Περασαν δυο μερες και έφτασε η Παρασκευή, μιλήσαμε μια φορα με την Μαριλενα και διευκρινησαμε την ωρα και το μερος..μπηκα λοιπον για μπανιο, βγηκα και αρχισα να ετοιμαζομαι..στεγνωσα το μαλλι μου, το ισιωσα, ντυθηκα, φορεσα το κλασσικό μαυρο τζιν με το σκισιμο στα γόνατα και ενα σκουρο μπλε μακρυμανικο μπλουζακι, μια ριχτη πλεκτη ζακετα και τα stan smith μου! Βαφτηκα πολυ ελάχιστα, αρωματιστηκα και κατεβηκα κατω, πηρα κλειδιά, τσάντα και βγηκα απο το σπιτι, ξεκινησα με τα ποδια μεχρι να βγω στον κεντρικό και απο κει θα έπαιρνα ταξι και θα πήγαινα στην καφετέρια που κανονισαμε και ετσι εγινε..
...........................
Εφτασα, εκεινη ειναι ήδη μεσα, την βλεπω απο το τζάμι, μπηκα, πλησιασα "Τι κανεις;" της ειπα πριν κατσω για να σπασει λιγο ο παγος και την επιασα στον ώμο "Ωπ καλως την, δεν σε ειδα" απαντησε εκεινη, χαμογελασα και καθισα απεναντι της, να πω την αληθεια ενιωθα καπως περιεργα..ειμαι με μια σχεδον άγνωστη για καφε.. δεν το'χω ξανα κανει αυτο, αλλα τι να πω, η ωρα περνούσε ευχάριστα με γελια και πολυ ομιλία.. "ναι εχω μια αδερφή, μεγαλύτερη" "αα πολυ ωραια" της απαντησα και την ξανα ρωτησα "με τι ασχολείται η αδερφή σου;" "Με την ιατρική, αστα" "αα κατάλαβα" της ειπα..συνεχισαμε να μιλαμε..η ωρα πηγε οχτώ..αρχισα να βαριεμαι.."Εχεις κανονίσει κατι για αυριο;" με ρωτησε εκεινη "μπα όχι, γιατι;", " Θες να παμε για ποτο το βραδακι; να πάρουμε και τις φιλες μας" χμμ δεν ακούγεται άσχημο, "ναι αμε" της απαντησα ενθουσιασμενη..κατσαμε αλλο λιγο και μετα συμφωνήσαμε και οι δυο να το διαλυσουμε, μιας και θα βρεθούμε αυριο παλι, πλήρωσε, με κέρασε για την ακρίβεια και βγηκαμε απο την καφετέρια, "Με τι πας σπιτι;" με ρωτησε "θα παρω ταξι" της ειπα "Ελα, παμε θα σε παω εγω" μου ειπε και προχώρησε "οδηγείς;" την ρωτησα οσο περπατουσαμε για το αυτοκίνητο "Ε ναι" , κοιτα να δεις, ολοι εχουν αμαξι, εκτος απο εμενα! Ακουσα τον ηχο που κανει οταν ξεκλειδωνει το αυτοκίνητο και σηκωσα τα ματια μου, αντικριζω ενα μπλε Mini Cooper 😍 καθησαμε και ξεκίνησε..
..........................
Μετα απο μια δεκαπενταλεπτη διαδρομη, φτασαμε σπιτι μου και καληνυχτιστηκαμε..
ESTÁS LEYENDO
Το Χριστινακι
RomanceΗ Χριστίνα μια ενήλικη κοπέλα ειναι σιγουρη πως ειναι ερωτευμενη με τον Στεφανο, ελα ομως που δεν θα επρεπε να ειναι σιγουρη για τιποτα στην ζωη