μερος 5

463 17 2
                                    

"Κλαιει αστα χαλια ειναι τελος παντων κοριτσαρα μου πρεπει να κλεισω θα σε παρω αυριο" " ναι ναι ενταξει φιλια" εκλεισα το τηλέφωνο..τα παιδια ρωτησαν τι εγινε "τα μωρα ανέβασαν πυρετό και ειναι νοσοκομειο τωρα" "αχχ τα καημενα τα μωρακια" ειπε η Μαρίνα"κοριτσαρες αφου λοιπον ειναι σοβαρα τα πραγματα εγω θα παω νοσοκομείο στον φιλο μου νταξει;" "ναι ναι να πας και να μου τον φιλησεις" ειπα, γυρισε ο Νίκος και με κοιταξε "ενταξει να του κανεις μια αγκαλια αν δεν θες να τον φιλησεις" ξανα ειπα, με κοιταξε απορρημενος παλι "καλα πες του να μην ξεχασει να με παρει αυριο" "νταξει θα του πω" φιλησε την Μαρινα και εφυγε. Μειναμε μονες μας..καθησαμε και οι δυο στον καναπε χουχουλιασαμε βαλαμε ταινια και ετσι περασε η νυχτα!
"Τον ονειρευτηκα, ονειρευτηκα για την ακρίβεια την συνεχεια της προηγούμενης βραδιάς αχχχ να ηταν εδω τωρα" σκέφτηκα, χτυπαει το τηλεφωνο ηταν ο Νικος "ελα Νικο" "που είστε ρε;" "σπιτι είμαστε Νίκο γιατι;" "η Μαρινα γιατί δεν απανταει;" την κοιταξα "κοιμαται" ειπα "αα τελος παντων ο Στέφανος ειναι εξω στο αυτοκίνητο απο τις 5 εξω απο το σπιτι σου δηλαδη" "τι; και γιατι δεν χτυπησε να μπει;" "χτυπησε και σε πηρε τηλέφωνο οπως και την αλλη αλλα δεν απαντησε καμία" "καλα καλα παω τα λεμε" σηκωθηκα πηγα αλλαξα εκανα ενα μπανιο και βγηκα εξω και αφησα ανοιχτη την πορτα του σπιτιου..διπλα ηταν το αμαξι εξάλλου"ο βλακας κοιμάται" ειπα πηγα στο αυτοκίνητο του ηταν στην θεση του οδηγου και όντως κοιμοταν ανοιξα την πορτα του εκατσα πανω του και αρχισα να τον φιλαω στο στωμα στα μαγουλα στο λαιμο ξυπνησε αυτος τρομαξε στην αρχη μετα οταν με ειδε μου χαμογελασε με επιασε απο την μεση και με φιλαγε "τι κανεις εδω ρε βλαμενο;" "δεν μου ανοιγατε εχθες και κοιμήθηκα εδω" "αα το παιδι μωρε το αφησαμε απ'εξωω" "ναι ναι κοροϊδευε εσυ" "χαχαχα σα κουταβι εισαι ρε" "ναι αλλα τι κουταβι εε;" 😂 "κουταβενιο μωρε τι κουταβι αντε..σηκω παμε μεσα" εκανα κινηση να βγω απο το αμαξι με επιασε και μου λεει καλα δεν είμαστε και εδω;" "ειμαστε;" "ειιιιμαστε" και με φιλαει, μου βγαζει την μπλουζα και την πεταει στο διπλα κάθισμα..ευτυχώς εχει φιμε τζαμια λεω απο μεσα μου ''εχε χαρη να ειναι η συνέχεια η χθεσινοβραδυνη" χαμηλωσε το κάθισμα του να ημαστε ξαπλα του εβγαλα και γω την μπλουζα του αρχισε να με χουφτωνει και να με φιλαει στο στηθος ημουν πλέον σιγουρη οτι ηταν η συνέχεια 😍 ειχα το πανω χερι έπρεπε να τα κανω ολα εγω "αχχ να ημουν απο κατω" σκεφτηκα.. βγαζω το σορτσακι μου "πρεπει να ειμαι χαλαρη" ξανασκεφτηκα "το περιμενα, το ηθελα μονο με σενα" μου ειπε και συνέχισε να με φιλαει η καθε στιγμη που με φιλαγε ηταν ολο και καλύτερη "αχχ ναι" σκέφτηκα, συνέχισα να τον φιλαω με παθος..και αυτοα με φιλαγε υπεροχα στο λαιμο στο στηθος στην κοιλια 😍 μου επιανε τον κωλο 😂 τον ζουλαγε μάλλον θα του αρεσε 😂 εβγαλε και αυτος το παντελονι του.."εχει τοσο τελειο κωλο" σκέφτηκα 😂 τον χουφτωνα, ηθελε να μου βγαλει και το σουτιεν..δεν αντισταθηκα..ας μου κανει οτι θελει ειπα..το ξεκουμπωσε αρχισε να με πιάνει στην πλατη να με φιλαει στους ωμους..η ανασα του εσταζε παθος θεε μου ❤ κλειδωσα το αμαξι απο τις ασφαλειες εγω ενω φιλιωμασταν..μου κατεβαζε σιγα σιγα το βρακακι ηταν λιλά δεντελα 😂 το δικο του το μποξερακι ηταν μαυρο kelvin clain..με σηκωσε ποιο πανω του..ημουν καθησμενη πανω του τον ειχα αγκαλιασει και αυτος με φιλαγε παντου, με  γυρισε απο κατω..δηλαδη με εβαλε να ξαπλωσω στο κάθισμα απο κατω του και αυτος απο πανω μου "ευτυχώς παναγια μου" ημουν τελειως χαλαρη τωρα, μπορουσα να κανω τα παντα..μου ειχε κατεβασει αρκετα το βρακι..συνεχιζε να μου πιανει τον κωλο..αρχισα και γω να σπρωχνω το βρακι του..το εβγαλα 😍..τον ένιωσα μεσα μου πια..ηταν τοσο προσεκτικός και αισθισιακος, τα εκανε ολα με τετοια προσοχη λες και ειχε να κανει με πρωταρα..δεν ημουν σίγουρη αν ξερει οτι δεν ειναι ο πρωτος μου..λογικα θα το εχει καταλαβει..συνεχισε να μπαινει μεσα μου λοιπον με παθιασμενες αλλα ταυτοχρονα ηρεμες κινήσεις..δεν ηθελα κατι παραπανω...ουτε ποιο 'βια' οπως αρεσει σε καποιες..μου αρεσαν τα κλασσικά..με αυτον βεβαια θα ηθελα να δοκιμάσω τα παντα..σαν 'δασκαλος' ηταν στο σεξ..28 χρονων θα μου πεις..τοσο έμπειρος ηταν..

Το ΧριστινακιWhere stories live. Discover now