μερος 15

301 18 5
                                    

"Χριστινα;" επαναλαβε  "ν-ναι" της ειπα με ενα τρεμουλο στην φωνη "Κοπελα μου εισαι καλα;" ρωτησε ευγενικά ως συνήθως "ν-ναι, ναι καλα ειμαι Ελινα, εσυ ολα καλα;" θεε μου τι μαλακιες λεω.. "Τωρα καλυτ..ναι καλα και γω" ειπε και εβγαλε ενα κρυφογελακι, η φουντωση γίνεται πιο έντονη.. ηθελε να πει τωρα καλυτερα..γιατι τωρα καλυτερα τι εγινε τωρα; "τωρα καλύτερα ηθελες να πεις κυρια Ελινα μας" αίσχος, πως τα ξεστομιζω αυτα σκέφτηκα και εσφιξα δυνατα τα ματια μου "χμμ με τσακωσες.." ειπε ντροπαλα "λοιπον..τι εγινε και τωρα εισαι καλυτερα;" ρωτησα προσπαθώντας να αποβαλω το αγχος, τις πεταλουδες που εχω στο στομαχι μου και ολα τα περαιτέρω "εε..α-αφου η ασθενής μου ειναι καλα εγω να μην ειμαι;!"..συννεφιασα κατευθειαν..ασθενης..πως δεν το φαντάστηκα.. "α ωραια" ηταν το μονο που μπορουσα να πω.. " ναι..τελος παντων ηθελα να σου π..περιμενε πως ξερεις το ονομα μου; δεν θυμαμαι να με ρωτησες στο νοσοκομείο" επανηλθε αυτο το φουντωμα στο σώμα μου.. μουτζωνω τον εαυτό μου να παρτα ηλιθια δεν ξερεις να κρατας το στομα σου κλειστό φατα τωρα.. να δω τι θα απαντήσω σκέφτηκα "ναι πράγματι δεν ρωτησα εσενα για το ονομα σου, ρωτησα ομως καποιον αλλον.." χασκογελασε "γιατι;" ρωτησε καπως περιεργα.. "ε πως; να μην ξερω το ονομα της γιατρου μου;!" Ειπα και χαμογελασα σε μενα "αα κατάλαβα, τελος παντων αυριο να ερθεις απο το νοσοκομείο για ενα τσεκ απ, γιαυτο εξάλλου σε καλεσα και πριν" ειπε λες και την πείραξε αυτο που ειπα "τι εξετάσεις;" ρωτησα απελπισμενα "να τσεκάρουμε τα ερυθρα και κατι αλλα, επειδη εχασες πολυ αιμα, οχι τίποτ'αλλο" "ενταξει, τι ωρα θα εισαι εκει για να ερθω τότε;" εγυρα ολο το μαλλι μου αριστερά "εε κοιτα εγω θα αργησω λιγο να παω αυριο αλλα οι εξετάσεις μπορούν να γίνουν και χωρις εμενα, μπορω αν θες να συνεννοηθω εγω με τις νοσοκομες και να σου παρουν αιμα αυτες να μην ταλαιπωρεισαι κιολας με το ωράριο" τωρα ή αποφευγει την συνάντηση μας ή οντως σκέφτεται εμενα.. οχι θελω να την δω.. "α δεν υπαρχει κανενα θεμα με το ωράριο, δεν εχω να κανω κατι το πρωι..οπότε; τι ωρα θα εισαι εκει;" "κατα τις 11 πιστεύω να ειμαι εκει" "ενταξει τοτε" ειπα.. δεν ηθελα να κλεισουμε.. "ωραια τοτε χριστινακι, σε περιμενω αυριο" "ενταξει Ελινα, καληνύχτα" "Καληνύχτα" ειπε και εκλεισε, σηκωθηκα απο την καρεκλα και εκοβα βολτες πανω κατω στην αυλή..τι θα φορεσω; πως να κανω το μαλλι; δεν θα βαφτω! Οταν την δω να την φιλησω στο μαγουλο ή να δώσω χερι; αυτη πως θα ειναι; τι θα φοραει; θα μείνουμε καθολου μονες; πφφ το κεφαλι μου.. μπηκα μεσα στο σπιτι, κλειδωσα την πορτα κσι ανεβηκα στο δωματιο μου επεσα στο κρεβατι και εβαλα ξυπνητήρι κατα τις 10..μια ωρα νομίζω θα μου φτασει να ετοιμαστω..ναι ναι μια χαρα θα ειναι σκέφτηκα ή να το βαλω 9:30 να εχω χρονο για να φτασω; οχι οχι καλα ειναι 10! Επιασα και πιεσα το κεφαλι μου..η ωρα ειναι 12 παρα..πρεπει να κοιμηθω για να μην εχω μαύρους κύκλους αυριο και τρομάξει η κοπελα οταν με δει..αλήθεια ποσο να είναι; καπου 29 με 30 την κανω..μια χαρά ειναι, μου κανει 😜..τι μου κανει..αυτη σαν ασθενή με βλεπει..λες και ειμαι καμια γρια ενα πραγμα και με πηρε για τις εξετάσεις..αντι να με παρει να μου προτείνει να παμε για κανενα καφε ή ακομα καλυτερα για κανα ποτο..πηρε για τσεκ απ..χριστε μου γιατι σε μενα.. αφησα το κινητο στο κρεβατι διπλα μου και γυρισα πλευρα..

Το ΧριστινακιWhere stories live. Discover now