16. "Musíš mu to povedať."

910 34 0
                                    

*Medison*

"To určite." povedala som a on ma prepaľoval pohľadom.

"Ak to nepôjde po dobrom, pôjde to po zlom." vyhrožoval mi Harry. Nestihla som ani nič namietať a Harry ma chytil za ruky a nohy a prehodil si ma cez plece.

"Daj-ma-okamžite-dole." dávala som dôraz na každé slovo, ktoré som povedala.  Harrymu som rukami kopala do hrude a nohami do chrbta, on mal zo mňa len srandu.

"Láska, neublížuj si, ja to ani necítim." zasmial sa Harry.

"Mňa to bolí, takže to musí bolieť aj teba. Neklame mi láskavo." povedala som Harrymu urazene, keď ma pokladal na posteľ.

"Láska, predsa nemôžeš byť na mňa urazená."

"Môžem." prekrížim si ruky na prsiach a na Harryho sa pozerám vrazedným pohľadom keď sa ku mne začne pomaly skladať.

"Určite viem ako to mám odčiniť." lišiacky sa na mňa usmial.

"Nie .nevieš!" povedala som nahnevane.

"Prosím, láska." Harry sa na mňa pozrel s  tymi jeho psími očami, s ktorými vyzerá ešte dokonalejšie.

"Tak dobre." vzdychla som.

"to znamená že sa na mňa nehneváš?" opýtal sa s nádejou v hlase.

"Miláčik samozrejme že sa na teba nehnevám." usmial som sa na Harryho, ktorí toho hneď využil.

Začal nežné bozkávali moje pery. Naše pery do seba vždy skvelo zapadali ako keby boli vyrobené presne pre nás dvoch. Svojím jazykom mi prešiel po spodnej pere. Chcel povolenie o prístup do mojich úst, okamžite som mu ho umožnila. Harry svojím jazykom skúmal každý milimetr v mojich ústach a keď sa jeho jazyk dotkol môjho začala medzi nimi vojna. Snažila som sa nad Harrym vyhrať, ale nešlo to, on proste vedel čo robí. Keď sa odtrhol od mojich pier, presunul sa na môj krk kde ma od ucha až po začiatok pŕs zasypala nežnými bozkami.

"Harry." vzdychla som keď mi jazykom prešiel po mieste pod uchom a jemne mi zahryzol do ušného lalôčku.

"Páči sa ti to?" zašepkal mi do ucha.

"Mmmm." zamrmlala som.

"Tie šaty ti radšej vyzlečiem bejby." Harry mi pomohol vstať z postele. Otočila som sa ku nemu chrbtom aby mi mohol rozopnúť šaty. Prstami mi prechádzal po celej chrbtici, ktorú som mala našťastie ešte stale zahalenú šatami, ináč by Harry videl ako moje telo reaguje na jeho dotyky. Vzdychla keď zavadí o moju pokožku začnú mi naskakovať zimomriavky. Prstami  chytil lem mojich šiat a pomaly mi ich začal dvíhať cez moje telo. Najprv cez stehná potom cez brucho a prsia a nakoniec mi ich pretiahol cez hlavu.

*****

Ráno som sa zobudila výnimočne skôr ako Harry, takže som mala konečne možnosť pozorovať ho keď spí. Bol úžasný, pery mal mierne pootvorené a pomaly dýchal. Napadol ma skvelý plán, Harry bude určite nadšený. Vyliezla som z postele, obliekla som si Harryho košeľu čo mal včera na sebe. A potichu som zabehla do kuchyne aby som nezobudila Harryho. Otvorila som chladničku a vytiahla som z nej šľahačkou. Harry ma asi zabije, to nevadí, hlavne že bude sranda. Vyšla som hore po schodoch a otvorila som dvere do mojej izby, nakukla som či isto Harry spí. Našťastie spal. Priplížila som sa ku posteli, na ktorú som si potom ľahla. Harrymu som na obidve ruky nastriekala šľahačkou. Keď sa zobudí vždy si ľavou rukou prejde po kučerách a pravou si prejde po celej tvári.

"Zlatko zobuď sa." zakričala som aby sa Harry zobudil. Urobil presne to čo som myslela. Začala som sa strašné smiať, Harry len zúžil oči a díval sa na mňa jak na vraha.

"Toto si nemala." povedal a vyskočil z postele. Začala  som utekať a kričať na celý dom.

"Pomooocccc." kričala som z plného hrdla. Chcela som sa brániť svojou šľahačkou  ale tú mal v ruke Harry a celú ma s ňou postriekal.

"Pomsta je sladká bejby." uchcechtol sa Harry keď si ma pozorne prezeral.

"Ideme do sprchy." zavelila som a Harry ma z radosťou nasledoval. Asi si myslí že bude sex, ale to sa teda mýli, skúsi na mňa niečo tak už si nikdy nevrzne. To prísahám.

****

Okolo pol piatej večer dorazili rodičia aj s Alexom a Dankou.

S Harrym sme sa im snažili niečo navariť ale nedopadlo to presne podľa našich predstáv, jedlo bolo všade len nie na tanieri. A to naše upratovanie radšej ani nekomentujem. Všetci šiesti sme sedeli v našej obývačke a kukali  nijakú rodinnú komédiu, na ktorej sme sa strašné zasmiali.

"Medison poď so mnou prosím hore." ozval sa cez filmovú reklamu Alex.

"Hej idem." nedobrovoľne som vstala od Harryho a nasledovala som Alexa do jeho izby.

"Harry už o tom vie?" opýtal sa.

"o čom má vedieť Harry?" nechápala som.

"O tvojom tajomstve, ty vieš dobre o čom hovorím." povedal Alex rozhorčene, do riti, na to som úplne zabudla.

"Nie, nevie o tom." vzdychla som.

"Musíš mu to povedať."

"Ja viem, ale bojím sa." povedala som smutne.

"Čo ho sa len ti bojíš?"

"Toho že ma opustí."

Tak čo si myslíte, aké má Medison tajomstvo? Už pomaly pracujem na traileri, takže dúfam že sa vám bude páčiť

Coments and Votes :)

Mischell

MERCI!Kde žijí příběhy. Začni objevovat