2. Sťahovanie

1.5K 38 0
                                    

Do Talianska odchádzajú 19. Augusta, mne to letí až 22. Augusta. Takže mám veľa času aby som sa mohla v pohode pobaliť a zájsť na nákupy. Hneď ako odišli som si začala baliť oblečenie, zistila som že my treba ešte niečo dokúpiť, kedže v Londýne stále prší alebo je tak chladnejšie ako u nás. Zavolala som Agáte, a dohodli sme sa že pôjdeme 20. Na nákupy. Chcem si s ňou užiť ten posledný deň čo môžem. Agáte o Londýne nemôžem povedať lebo by to hneď zistil môj otec alebo by ju nijako vydieral aby mu to povedala. Potom by si po mňa otec došiel a ja by som potom skončila u patolóra na stole. Zabalila som si skoro celú izbu, však sa tu už nemám prečo vracať. Dobalila som až okolo polnoci. Iba som sa prezliekla do pyžama a zaspala.

Na druhý deň:

Ráno som sa zobudila až o pol dvanástej, s Agátou sme boli dohodnuté na pol jednu, tak som sa iba prezliekla do šortiek a tielka. Urobila som si raňajky, teda skôr obed, dojedla som, zobrala som ešte kabelku a do nej som nahádzala peňaženku, mobil a kľúče. Keď som prišla pred obchodné centrum, Agáta tam už čakala. Boli sme asi v desiatich obchodoch a ja som si nakúpila rôzne oblečenie, od džínov, mikín, tričiek až po svetre a boty. Po troch hodinách nákupov sme zašli na večeru do našej obľúbenej reštiky. Najedli sme sa, zaplatili, a pomaly sme sa vybrali domov. Agáta ma bola odprevadiť až ku dome. Pred domom sme sa ešte chvíľu rozprávali a keď sa chystala odísť tak som jej povedala že už sa možno neuvidíme. Ona na mňa hodila tej jej obľúbený výraz že WHAT?. Iba som jej povedala že odchádzam preč a rozlúčila som sa. Po príchode domov som musela zavolať mame, lebo som od nej mala 3 zmeškané hovory. S nervozitou som vytočila jej číslo a čakala vreskot z druhej strany:

“Ahoj, môžeš mi povedať kde si bola a prečo si mi nedvíhala telefón?„ spýtala sa ma mama prekvapujúco kľudným tónom.

“Prepáč, bola som s Agátou v obchode, ani som si nestihla skontrolovať mobil, už sa to viac nestane. A vy ako sa tam máte, máte pekné počasie?„ spýtala som sa mami, v hlase jej bolo znieť že má výnimočne dobrú náladu.

“Medi počasie je tu krásne, stále svieti slnko, ja už musím končiť tak Papa, a nezabudni zavolať aj zajtra.„

“Okej, mami tak zajtra a pozdravuj všetkých.„

Zložila som hovor a bola som v celku prekvapená s toho že mi mama nevynadala za to aká som nezodpovedná a že neviem dvihnúť ani telefón keď nemám nič iné na práci, divné. Vošla som do izby, telefón hodila na posteľ a rozhodla som sa pre dlhý kúpeľ. Vošla som do kúpeľne, naproti mojej izbe. Vyzliekla zo seba oblečenie a hodila dom ho do koša na špinavé prádlo. Napustila som vaňu, vliezla som do nej, a užívala si tej pocit nevnímať nič okolo seba. Asi som v kúpeľni zaspala, lebo ma prebudil zvuk môjho mobilu, z mojej izby. Asi mi musela volať Agáte, kedže sme boli dohodnuté že o ôsmej mám byť na fb. Nedobrovoľne som vyšla z vane, obmotala som si okolo tela osušky a vydala som sa do svojej izby. Hneď ako som vošla do izby som zapla notebook, prezliekla som sa a skontrolovala mobil, na ktorom som mala asi päť zmeškaných hovorov od Agáty. Hneď ako sa mi zapol notebook som si zapla fb a twiter. Twiter som mala kvôli Agáte, aby mi vraj mohla ukazovať ten jej obľúbený boybanb, ktorý ja tak neznášam. One Direction zas zaplnili všetky moje správy z Agátou, stále mi posiela ich fotky a nijaké fakty o nich,... Najviac ma dorazilo to že po asi 2 hodinách neustáleho čučania na nich, mi Agáta napísala že pôjdem na s ňou na ich koncert do Nemecka, vraj ho majú síce až za skoro rok, ale jej otec jej vybavil lístky už teraz. Ževraj má aj pre mňa a že nechce počuť žiadne výhovorky, že musím ísť s ňou.“Strašná škoda“ že už tu nebudem. Keby len vedela že v Londýne si na nich môžem zájsť kedy chcem, ale na nich by som nešla ani zadarmo. Napísala som jej že už idem spať a že jej nabídku rozhodne príjimem s “radosťou“. Zaklapla som notebook a ľahla do postele, po pár minútach som hneď zaspala. Na druhý deň ráno som trošku panikárila, že ani nie za 24 hodín budem v mojom vysnívanom Londýne, pobalila som si zvyšok vecí, naobedovala sa, zavolala mame. Keď som to všetko urobila zapla som si film, chcela som ho pozrieť,  keď vtom niekto zazvonil. Otvorila som dvere a v nich stál Jakub. Ani som sa ho nestihla spýtať čo tu chce a hneď za na mňa vrhol. Zavrela som rýchlo za ním dvere a išla s ním do izby.

Prvé časti budú krátke,  zatiaľ tam nie je nič zaujímavého, ale onedlho sa objaví Harrold!

 Mishell!

MERCI!Kde žijí příběhy. Začni objevovat