Ακουσα την πορτα..τρομαξα..γύρισα ηταν ο Στέφανος .."ααχχ εσυ εισαι Και με τρομαξες!"..με πλησίασε και μου ειπε "συγγνώμη δεν ηθελα" μου το ψιθύρισε δηλαδη αισθησιακα στο αυτί😍..μου αρεσε πολυ.."τι κανεις εδω" μου ειπε; "καθομαι και βλεπω την βροχη" απαντησα "ειναι πολυ ωραια" συμπληρωσα, περασε τα χερια του γυρω απο την μεση μου ακουμπησε το πηγουνι του στον ώμο μου..καθομασταν αρκετα..χωρις λεξη να ανταλλάξουμε..ακουσαμε μια φωνη "παιδιαααα" ηταν η Μαρίνα...τιναχτηκαμε, κοιταχτηκαμε, χαμογελασαμε και φωναξα "ναιιι;" "ελατεε" απαντησε..κατεβηκαμε "τι θες" της λεω; με εκνευρισμενο αλλα ταυτόχρονα αστειο βλέμμα.." η ταινια τελειωσε τα παιδια πρεπει να φυγουν" ειπε! Χλωμιασα.."ναι" ειπα σιγανα..με κοιταξε ο Στέφανος και γελασε..εγω εκατσα στον πάγκο της κουζίνας, τα παιδια έβγαιναν "γεια σαας" ειπα "καληνύχτα" ειπε ο Νικος "θα τα ξανα πουμε" μου ειπε ο Στέφανος...χαρηκα εγω κατευθείαν και του χαμογελασα..εφυγαν..η Μαρίνα αρχισε να μαζευει το τραπεζακι του σαλονιού τα μπολ με τα πατατακια τα ποπ-κορν τα ποτήρια με τα αναψυκτικά..οσο μαζευε μου ειπε "τι εγινε πανω; γιατι αργησατε τοοσο;" με αστειο βλέμμα.."καθομασταν και βλεπαμε την βροχη" ειπα.. με κοιταξε ξενερωτα και μου ειπε "εε; ουτε 8χρονα δεν τα κανουν αυτα..ασχετη" γελασα εγω "ολα στην ωρα τους" απαντησα..Περασε η νυχτα, εγω φυσικα και δεν κοιμήθηκα..δεν νυσταξα ποτέ..κατεβηκα μολις ξημερωσε να ετοιμασω καφε και κατι να φαμε..οσο ετοιμαζα ακιυσα το τηλέφωνο "ναι;"ειπα "ελα κοριτσακι μου, ο μπαμπας ειμαι τι γίνεται;" "αα ελα μπαμπα" και συνέχισα "ολα καλα ηρθε και η Μαρίνα" "Μπραβο κοριτσι μου εε πηρα να σου πω πως θα κατσουμε με την μαμα ακομα μια εβδομάδα Αυστρία, εχουμε εκτακτη σύσκεψη ανωτερων" "γουρλωσα τα ματια μου αρχισα να χαίρομαι χορευα απο δω απο κει "αα του λεω κριμα και σας περιμενα σημερα" 😂 "εε κοριτσακι μου ξερεις πως ειναι η δουλεια μας τωρα" "ναι, εε τι να κανουμε δεν πειράζει" ειπα "τελος παντων αγαπη μου πρεπει να σε αφησω τωρα θα τα πουμε πιο μετα αν ειναι ενταξει;" "ναι μπαμπακα μου σας αγαπω φιλια" ειπα και εκλεισα το ακουστικό αρχισα να φωναζω "αχχ ναιι τελεια τελεια τελεια" ετραξα πανω η Μαρινα κοιμοταν σαν ζωο 😂 "ξυπνα μωρε γουρουνα" ειπα "μμμ τι εγινε ειπε;" "οι δικοι μου θα μεινουν μια εβδομάδα ακομα Αυστρία" σηκωθηκε απότομα "τιι;" 😍 ειπε "ναιι" απαντησα, έπιασε τι κινητό της και πηρε τηλέφωνο "ελα μαμα θα μεινω παλι στην Χριστίνα σημερα οι δικοι της θα λείψουν για μια εβδομάδα ακομα" "τι λες κορη μου..δεν γίνεται παλι" εγω αρχισα να σκαω απο γελια η Μαρινα με σκουνταγε "μαμα μην αρχιζεις τα δικα σου τωρα ειπαμε θα μεινω!" "καλα καλα κανε οτι θες γαιδουρα" "νταξει μαμακα φιλακια σαγαπω" "φιλια φιλια" απαντησε..η Μαρίνα δεν αφησε το κινητό συνέχισε να παιρνει παλι καποιον.."ελα μωρο μου" τον νικο πήρε "ακους ελατε σημερα παλι στης Χριστίνας θα λειψουν και σήμερα οι δικοι της" " τελεια" απαντησε αυτος..αρχισα να νιώθω πεταλουδιτσες στο στομαχι 😂χαρηκα πολυ η Μαρινα εκλεισε πηγε να κανει μπανιο εγω κατεβηκα κατω να συνεχίσω το πρωινό..ακουσα κουδούνι, ανοιξα ηταν ο Στέφανος, ημουν με κοντο σορτσακι και πολυ ανοιχτη μπλουζα στο στήθος 😆 οταν τον ειδα ντραπηκα τοσο πολυ αυτος με κοιταξε απο πανω μεχρι κατω χαμογελοντας.."Στεφανε;" ειπα "ε ναι;" "τι εγινε" ειπε "τι δουλειά εχεις εδω;" "εε πηρε η Μαρινα τον Νικο και του ειπε να ξανα έρθουμε σήμερα" "αα ναι σωστα δεν σε περίμενα να πω την αληθεια" "ουτε γω σε περιμενα ετσι" και με ξανα κοιταξε ολόκληρη "εμμ ναι ελα μπες μεσα..που ειναι ο Νίκος;" "ειχε να κανει κατι θα ερθει σε καμια ωρα" "αα κατάλαβα.." "ελα εφτιαξα πρωινό" "δεν τρωω πρωι μονο καφε πίνω" "εε ελα να σου βαλω καφε τοτε" επιασα μια κουπα και του εβαλα.. "η Μαρινα που ειναι;" ρωτησε "εε πανω πριν λιγο ξύπνησε" απαντησα "αα χαχαχ μαλιστα" "ειναι υπναρου" ειπα, με κοιταξε, τον κοιταξα "μμ ναι" ειπε..αρχισα να αισθανομαι παλι ντροπη για την ενδυμασία μου😂 εσφυξα τα ποδια μου, το ειδε αυτος και μου λεει "τι εχεις; ντρέπεσαι;" και με πλησίασε😍"οχι, τι να ντρέπομαι;" εγω κολλησα απο πισω στον πάγκο αυτος ηταν πολυ κοντα μου αρχισα να κοιταω απο δω κ απο κει αμηχανα "ντρεπεσαι το βλεπω"
VOUS LISEZ
Το Χριστινακι
Roman d'amourΗ Χριστίνα μια ενήλικη κοπέλα ειναι σιγουρη πως ειναι ερωτευμενη με τον Στεφανο, ελα ομως που δεν θα επρεπε να ειναι σιγουρη για τιποτα στην ζωη