μερος 29

244 15 0
                                    

Μπηκα στο αμαξι, το εβαλα μπρος και γυρισα σπιτι..ο καημένος ο Στέφανος εκει ηταν παλι μονος, μπηκα μεσα και...εκανε γυμναστική, ειχε ακουστικά στα αυτια του και προφανώς δεν με ακουσε που ήρθα, εκανε μονοζυγο απο την κασα της πορτας..ειχε βγαλει το πανω μερος της φορμας του..ηταν χωρις μπλουζα..η πλατη του έδειχνε τοσο γυμνασμενη..ηταν πολυ γραμμωμενη..κριμα ομως που δεν μου εκανε κέφι ..τον πλησιασα τον χτυπησα χαλαρα στην πλατη "ποτε ηρθες ρε;" φωναξε ανεξελεγκτα επειδη ειχε τα ακουστικα στα αυτια του, του εκανα νοημα να τα βγαλει "ααα ναι" ειπε ποιο ηρεμα αυτη τη φορα και τα εβγαλε "πριν λιγο" του ειπα γελώντας "τι πριν λιγο;" ρωτησε "πριν λιγο ηρθα παιδακι μου" ειπα ειρωνικα "α δεν σε ακουσα", "μου φαίνεται περίεργο" και εδειξα τα ακουστικα "χαχαχα ναι" ψελησε.."πως πηγαν οι εξετάσεις;" με ξανα ρωτησε "ασε" του ειπα θέλοντας να τον τρομαξω "τι εγινε;" ειπε ακάθεκτος απο την θεση του χωρις καμια αλλαγη εκφρασης του προσωπου του..ηρεμος.."εχω πολυ χαμηλο σιδηρο", "αμαν τελεια" ειπε και γελασε, πηγε προς την κουζινα και εγω εξαφανίστηκα πανω, ξαπλωσα στο κρεβατι, αναψα και την τηλεόραση και χάζευα..ειχε περασει αρκετά η ωρα και πεινασα..κατεβηκα κατω και δεν ηταν κανείς..περιεργο..που να πηγε ο Στέφανος αναρωτιέμαι, έφτιαξα να φαω κατι και πηγα πανω παλι, πηρα το κινητο και καλεσα τον Στεφανο..."ελα" ειπα μολις το σηκωσε "ελα τι εγινε;" ρωτησε και ακουγόταν ενας θόρυβος "που εισαι;" ειπα για πλακα με ύφος ανακρισης "ε ειπα να ερθω και λιγο σπιτακι μου" απάντησε απολογιτικα.."αα απλα κατεβηκα και δεν σε βρήκα και οταν εφυγες δεν ειπες τιποτα και παραξενευτηκα" "ασε ρε, ανησυχησες που δεν ημουν και φοβήθηκες μην επαθα τιποτα, ε Χριστινουλα;" ειπε και καταλαβα απο τον τροπο του οτι γελασε "ναι τα βρηκες ολα κυριε ξερολα" ειπα και δαγκωσα απο την σαντουιτσαρα μου "να κλεισω ή φοβασαι χριστινακι;" ειπε γεματος ειρωνεία και φανερωσε το γελιο του, εγω ημουν μπουκωμενη και του απαντησα "αντε ρε γελοιε τσακισου και ελα δω", "ααα τι θα κερδίσω εαν ερθω;" ρωτησε και ειμαι βεβαιη πως σηκωσε το φρυδι του..."θα μου μαγειρεψεις και θα ΦΑΩ!" του ειπα επίτηδες και γελασαμε.."θα το σκεφτώ και θα σε ξανα παρω" ειπε και μου το εκλεισε..πρεπει να ετοιμασω και την βαλιτσα μου για αυριο..και τα παιδια πρεπει..θελω να πω και στη  Ελινα..αλλα δεν ξερω αν θα μπορεσει..αλλα θα της πω..την πηρα τηλέφωνο.."Ελα Χριστίνα" ακούστηκε "εμμ ελα ελινα" ειπα "τι εγινε;" "Ελινα αυριο ειναι η κηδεία του μπαμπα στην Αυστρία..θα χαιρομουν αν ησουν εκει".."Βρε κοπελα μου ποιο νωρις δεν μπορουσες να το πεις και συ;" ειπε με παράπονο "δηλαδη δεν μπορεις;" ειπα και γω καπως απελπισμενα "εε κατι θα κανω, δεν σου υπόσχομαι τιποτα αλλα καλου κακου στειλε μου λεπτομέρειες".."ενταξει Ελινα..ευχαριστώ" της ειπα και εκλεισα το τηλέφωνο..

Το ΧριστινακιWhere stories live. Discover now