Οχι μονο με τους αντρες 😉..μμ ναι ειναι πύραυλος το κοριτσι μας, παντου..θα μου άρεσε να γινει κατι μεταξυ μας και το εχω φανταστεί πολλες φορες και με πρώην της που μιλαγαμε τότε που τα ειχαν μου ελεγαν τα καλύτερα για αυτην, καταλαβαίνετε νομιζω.. 😋 γενικα δεν ειναι πολυ της σχεσης αυτη..αν και κανει, αλλα για να κανει αυτη σχεση θα πρεπει να νιώθει κατι σημαντικό για τον/την φιλο/η της..φτανουν τωρα για την Μαρινα..τα παιδια εφυγαν και μειναμε οι δυο μας " για πες μου τι εγινε γιατι με εσκασες" ειπε και ξεφυσιξε "τι να σου πρωτοπω" "τα παντα απο την αρχη" ειπε και γελασε ειρωνικα..αρχισα να της διηγουμαι τα πραγματα και αυτη με κοιτουσε χωρις να με διακόψει στιγμη!... "και εκεινη την στιγμή μπηκε η Ελινα.." ειπα και μου ηρθε κατευθείαν στο μυαλό η εικονα της και χαμογελασα, με κοιτουσε με ενα περιεργο χαμογελο λες και δεν το περιμενε, δεν της αρεσε κατι...δεν ξερω ηταν καπως "για πες" μου λεει "ε τι να σου λεω, τα λογια περιττά για αυτην την κοπελα, ειναι τοοοσο ομορφη, τοσο μα τοσο υπέροχη, μολις μπηκε με ρωτησε κατευθειαν πως ειμαι αν ποναω, με καθησυχασε οταν της ειπα οτι ζαλιστηκα, μου ειπε οτι ηταν απο την υπνωση, μετα μου ειπε για το εξιτηριο...πραγματικα δεν ηθελα να φυγω" ειπα και αναστεναξα νοσταλγοντας..μα πως θα μπορουσα να την ξανα δω... "και ο Στέφανος;" ρωτησε η Μαρίνα, αυτη πράγματι ειναι μια ερωτηση που δεν μπορω να απαντήσω ουτε στον ιδιο μου τον εαυτο.. "πραγματικά δεν ξερω τι να σου πω.." της ειπα με σιγουριά και αυτη σηκωσε το φρυδι της "σαρεσε τοσο πολυ αυτη η Ελινα;" ειπε και κατσουφιασε το προσωπο της, δεν τι καταλαβα αυτο αλλα δεν εδωσα και πολυ σημασία στην αντίδραση αυτη "μου αρεσε πολυ περισσοτερο απ'οτι σου περιγράφω Μαριν..σου λεω οταν την ειδα κοκαλωσα, ειχα μεινει και την κοιτουσα σαν χαμενο, και γιαυτο ηθελα να σε ρωτησω καποια πραγματα και να μου δωσεις τις χρυσές σου συμβουλές" με κοιταξε λες και δεν ηθελε..
VOUS LISEZ
Το Χριστινακι
Roman d'amourΗ Χριστίνα μια ενήλικη κοπέλα ειναι σιγουρη πως ειναι ερωτευμενη με τον Στεφανο, ελα ομως που δεν θα επρεπε να ειναι σιγουρη για τιποτα στην ζωη