12. Navždy spolu!

1K 38 2
                                    

*Medison*

Konečne som povedala Harrymu to čo k nemu cítim, síce nie úplne všetky city ale na to treba ešte čas.

"Poď Edi, mám pre teba ešte jedno prekvapenie." povedal Harry a ťahal ma ku nijakej chate. Chata bola z vonku celá drevená, okolo je mnoho kvetov a za chatou je bazén.

"Toľko si toho ani nezaslúži Harry." povedala som mu.

"Ale zaslúžiš a ja chcem aby si vedela že ťa mám skutočne rád." povedal a sladko sa na mňa usmial.

"Ale ja to viem." povedala som mu a vtisla som mu bozk na líce. Harry si vytiahol z vrecka nohavíc kľúče a otvoril chatu. Keď som vošla do vnútra neverila som vlastným očiam. Predo mnou sú schody, na ktorých sú po bokoch sviečky a schody sú opsipané lupienkami ruží.

Hneď ako som to uvidela som sa Harrymu hodila okolo krku.

"Páči sa ti to?" spýtal sa ma zo strachov v očiach.

"Harry ani nevieš ako ťa milujem, toto pre mňa ešte nikdo neurobil. Ďakujem." povedala som mu, nebudem skrývať že ho milujem keď pre mňa urobil toto.

*Harry*

Ona naozaj povedala že ma miluje? Toto mi ešte nikto nepovedal, som taký šťastný a teraz mi už nič nebráni aby som bol s ňou.

"Edi aj ja ťa milujem." povedal som čo najúprimnejšie ako viem. Pobozkal som ju na jej dokonalé pery, ktoré ako vždy chutili po jahodách. Ona si obmotala nohy okolo môjho trupu a ja som ju niesol po schodoch do mojej izby. Otvoril som dvere a jemne som ju postrčil do postele. Zavrel som dvere a vrátil som sa ku mojej láske, ktorá leží na posteli.

Vyzliekol som jej maskáčovú košeľu a ona mi cez hlavu pretiahla tričko.

Nahol som sa ku nej a začal som ju vášnivo bozkávať. Keď sa naše jazyky stretli začala medzi nimi vojna.  Jednu ruku má Medison v mojich vlasoch a ťahá má za končeky, druhou rukou sa dostala až k môjmu opasku, ktorí sa snaží odopnúť ale nejde jej to. Nedobrovoľne sa od nej odtiahnem lebo mi dochádza kyslík a ešte jej chcem pomôcť s mojím opaskom, ktorí jej nejde odopnúť. Odopnut si ho sám, tak ako aj svoje džínsy a skopem ich zo seba rýchlosťou svetla. Opäť sa ku nej nakloním ale teraz sa venujem jej krku. Ona len slastne vzdychá a nechávama nech si s ňou robím čo chcem a to sa mi páči. Chcem jej urobiť ďalší cucflek ale keďže ideme k mojím rodičom tak ju len nežné bozkávam. Cez hlavu jej prezlečiem tieklo a naskytne sa mi výhľad na jej dokonalé prsia a bruško. Od jej krku sa presúvam malými bozkami až k jej medzierke medzi prsiami. Bozkávam ju tam a rukami stláčam jej prsia, ktoré predo mnou chráni podprsenka. Nechcem žiadnu predohru a myslím že ani Edi nechce. Pomaly sa presúvam ku jej šortkám, ktoré z nej rýchlo vyzlečiem spolu aj s nohavičkami letia boh vie kam. Vyzlečiem si boxerky a pomaly do nej vnikám, počkám kým si na mňa zvykne a potom začnem prirážať čoraz rýchlejšie. Edi spolu so mnou len vzdychá a občas sa nám pripletie do vzdychov aj  meno toho druhého. Po pár minútach dosiahneme obaja svoj vrchol. Ja z nej vyjdem a zvalím sa vedľa nej.

"Bolo to dokonalé." povedal som a pobozkal som ju na čelo.

"Ale teraz už poďme spať, ráno ideme do Holmes Chalpes."  povedal som jej a ona sa uvelebila v mojom náručí.

"Už nikdy nechcem byť s nikým iným ako s tebou." povedala a otočila sa ku mne.

"Navždy spolu." povedal som a ona sa na mňa krásne usmiala.

