μερος 17

277 16 4
                                    

Και μου λεει "Ελα, παμε μεσα" και εσκασε ενα υπέροχο χαμογελο, απο εκεινα τα δικα της που τρελαινουν κοσμο και κοσμακι..της κανω ενα νευμα και μπηκαμε μεσα "καθησε εδω και ερχομαι σε ενα λεπτο" ειπε μου επιασε φιλικα τον ωμο και βγηκε εξω..κοιταω λιγο το γραφειο της, γεματο χαρτια και στην γωνια εχει μια μεγαλη βιβλιοθήκη μονο που δεν εχει βιβλια αλλα ειναι γεματη ντοσιε, κοκκινα, κίτρινα, μπλε..και διαφορα αλλα χρώματα, στο πανω ραφι εχει μερικές κορνίζες με φωτογραφίες..η οικογένεια της μαλλον..ειναι μια φωτογραφία που ειναι μαζι με αλλη μια ομορφη κοπέλα..ειναι και οι δυο πολυ ομορφες..καμια κολλητη της θα ειναι, τις βλεπω πολυ αγαπημένες..μετα ειναι αλλη μια που ειναι με την μητέρα της και τον πατέρα της..λογικα αυτοι θα ειναι.."ελα μαζι μου Χριστίνα" τιναχτηκα και με διέκοψε απο τις σκεψεις μου, σηκωθηκα και την ακολουθώ "που παμε;" της ειπα πιανοντας τον αγκωνα της, σταμάτησε να περπαταει και με κοιταει επίμονα, αρχιζω να νιωθω αμηχανία κοιταω περα δώθε και τα βλέμματα μας συναντιθηκαν.."για τις εξετασεις.." ειπε και γυρισε να περπατήσει..ειχα μεινει λιγο μεχρι να ξεμουδιασω και συνέχισα να την ακολουθώ, οσο περπατουσαμε υπήρχε ενα ανοιχτό παραθυρακι απο το οποιο μπηκε ενα αερακι και την διαπερασε, κατω απο την μυτη μου ηρθε η μυρωδιά της, ενα πολυ γνωστο άρωμα..ειναι πολυ αισθησιακο...και με τρελαίνει..φτασαμε επιτέλους σε εκεινο το θάλαμο και μου ανοιξε την πορτα για να περασω πρωτη..μπηκα και μπηκε και αυτη απο πισω.. με ξαπλωσε στο κρεβατι..βασικα δεν ηθελα να ξαπλωσω και ετσι εκατσα..ξανα εφυγε απο το δωματιο, τωρα δεν ξερω γιατι δεν ρωτησα καν απλα οταν εφυγε μου εκανε ενα νόημα οτι σε λιγο θα ερθει..παλι μονη μου ειμαι..αυτο το δωματιο να πω την αληθεια δεν μου βγαζει την περιεργια να το παρακολουθήσω..γιατι πολυ απλα δεν ειναι της Ελινας..μετα απο λιγη ωρα μπαινει μια κοκκινομαλλα μεσα στπ δωματιο "Εσυ εισαι η Χατζή;" ειπε και συμπληρωσε "για τις εξετασεις αιματος.." "ναι εγω" της ειπα και συνέχισα να την κοιταω "ωραια" ειπε και εκλεισε την πορτα ηρθε κοντα μου "βγαλε το μπουφαν σου" μου ειπε και γυρισε να παρει κατι απο ενα σιδερενιο τραπεζακι..προφανώς την βελόνα..εβγαλα το δερμάτινο μου και το αφησα στο κατω μερος του κρεβατιου..δεν καταλαβα αυτη η κοκκινοψειρα θα μου παρει αιμα; που ειναι η Ελινα; "εε η Ελινα δεν θα μου παρει αιμα;" ρωτησα δειλά δειλα..με κοιταξε με ενα βλέμμα "γιατι δεν σου κανω εγω;" ειπε και χαμογελασε ειρωνικα, παρακαλώ; τι ηταν αυτο που πεταξε η τύπισσα παλι; "οχι" της ειπα και της χαμογελασα ψεύτικα "Εχει έκτακτο" ειπε χωρις καν να με κοιταξει..δεν συνέχισα και το αφησα ασχολίαστο..αφου μου πηρε το αιμα σηκωθηκα απο το κρεβατι, εβαλα το μπουφαν μου "χρειάζεσαι κατι αλλο απο μενα;" ειπα και σταθηκα διπλα της "οχι μπορεις να φυγεις" ειπε και κούνησε το χερι της σαν να μου λεει φύγε..δεν θα τα παμε καλα..η Ελινα τι έκτακτο εχει;..

Το ΧριστινακιWhere stories live. Discover now