μερος 35

283 15 0
                                    

Κατω απο το πουλόβερ φορουσα ενα μπλουζακι με τιραντα και ειχα μεινει μονο με αυτο, ανέβηκε παλι πανω και φιλιωμασταν στο στομα, της εβγαλα το μπλουζακι που φορούσε εκεινη και ηταν με το σουτιεν, τα μαλλια μας εμπαιναν στα πρόσωπα μας, λογω του οτι ηταν και βρεγμενα..της ξεκουμπωσα το σουτιεν αλλα δεν το εβγαλε κατευθείαν διοτι ηταν απο πανω μου και το στήθος της ηταν κολλημένο πανω στο θωρακα μου, την αναποδογυρισα, τωρα ηταν αυτη απο κατω και κατάφερα να της βγαλω το σουτιέν, μολις της το εβγαλα πρεπει να ντραπηκε λιγο γιατι τραβήχτηκε ελάχιστα αλλα την εκανα να μην αισθάνεται αβολα φιλωντας την απαλα και γλυκα, γυρισε και ηρθε παλι απο πανω μου χαμογελωντας προκλητικα, την αγκάλιασα και ανταπέδωσε περνώντας τη γλώσσα της στο πάνω μέρος του στήθους μου, ενώ τα χέρια της χούφτωσαν με δύναμη τον κωλο μου, η γλώσσα της τη διαδεχόταν φιλιά και μικρά δαγκώματα. Είχα παραδοθεί πλήρως στα χάδια της χωρίς να έχω αίσθηση του που ήμουν. Το στήθος της με πίεζε και ενώ τα φιλιά της συνεχιζοταν στο λαιμό μου, ένιωσα το χέρι της να κατεβαζει το εσωρουχο μου και να περνά από κάτω. Ένα βογκητό βγήκε από τα χείλη μου που χάθηκε αμέσως όταν η γλώσσα της ξαναμπλέχτηκε με τη δίκη μου, αρχισε να τριβει την περιοχη μου εντονα κανοντας με να νιώθω απίστευτα ωραια..
Το άλλο χέρι της, ανέβασε αργα και βασανιστικά το μπλουζακι που φορούσα και με μια κίνηση ελευθερωσε το στήθος μου απο το σουτιεν, την ώρα που δυο δάχτυλα βυθιζονταν μεσα μου επαψε να με φίλα και πηρε στο στόμα της τη ρόγα μου κάνοντας με να δαγκώνω τα χείλη μου για να μην ουρλιάξω, της πίεζα ελάχιστα κεφάλι πάνω στο στήθος μου απολαμβάνοντας το ρούφηγμα της και τη βίαιη πλέον διάσειση των δαχτύλων της μεσα μου, η ανασα μου πλεον ηταν βαριά, δαγκωνα τα χείλια μου απο την ευχαρίστηση και αυτο εκεινη έδειχνε να το απολαμβανε ιδιαίτερα αφου με κοιταξε λες και με προειδοποιεί για κατι καλύτερο, πράγματι, κατεβαζε το προσωπο της και ενιωθα την ανασα της σε ολο μου το σωμα, έφερε το πρόσωπο της ανάμεσα στα πόδια μου, κοντοστάθηκε για μια στιγμή παρατείνοντας και άλλο την αγωνία μου,οταν τελικά, η υγρή της γλώσσα με έγλειψε ένιωσα όλο μου το κορμί μου να συγκλονίζεται από ηδονή η οποία φαινόταν πως θα γινει μεγαλύτερη, συνέχισε να γλείφει και να με ρουφά με παθος ενώ τα χέρια της άρχισαν να ταξιδεύουν σε όλο μου το κορμί, κύματα απόλαυσης ειχαν κατακτήσει όλο μου το σωμα, παρασύροντας με σε μια υπέροχη μαστουρα απο την οποια δεν ηθελα ξεφυγω,  η καύλα ήταν απίστευτη, δάγκωνα τα χείλη μου καθώς το κορμί μου παραδινόταν στην απόλυτη ηδονή, έπαιζε την κλειτοριδα μου με την καυτη της γλώσσα και που και που με κοιτούσε, ο οργασμός μου ηρθε και με συγκλονισε με την ένταση του, μολις συνηλθα μετα απο λίγα δευτερόλεπτα, ανεβηκα πανω της κάνοντας κίνηση να κατεβάσω το παντελονι της αλλα δεν με άφησε να ολοκληρώσω "τι εγινε;" της ειπα αναστεναζοντας ελαφρά "δεν γίνεται σήμερα" μου ειπε ντροπιασμενη και σουφρωσε τα χειλια της δείχνοντας απογοήτευση της, της χαμογελασα και την φιλησα στον λαιμό, εκεινη δεν αντισταθηκε αντίθετα της αρεσε αν κρίνω απο το μικρο βογκητό που ξεφωνησε, ξαπλωσα διπλα στο κρεβατι με γυρισμενη την πλατη παριστανοντας οτι θα κοιμηθω, ενω στην πραγματικότητα σκεφτόμουν αυτο που ειχε γινει μεταξύ μας.. πρεπει να ηταν η καλύτερη εμπειρία που ειχα ποτέ στην μεχρι τωρα ζωη μου, τωρα καταλαβαίνω τι κερδίζει το Μαρινακι τοσο καιρο..και τι εχανα εγω..

Το ΧριστινακιWhere stories live. Discover now