Οι ωρες περνουσαν και εμειναν μονο δυο για το ραντεβου μου.. ανυπομονω.. μπηκα για ενα χαλαρωτικο μπανιο, το οποιο και ευχαριστιεμαι πολυ, το καυτο νερο κυλαει σε ολο μου το κορμι, οι ατμοι σε ολο το μπανιο δυσκολευουν την οραση μου, αλλα δεν με πολυ ενοχλει αυτο..
.....................
Αφου τελειωσα με το μπανιο μου, ξεκινησα να ψαχνω τα ρουχα που θα βαλω, θελω κατι αψογο! τζιν ή κολαν ή ψηλομεσο σορτσακι; φορεμα!! ανοιξα την ντουλαπα και αρχισα να πεταω δεξια και αριστερα αυτα που δεν μου αρεσαν.. να'το! αυτο ειναι τελειο! το κρεμασα στην ντουλαπα για να μην παθει τιποτα και γυρισα να φτιαξω τα μαλλια μου.. '' Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΚΑΙ Η ΠΑΝΑΓΙΑ!!'' φωναξα αθελα μου τι γινεται εδω μεσα; ποιος εκανε ολο αυτο το χαμο;! φορεματα παντου! τραγικη εικονα..δεν εχω χρονο να μαζεψω ολο αυτο, οταν γυρισω..στεγνωσα στα γρηγορα τα μαλλια μου και εβγαλα ισιωτικη μου..ευτιχως δεν εχω πολυ μαλλι και κανω γρηγορα..
......................
Τελειωσα και με την αισθητικη.. βαφτηκα.. εφτιαξα μαλλι.. εχω λιγο λιγοτερο απο μια ωρα στην διαθεση μου.. ειναι νωρις για να ντυθω ακομα.. πηρα το κινητο στα χερια μου να χαζεψω να περασει η ωρα.. εχω ενα μηνυμα και τρεις κλησεις απο την Μαριλενα.. ανοιξα το μηνυμα και μου γραφει οτι επαθε κατι το αυτοκινητο της και δεν μπορει να ερθει να με παρει, θα παρει ταξι και θα παει κατευθειαν εκει, θα χαρει πολυ να με δει εκει, εχει και μερικες πληροφοριες για το κλαμπ και στο τελος γραφει μια συγγνωμη..εγω τωρα τι να κανω; να παω; το μαγαζι δεν ξερω που ακριβως ειναι και ειναι και μακρια..μωρε θα παω..αλλα θα αργησω! εμεινα ξαπλωμενη για λιγο ακομα, η Ελινα παλι στο μυαλο μου..δεν θελω, φυγε απο το μυαλο μου!! εχουμε να μιλησουμε πολλες μερες..με την γιατρο.. σηκωθηκα ορθια, περασα τα μαλλια μου απο την μια μερια, πηγα μπροστα απο τον καθρεφτη, κοιταχτηκα λιγο και πηρα το φορεμα..
.....................
Ετοιμη! το φορεμα εφαρμοζει τελεια πανω μου, τα μαλλια μου ολόισια..παμε να κανουμε παταγο Χριστινα!! κατεβηκα κατω πηρα το τσαντακι μου και εφυγα απο το σπιτι..περπατησα μεχρι τον κεντρικο για να βρω ευκολοτερα ταξι..περιμενα μερικα λεπτα και εφτασε.. μπηκα του ειπα το μερος και ξεκινησε, η διαδρομη ηταν περιπου ενα μισαωρο..
.....................
Εφτασα.. το μερος ειναι πολυ ομορφο..μωβ, ροζ, μπλε φωτα αναβοσβηνουν..κοιταξα την ωρα, εχω αργησει τελεια.. κατευθυνθηκα προς την πορτα, μπηκα μεσα..η μουσικη παιζει πολυ δυνατα, καποιοι χορευουν, αλλοι περπατανε, που ειναι η δικια σου ρε Χριστινα; πηγαινω πιο κεντρικα.. βλεπω μια παρεα με τρια κοριτσια, η μια μοιαζει με την Μαριλενα αλλα ειναι γυρισμενη.. πλησιασα και την ακουμπησα στον ωμο για να γυρισει.. αυτη ειναι.. ειναι τοσο ομορφη σημερα, πρεπει να σταματησω να την κοιταω, χαμογελασα αμηχανα..''Χ-Χριστινα;!!'' ειπε με εκπληξη, κοιταζοντας με απο πανω μεχρι κατω πολυ εντονα.. ''Μαριλενα'' της ειπα και γω γλυκα ''νομιζα οτι δεν θα'ρθεις'', της χαμογελασα..
....................
μπηκα στην παρεα..γνωρισα τις αλλες κοπελες, παρηγγειλα το ποτο μου και αρχισε να σπαει ο παγος μεταξυ μας.. η ωρα περνουσε, εμεις γελουσαμε, μιλουσαμε..'' Χριστινα, οπου να'ναι θα ερθει η αδερφη μου..''ειπε ακουμπησε το γονατο μου, της εκλεισα το ματι ως απαντηση και χαμογελασαμε και οι δυο.. μετα απο αυτο σηκωθηκαμε και χορεψαμε, οχι για πολυ..καθησαν τα κοριτσια παλι στις θεσεις τους και εγω αρπαξα το κινητο μου και πηγα και εκατσα αναμεσα τους για να βγαλουμε φωτογραφιες, η Κωσταντινα, μια απο τα κοριτσια, αρχισε τα μα-μου, δεν ηθελε, αρχισαμε ολες να την πειραζουμε, στο τελος την πεισαμε και αρχισαμε να βγαζουμε, σε καποια φαση η Μαριλενα εφυγε αλλα δεν εδωσα και ιδιαιτερη σημασια, εμεις συνεχίσαμε να βγαζουμε φωτο, τραβηξαμε μια που καναμε ολες γκριματσα και μολις την ειδαμε σκασαμε στα γελια, ειμασταν και λιγο σουρωμενες απο τα ποτα..ετσι οπως γελαγα, γυρισα το κεφαλι μου και ειδα την Μαριλενα να ερχεται, την πλησιασα και πιαστηκα απο τον λαιμο της '' που πηγες;'' την ρωτησα και αρχισα να χορευω μαζι της '' ηρθε η αδερφη μου'' ειπε χαμογελωντας και μου εκανε νοημα με τα ματια της οτι ειναι πισω μου, γυρισα.. το χαμογελο εσβησε απο το προσωπο μου.. αρχισα να ζεσταινομαι.. παιρνω βαθιες ανασες, θα λιποθυμησω.. ενας κομπος στεκοταν στον λαιμο μου και με εκανε να ξεροκαταπινω.. κοιτουσα απο εδω και απο κει σα χαμενη.. η αδερφή της Μαριλενας ειναι η... Ελινα;!..
YOU ARE READING
Το Χριστινακι
RomanceΗ Χριστίνα μια ενήλικη κοπέλα ειναι σιγουρη πως ειναι ερωτευμενη με τον Στεφανο, ελα ομως που δεν θα επρεπε να ειναι σιγουρη για τιποτα στην ζωη