6. Harrold nebuď nedočkavý!

1.2K 32 2
                                    

*Harry*

Otočil som si ju ku sebe a prisal na jej pery. Jej pery sú presne také ako som si predstavoval, mäkké, hebké a chutia po jahodách. Sadla si na mňa obkročmo a stále bola prisatá na moje pery. Jazykom som jej prešiel po dolnej pere a pýtal som si vstup do jej ústa, ona mi ho hneď umožnila. Skúmal som každý milimeter jej úst, po chvíli som sa od nej nedobrovoľne odtiahol, lebo som potreboval nabrať trochu kyslíku.

Ona sa len zo mňa postavila a mne zmizol úsmev z tváre, dúfam že ma takéhoto nedorobeného nenechá. Pozrel som sa na ňu svojimi psími očami.

Ona sa na mňa pozrela a hneď ma chytila za ruku a viedla ma asi do jej izby. Tak toto som vôbec nečakal nepoznáme sa ani jeden deň a už bude sex, tak toto sa mi páči.

Zvalila ma na posteľ a pomaly ku mne prichádzala po štyroch, Edi má na sebe len to úžasné spodné prádlo a ja som celý oblečený. Keď ku mne prišla po štvornožky, znovu sa prisala do bozku. To bol len taký nevinný, nie ako pred chvíľou na gauči.

keď sa odo mňa odtiahla, chytila len môjho trička a hneď mi ho stiahla dolu, keď ho odhodila Boh vie kam, tak sa mi prisala na krk, vyšiel zo mňa sten, ju asi baví na mučiť. Po asi piatich minútach sa odtiahla od môjho krku a obzerala si svoje dielo v podobe veľkého cucfleku.

Jazykom začala od mojej brady robiť vlhkú cestičku ku rozopínaniu mojich džín. Začal som sa vrtiť, som strašne nadržaný a medi ma strašne mučí.

„Harrold, nebuď nedočkavý lebo nedostaneš odmenu.“ zapradla keď sa mi snažila rozopnúť gombík u nohavíc, po chvíli sa jej to aj podarilo a nohavice skončili tak isto ako tričko.

Keď ma konečne vyzliekla zliezla zo mňa a začala niečo vyberať z kufru. Po prehrabaný celého svojho kufru vybrala niečo čo som od nej vôbec nečakaj, veď takéto praktiky praktizujem len ja na dievčatách.

Opäť si na mňa sadla obkročmo a ja som zastonal ako sa otrela svojich rozkrokom o tej môj. Chytila mi ruky za hlavu a zamkla ma o posteľ aby som sa vraj nechýbal.

Chcel som sa dostať s tých pút, ale už to nešlo. Som pripútaný o posteľ baby, ktorú poznám ledva dve hodiny, no to som dopadol.

„Dnes sa chcem hrať ja, nabudúce môžeš ty.“ Odvetila keď sa na mňa pozerala ako sa snažím dostať s pút.

„No tak Medi, už ma toľko nemuč.“ Povedal som jej smrteľne vážne.

Ona len na mňa vycerila tie svoje biele zuby v podobe úsmevu a povedala:„ Chvíľku počkaj, neboj nebudeš ľutovať ale už sa nehýb.“

Keby to bolo také ľahké tak sa ani nehýbem, len ona ma stále tak dráždi.

*Medison*

Užívala som si ten Harryho pohľad keď som ho mučila, veľmi ma to bavilo. Potom  ako zasténal keď som sa mu už asi tretí krát otrela svojich rozkrokom o tej jeho, tak som sa rozhodla že už ho viac mučiť nebudem. Od jeho kľúčnej kosti som si jazykom robila už druhú vlhkú cestičku ale tento krát k lemu jeho treniek, kde sa každým mojim pohybom zväčšoval jeho kamarát pod  boxerkami. Keď som už bola na mieste svojej cesty, chytila som medzi zuby lem jeho boxeriek a pomaly mu ich začala sťahovať. Keď už som bola pri Harryho členkoch, odstúpila som a on si boxerky skopol na zem. Hneď ako to urobil som mu rozkročila nohy a prešla som ku jeho kamarátovi. Pomaly som prešla po celej jeho dlžke a on znovu zasténal. Pomaly som začala pridať tempo, z pomalého až na veľmi rýchle. Keď som cítila ako mi pod rukou tvrdne, strčila som si ho do úst celého, skoro som sa zadusila ale prežijem to.Z ačala som po ňou prechádzať, najprv som oblízala špičku a potom som jazykom prechádzala okolo celého občas som pridala aj zuby a jazyk. Harry sa pod putami strašne vrtel a strašne sténal. Keď som cítila že sa urobí, tak som si ho strčila do úst a začala som si uvádzať tempo. Po chvíli sa mi Harry urobil do úst, celé som to poslušne prehltla a pobozkala som ho aby tiež ochutnal.

MERCI!Kde žijí příběhy. Začni objevovat