******

Ráno som sa zobudil skôr ako Medison. Obliekol som si boxerky a išiel som do kuchyne. Idem urobiť Edi raňajky. Palacinky snáď zvládnem. Nachystal som si všetko potrebné a začal som robiť palacinky. Nedopadli tak katastrofálne ako som si myslel, náhodou vypadali celkom slušne. Natrel som ich džemom, polial ich čokoládu a nastriekal som na šľahačkou. Všetko čo som nachystal som dal na tácku a niesol som to do izby ku Medison. Otvoril som dvere a ona na sa na mňa pozerala spod periny. Usmial som sa na ňu a naše raňajky som položil na posteľ.

"Chýbal si mi, bola mi zima." povedala a ja som sa rozosmial.

"Zlatko, musel som nám urobiť raňajky, ináč by si bola hladná a to ja nechcem." povedal som a pre zmenu sa začala smiať ona.

"Ty si naozaj môj vysnívaný muž." povedala mi.

"A ty moja vysnívaná žena ale teraz rýchlo jec lebo moja mama nás čaká presne o pol jednej. Je veľmi dochviľna." spomenul som si keď na mňa raz čakala z obedom dve hodiny a potom som mal týždeň zaracha.

"Aspoň už viem po kom si." povedala a opäť sa usmiala.

Tak veľmi sa teším keď ju predstavím rodine. Určite sa im bude páčiť.

"Medison, poď už, moja mama nás už bude čakať." kričal som na Medison s vchodových dverí.

"Veď už idem, ešte počkaj minútku." zakričala teraz ona na mňa. Čakám ju už asi päť minút a ona stále nejde. Mama ma asi zabije. Zase neskoro. Chcel som na ňu znovu zakričať ale ona sa objavila na schodisku. Zišla dolu po schodoch a mne spadla sánka. Je ešte krajšia ako vždy. Má oblečené kvetinové šaty, čierne sako a čierne baleríny. Wow, škoda že na nás čaká mama ináč by som si ju tu oprel o stôl.

"Tečie ti silná." povedala Edi a začala sa smiať.

"Jasné,.... A teraz už poď ku mne domov to síce od tadiaľto netrvá dlho ale rád by som prišiel skôr." povedal som Edi, ona sa len usmiala a nasledovala ma do auta. Na toto miesto ju budem brávať častejšie,... Som veľmi rád že som konečne s Medison a neviem sa dočkať keby spozná moju rodinu a kedy ja poznám tu jej. Najradšej by som ju zobral na opustený ostrov a ostal by som tam s ňou do konca života. Nasadli sme do auta a mohli sme vyraziť.

"Na túto pláž budem mať veľmi pekné spomienky." povedala Edi uprostred cesty.

"Zoberiem ťa tu kedy len budeš chcieť." usmial som sa na ňu.

"Harry?"

"Hmm,....? Potrebuješ niečo?" spýtal som sa jej.

"Ja,..Ja,.." začala koktať.

"Edi, neboj sa povec mi čo potrebuješ." dúfam že to nebude nič zlé.

"Harry pred tým ako som prišla do Anglicka som mala v Bratislave priateľa." povedala a ja som nechápal načo mi to hovorí.

"A nerozišla som sa s ním." povedala.

"Medison to nevadí, teraz si so mnou a ja sa s nikým deliť nehodám a keď o to tak ide, tak sa s ním môžeš rozísť hneď pozajtra keď pôjdeme na Slovensko." asi ju trošku prekvapilo že sa náš výlet zorganizoval bez nej.

"Neviem čo by som si bez teba počala." povedala a dala mi pusu na líce. Vtom som zazrel mne veľmi známy dom. Medison sa na mňa usmiala, asi vytušila že už sme tu. Vystúpili sme s môjho RR a ja som si ju rukou pritiahol ku sebe.

"Myslíš že sa im budem páčiť?" zašepkala mi Edi do ucha keď som chcel zazvoniť.

"Ja ťa milujem a viem že sa im budeš páčiť." povedal som a v tom sa otvorili dvere a v nich stála moja mama.

"Ja teba viac." zašepkala a spolu so mnou sme vošli ku mne domov.

Ďakujem za novú úvodku v mojom príbehu. Thanks Peti.

Normálne má mrzí to čo na nich chystám, ale oni to prežijú :DDD Dúfam že sa vám nová časť páči :) Coments and Votes lásky :*

Mischel

MERCI!Kde žijí příběhy. Začni objevovat