Ξημερωσε.. ανοιξα τα ματια μου, πρεπει να ειναι πολυ νωρις, η Ελινα κοιμαται διπλα μου, καθομαι και την χαζεύω, παρατηρώ το καθε τι στο προσωπο της, ειναι τοσο ομορφη, τι έχω παθει με αυτην την κοπελα;! οσο λεω οτι δεν θα ξανα ασχοληθώ μαζι της και θα την ξεχασω, τοσο περισσότερο κολλάω και μου ειναι πιο δυσκολο να την βλεπω μακριά μου.. ερωτευτηκα; οχι δεν γίνεται! Δεν υπαρχει έρωτας, ουτε αγαπη! Ολα αυτα ειναι μπούρδες .. απλα ενας ενθουσιασμος θα'ναι.. ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΞΕΚΟΛΛΗΣΕΙΣ ΧΡΙΣΤΙΝΑ!
"μμμ.. καλημέρα"
Ξαφνικα ακουσα την φωνη της, η οποία ακόμα και μετα απο υπνο εξακολουθεί να ειναι υπέροχη και τραγικα σεξυ, γυρισα το βλέμμα μου πανω της, χαμογελασα τρυφερά
"Καλημερα" αποκριθηκα
"Τι ωρα ειναι;" μουρμουρισε παίζοντας με μια τουφα απο τα μελαχρινα μαλλια της προσπαθώντας να κρατήσει τα ματια της ανοιχτα
"Νωρις ειναι ακομα, κοιμησου"
της απαντησα και εκεινη το εκανε..γυρισε πλευρο και αποκοιμηθηκε.Σηκωθηκα απο διπλα της προσεκτικά και φορεσα τα ρουχα μου...
Τωρα τι να κανω; να φυγω; αλλα πως θα φυγω; δεν ξερω καν την περιοχή! Και που στο καλο ειναι το κινητο μου;
Κοιταξα με μιας τον χώρο, α εκει ειναι, πηγα με βιαστικες κινησεις να το παρω καιιι.. χριστε μου τι γίνεται εδω, ποσες κλήσεις, ποσα μηνύματα..
Γουρλωσα τα ματια μου με την αναλαμπη που μου εσκασε! Η ΜΑΡΙΛΕΝΑ! ΤΗΝ ΞΕΧΑΣΑ.. βγηκα βιαστικά από το σπίτι για να την παρω τηλέφωνο..
"Χριστε μου Χριστίνα, εισαι καλα; που χάθηκες ολο το βραδυ προσπαθώ να σε βρω, εχω τρελαθεί απο την αγωνία μου.. που εισαι;" ειπε η Μαριλενα και μολις ολοκλήρωσε πηρε μια βαθια ανάσα..
Τι να της πω τωρα; ειμαι με την αδελφή σου; στο σπιτι της; και θα με ρωτησει τι δουλεια εχω με την αδελφη της, που υποτίθεται μολις χθες την γνώρισα.. σκατα Χριστινα, σκατα!
"Ε-εε κ-καλα ειμαι Μαριλενα, μ-μια χαρα, εεμ γυρισα σπιτι επειδή ένιωσα μια αδιαθεσια.. και δεν σου ειπα κατι προφανώς γιατι ειχα πιει;!"
Ναι ναι μπράβο Χριστινα δεν καρφωνεσαι τραυλισε κι άλλο.. μπορείς.."Σίγουρα είσαι καλα; σ'ακουω καπως.." απαντησε εκεινη καχυποπτα
"Ναι, οχι, εε θελω να πω... μια χαρα ολα.." συνέχισε ετσι, ναι!! Το βρήκες Χριστιναρα..
YOU ARE READING
Το Χριστινακι
RomanceΗ Χριστίνα μια ενήλικη κοπέλα ειναι σιγουρη πως ειναι ερωτευμενη με τον Στεφανο, ελα ομως που δεν θα επρεπε να ειναι σιγουρη για τιποτα στην ζωη