O dva dni neskôr
*Medison*
"Veď ideme len na tri dni, načo si toho berieš tak veľa?" spýtal sa ma Harry, keď nastúpil do svojho RR s mojím troma taškami.
"Istota je istota, zato tebe stačia jedny rifle, dva trička a asi pätoro boxeriek. Vôbec nechápem načo ich máš až päť." Harry nastúpil na svoje miesto vodiča a šibalsky sa na mňa usmial.
"Harrold!!! Okamžite prestaň myslieť na sex!" prikázala som mu a on len záporné pokrútil hlavou.
"Zlatko!" povedal Harry a položil svoju ruku na moje stehno.
"Za Dvadsať minút nám ide lietadlo a v tom sa môžeme o niečom baviť." povedala som mu.
"Fajn." povedal urazene a nadul spodnú peru.
"Ale no tak Harry, nebuď urazený." povedala som mu a rukou som prešla po jeho kamarátovi v nohaviciach. On zo seba vidal len tichý ston aby som nepočula že sa mu to páči.
"No tak dobre." povedal a už konečne naštartoval auto.
*****
"Harry prestaň." vzdychla som, keď
mi už asi tretí krát prešiel svojimi perami po mieste pod uchom.
"Ja si pamätám čo si hovorila. Sme v lietadle." povedal.
"Myslíš ti aj na niečo iné ako na sex?" spýtala som sa ho. Veď asi päť dní som kvôli pánovi Nadržanému poriadne nespala.
"Občas si pripadám ako keby si ma mal len pre sex." dodala som než stihol niečo povedať na moju otázku.
"Videla si sa niekedy v zrkadle, to sa ani nedá sa na teba pozrieť a nemyslieť pri tom na sex. A mimochodom aj ja ťa milujem." povedal a začal sa smiať.
"Ja ťa ľúbim viac. A teraz ma už prosím nechaj spať, som unavená a to kvôli tebe." nadul peru akože je urazený.
"A teraz ak dovolíš ja si idem odskočiť zlatko." povedal a odišiel na záchod v lietadle.
"Kde si prosím ťa bol?" spýtala som sa ho keď za vrátil asi po pätnástich minútach.
"Pomohol som si sám." povedal a ja som sa musela usmiať nad tým aký je môj Harry vynaliezavý. Môj Harry,...
"Ty si nedáš pokoj že?"
"Áno máš pravdu, nedám ti pokoj pokiaľ mi nepomôžeš."
"Nie nepomôžem." povedala som rázne.
"Ty vôbec nie si nervózny z toho že uvidíš moju rodinu?" opýtala som sa ho ked si konečne sadol.
"Mal by som byť?" opýtal sa ma s tým svojim typickým úškrnom na tvári.
"Môj otec má devinu, nemal by si byť nervózny mal by si sa veľmi báť. Čo keby ti ustrelil mozog z hlavy?" opýtala som sa ho so širokým úsmevom na perách. Harry len pokrútil hlavou.
"Prepáč Harry veď ti žiadny mozog nemáš, miesto mozgu máš svojho vtáka." chcela som sa tváriť vážne ale ako som to dopovedala začala som sa smiať ako zmyslov zbavená.
"Som hlboko urazený." povedal a otočil sa mi chrbtom.
"Som si istá že viem ako to mám odčiniť." povedala som a Harry sa hneď otočil.
"Prosíme cestujúcich aby si zapli pásy, budeme pristávať." ozval sa hlas pilota z rozhlasu.
"No to som teraz zvedavý ako mi to vynahradíš." povedal keď sme spolu konečne nastúpili do taxíka smerujúceho ku mne domov.
"To fakt neviem, lebo u nás budeš spať na gauči." povedala som vážne.
"Čože?Dúfam že si robíš len srandu." povedal a pozrel sa na mňa akoby som mu zobrala jeho obľúbenú hráčku. Čiže mňa.
"Harry poď už, moji rodičia ťa už čakajú." povedala som mu keď sa konečne doráčil prísť ku našim vchodovým dverám.
