogy miért.

- Mégis mi Jung HoSeok? Mi az a dolog, amit ennyire nem mondhatsz el nekem?

- Minden... Sok minden... Ha elmondanám, akkor biztos, hogy csalódnál bennem és nem akarom, hogy megint eltaszíts magadtól. Így is csak nehezen kaptam vissza az egyik legjobb barátomat... Nem akarom újra elveszíteni.

- Nem értelek. - ráztam meg a fejemet idegesen - Én mindig mindent elmondtam neked. Ez azt jelentené, hogy nem bízol meg bennem?

- Nem erről van szó... Csak, nehéz nekem erről beszélni. Ráadásul miért lennél valaki olyanra kíváncsi, aki cserben hagyott téged, mikor a legnagyobb szükséged lett volna rá? - állt fel hirtelen és dühösen kezdett el előttem járkálni, folyton folyvást a hajába túrva. Tudtam, hogy mire gondolt, de azt még csak nem is tudhatta, hogy sokkal jobban fájt anya halála, mint ahogy azt ő vagy apa és MinJi gondolták. Ők nem tudták, hogy láttam. Ebbe belegondolva viszont én is titkolóztam, csak úgy, mint HoSeok.

The most important person / Befejezett /Where stories live. Discover now