Περασε λιγη ωρα και ημουν ετοιμη να κοιμηθω, ξαφνικά ένιωσα να τιναζεται το κρεβατι, γυρισα να δω τι εγινε και ειδα την Ελινα ορθια να φοραει το σουτιεν της μεσ'το αγχος "τι εγινε, τι επαθες;" την ρωτησα και ανασηκωθηκα λιγο για να την βλεπω καλυτερα.."Χριστινα..εγω..δεν..συγγνώμη.." ειπε κοφτα στην καθε λεξη "τι; τι συγγνώμη Ελινα τι λες;" της ειπα με σχεδον εκνευρισμενη έκφραση "Χριστινα δεν..δεν επρεπε" μου ειπε και φορεσε και την μπλουζα της..σηκωθηκα απο το κρεβατι και την πλησιασα "τι δεν επρεπε Ελινα;" εκεινη κοιτουσε περα δώθε απο την αμηχανια της, απο την ντροπη της; δεν ξερω..βασικα δεν υπήρχε καν λογος για να ντρέπεται ή για να εχει αμηχανία.."Χριστινα ηταν λαθος, εμεις..εμεις είμαστε φιλες, δεν επρεπε να γινει αυτο!" αρχισα να τρεμω απο τα νευρα μου, τι ξεστομισε; τι ειπε; παει καθολου καλα; "Τι;" της ειπα και ενώθηκαν τα φρυδια μου απο τον εκνευρισμο.."Χριστινα το ξερεις πολυ καλα οτι ηταν λαθος, ηταν λαθος απο την αρχη, ειμαι γιατρος, ειμαι μεγαλη κοπελα, δεν επρεπε να παρασυρθω απο μια 20χρονη, προς θεου δεν λεω οτι φταις, ηξερα πολυ καλα τι εκανα αλλα δεν ξερω γιατι το εκανα..και" την διεκοψα λεγοντας της "Ακους τι λες κοπελα μου; τι ειναι αυτα τα κουφα; πας καλα; δεν παρασυρθηκες, εκανες κατι που ηθελες και ήθελα γιατι δεν το παραδεχεσαι; εστω στον εαυτο σου" "Χριστινα δεν το βλεπεις οτι δεν θα βγει πουθενα; απο την αρχη ενα λαθος ηταν, τελειως τυχαια γνωριστηκαμε, αν δεν γινόταν αυτο με τον γιατρο σου, με τον κανονικο γιατρο σου αυτη τη στιγμη δεν θα μιλαγαμε και δεν θα ειχε γινει..αυτο που εγινε πριν! δεν εχω να παραδεχτώ κατι στον εαυτο μου σιγα μην σε ερωτευτηκα κιολας, αντίθετα μετανιώνω, μετανιώνω πολυ, αλλα τώρα ειναι αργα"..ενιωσα τοσο ασχημα με τα λογια της ειδικά με εκεινο το σιγα μην σε ερωτευτηκα κιολας .."Οκ..ενταξει Ελινα.. ή μάλλον γιατρε" της ειπα και αρχισα να φοραω ρουχα μου με νευρα, πνιγομουν ενιωθα οτι δεν ειχα οξυγόνο, ηθελα να σπασω οτι υπήρχε εκει μεσα, οσο ντυνομουν δεν εβγαλα λεξη μονο μερικες ματιες που ξεφευγαν τυχαια και επεφταν πανω της.." Χριστι.." "Τι;" της ειπα φωνάζοντας πριν προλαβει να μιλησει καλα καλα "Χριστινα μη το κανεις αυτο" ειπε και εκατσε στο κρεβατι "Τι να μην κανω Ελινα; τι;" της φωναξα περισσότερο τωρα "Μη το κανεις αυτο, εμεις ειμαστε φιλες, ας μην το χαλάσουμε αλλο" μου ειπε εκεινη προσπαθώντας να με κανει να ηρεμησω, έπιασα το κεφαλι μου και εφερα τα μαλλια μου στην μια μεριά..δεν ειχα κουραγιο να πω κατι απλώς φορεσα τα παπουτσια μου και βγηκα απο την κρεβατοκαμαρα, με ακολούθησε εκεινη και ακουγα κατι να λεει αλλα δεν έδινα σημασια ολα ηταν θολά απο τα νευρα μου, βγηκα και κοπανησα την πορτα του δωματιου, κατεβηκα κατω και βγηκα εξω απο το ξενοδοχείο, έβρεχε ακομα, ασύστολα, ειδα το ταξι που μας έφερε και ετρεξα κατευθείαν, εκατσα, με κοιταξε ο οδηγός και προφανώς με γνώρισε γιατί μου χαμογελασε ευγενικά σαν να με θυμήθηκε, το ειπα να με παει στο ξενοδοχείο 'μου'..
......................
Φτασαμε, η βροχη δεν ελεγε να σταματήσει..
Μπηκα μεσα στο ξενοδοχείο και κατευθυνθηκα στο ασανσέρ, ανεβηκα στον όροφο, πηγα στο δωματιο, ανοιξα και η μανα μου δεν ηταν εκει..δεν ασχολήθηκα παραπάνω..μπηκα να κανω ενα ζεστο μπανιο σκεπτομενη τα λογια της Ελινας..δεν γίνεται να τα εννοούσε, αφου πάντα οταν βρισκομασταν τα βρίσκαμε..και κυρίως υπήρχε μια ελξη μεταξυ μας..θα τα ειπε μαλλον πανω στην ντροπη της..
Ποιον κοροϊδευω; ηξερε παρα πολυ καλα τι έλεγε, απλως το μετάνιωσε και το ειπε..δεν πειράζει Χριστίνα! Τι ειχαμε τι χάσαμε..φορεσα την ρομπα και βγηκα απο το μπανιο, πηγα στην κουζινα μια βόλτα να φτιάξω να φαω κατι, εκατσα στον καναπε και οσο έτρωγα χάζευα στο κινητο, ακουσα την πορτα, "Χριστινα που στο καλο ησουν; σε εψαχνα παντου" ηταν η μανα μου.. αναγουλα μου προκαλεί αυτο το ψεύτικο ενδιαφέρον, την κοιταζα λιγο και της απαντησα "πηγα μια βολτα" και μετα σηκωθηκα, αφησα το πιάτο και πηγα στο δωματιο..ξαπλωσα στο κρεβατι, η ωρα ηταν έξι, αναψα την τηλεόραση..ολα τα καναλια ξένα αλλα πετυχα ενα που έπαιζε μουσικη..εκανε κρυο και αποφάσισα να ντυθω σαν άνθρωπος..φορεσα μια φόρμα και ενα φουτερ..μαζεψα τα μαλλια μου σε εναν ανετο κότσο και ξαπλωσα παλι..
YOU ARE READING
Το Χριστινακι
RomanceΗ Χριστίνα μια ενήλικη κοπέλα ειναι σιγουρη πως ειναι ερωτευμενη με τον Στεφανο, ελα ομως που δεν θα επρεπε να ειναι σιγουρη για τιποτα στην ζωη