"Tak nabudúce si neber so sebou celú skriňu, máš tri obrovské kufre, to chvíľu trvá nech ich všetky nanosíš." povedal a konečne zazvonil. Vo dverách sa objavila moja sestrička Danielka.
"Harry toto je moja sestrička Danielka." povedala som Harrymu.
*Harry*
Hneď ako som zazvonil nám dvere otvorilo malé dievčatko. Je roztomilé, môže mať tak päť rokov. S Edi by som chcel mať aj ja také, určite by naše deti boli krásne.
"Harry toto je moja sestrička Danielka." predstavila mi Medison, tu malú osôbku čo stála pred nami s úsmevom na perách.
"Ja som Harry." povedal som jej po anglicky, keďže na
učenie slovenčiny ešte nebol čas.
"Som Daniela." šak v tejto rodine hovoria asi všetci po anglicky.
"To u vás vedia všetci po anglicky?"
"Hej, Danka chodí do anglickej škôlky, a aj ja s Alexom s chodili do anglickej škôlky. Otec je Američan a mama mala súkromne hodiny angličtiny. Takže keby si mal tieto tri dni na mňa tie svoje sexuálne narážky tak ich radšej nehovor, všetci by ti rozumeli." povedala Medison keď som si vyzýval topánky. Ich dom je podobný tomu nášmu a je tiež veľmi útulný a veľký.
*Medison*
Harry je asi prekvapený z toho ako vie celá moja rodina po anglicky. Chytila som ho za ruku a viedla ho do kuchyne odkiaľ som počula zvuky. Keď som vošla do kuchyne spolu s Harrym a Dankou naskytol sa mi pohľad na mojich rodičov a brata, ktorý spolu varia. Takto som si to vždy predstavovala. Keď si nás všimli, mama s otcom ku mne hneď pribehli a objali ma.
"Veľmi si mi chýbala." povedal otec a ešte silnejšie si ma privinul k hrudi a dal mi bozk do vlasov.
"Sľubujem že už ti nikdy neublížim." povedal a ja som sa usmiala.
"Neboj oci, ja ti verím." povedala som a vrátila som sa ku Harrymu.
"Toto je môj priateľ Harry." povedala som a hrdo som sa usmiala.
"Veľmi ma teší. Som George, Medisonin otec." povedal otec a s Harrym si potriasol rukou.
"Som Nataly." povedala mama a Harryho pevne zovrela v náručí. Som veľmi rada že sa im Harry páči.
"Som Alex, ak niečo urobíš mojej milovanej sestričke tak za seba neručím." povedal Alex a hneď potom sa zasmial.
"Na to ju až veľmi milujem." povedal Harry a chytil ma za ruku, ktorú pevne stisol.
*****
"Ďakujem pani Peersová bolo to vynikajúce." povedal Harry a mama sa samoľúbo usmiala.
"My ideme s Harrym,s Danielkou a s Alexom do parku, takže ak budete niečo potrebovať zavolajte." zakričala som na mamu zo dverí.
"Buďte doma okolo siedmej, otec má večierok a chce aby si tam prišla aj s Harrym." povedala mama keď prišla ku mne na dvor.
"Tak to zájdeme rovno do nákupného centra." povedala som.
"Harry, ideme nakupovať." povedala som a Harry si hlasno vzdychol.
"Pssst, ideme na otcov obchodný večierok a musíme vyzerať k svetu, nech sa ocko nehanbí." povedala som.
"To som dopadol, s dvoma babami na nákupoch. Som zvedavý čo za to dostanem." povedal a mne hneď došlo čo chce.
"Čo len budeš chcieť." povedala som a on sa lišiacky usmial.
"Hej vy dvaja zamilovaný ideme." zavolal na nás Alex.
Na večierku ich čaká nemilé prekvapenie. Dúfam že sa vám nová časť páči. Coments and Votes! :)
Mischell
ČTEŠ
MERCI!
FanfictionDvere predo mnou sa otvorili. Zhlboka som sa nadýchla a urobila som jeden malý neistý krok. Myslela som si že tento deň nenastane. Snažila som sa ho oddialiť, snažila som sa o to aby nikdy nenastal, ale nestalo sa tak, ako som si priala. Všetci p...