38. Last night

380 38 21
                                    

Keď som s Jameson išla po schodoch, našťastie mu zazvonil telefón a ja som mala aspoň nejakú nádej, že ma pre dnešok nechá tak. Telefón si vytiahol zo zadného vrecka džín a uškrnul sa naň.

"Pre dnešok máš šťastie. Zajtra sa vrátim okolo obeda, tak nech do vtedy ten skurvysyn zmizne." povedal, pričom písal na telefóne novú správu. Zase... Častokrát sa stane, že večer odíde a potom sa vráti až na druhý deň. Prúde mi, akoby ma podvádzal. Obišiel ma a bez rozlúčenia odišiel. Keď som počula, že vchodové dvere buchli vydala som sa za Harrym. Dúfala som, že ho nájdem v kuchyni. Ako som čakala bol tam. Bol mi otočený chrbtom, takže si nemohol všimnúť, že som prišla. Využila som toho a objala som ho zo zadu. Sama som nevedela, čo to do mňa vošlo. Potrebovala som oporu a vedela som, že na Harryho sa dá spoľahnúť.

"Medison." otočil sa a jeho ruky sa obtočili okolo môjho pásu. Pripadala som si rovnako, ako pred troma rokmi. Šťastná a zamilovaná. Vedela som, že iba s Harrym sa budem cítiť takto. S nikým iným, len a len s ním...

"Harry a Elizabeth. Tak krásne mená pre tak krásne deti." Harryho prsty sa  jemne  dotkli môjho líca. Cukla som sebou, pretože tam ma James udrel.

"Vráť sa ku mne." povedal tichým hlasom. Jeho oči sledovali každú časť môjho tela, akoby ho doteraz vôbec nevidel. Vrátila by som ku nemu, okamžite, ale nemôžem.

Postavila som sa na špičky, aby som bola rovnako vysoká ako Harry. Moje oči úpenlivo sledovali tie jeho. Nahla som sa a naše pery boli od seba vzdialené len pár centimetrov. Chcela som opäť cítiť jemnosť a mäkkosťjeho úžasných pier. Tak veľmi som ich potrebovala cítiť po tých dlhých troch rokoch. Potrebovala som opäť cítiť jeho. Bolo mi jedno, čo sa stane zajtra.Jediné načo som myslela, bol on.

Harryho pery sa jemne dotkli tých mojich. Začal s nimi pomaly pohybovať a ja som opakovala každý pohyb jeho pier na tých mojich. Jeho ruky sklzli po mojom chrbte až na môj zadok, ktorí stisol vo svojich dlaniach. Vzdychla som do bozku, čo on okamžite využil a svojim jazykom sa dostal do mojich úst. Jeho ruky sa dotkli mojich stehien a ja som to zobrala, ako znamenie a moje nohy som obtočila okolo jeho bokov. Harryho pery opustili tie moje a moje pery okamžite ovial chlad. Moje ruky boli však stále zapletené v Harryho hustých kaderiach.

"Nemali by sme to robiť." prehovoril Harry a svoje čelo si oprel o to moje, avšak stále sa mi díval do očí. Nič som nepovedala, len som opäť priložila svoje pery na tie jeho.

Cítila som, ako sa Harryho telo pohlo, a preto som stisk svojich nôh na Harryho páse zosilila. Odtiahla som sa od Harryho, aby som videla kam vedú jeho kroky. Pozerala som sa a zistila som, že sme pred schodiskom.

"Teraz kam?" Harryho zametový hlas sa ozval pri mojom uchu a ja som sa pozrela do jeho očí. Úplne žiarili. Ďalej som si pozerala jeho t at a všimla som si na jeho perách zúrivý úsmev, vďaka ktorému mu bolo vidno jamky v lícach.

"Prvé dvere napravo." povedala som, pričom som sa pozorne prežívala Harryho telo. Ruky som uvoľnila z jeho krku a pomaly som s nimi skĺzla ku jeho ramenám. Iba cez tričko som si mohla všimnúť, že jeho ramená sú omnoho mohutnejšie, ako pred troma rokmi. Rukami som ďalej putovala po jeho rukách a pod ľavým lakťom má nové tetovanie. Samozrejme, na jeho rukách pribudlo viac tetovaní, ale najviac ma zaujalo práve to jedno. Srdce. Prstom  som začala obreslovať jeho líniu, zatiaľ čo nás Harry niesol do mojej spálne. Dvere od mojej spálne sa rýchlo otvorili a Harry spolu so mnou vošiel do mojej spálne. Ani som si to neuvedomila a chrbtom som bola natlačená na dverách, ktoré Harry radšej zamkol. Jeho pery opäť vyhľadali tie moje. Cítila som, ako sú jeho bozky čím ďalej tým viac vášnivejšie a bolestivé. Cítila som bolestivú túžbu môjho tela, ktoré si tak veľmi žiadalo cítiť Harryho. Cítiť ho úplne všade, stále a stále dookola. Všetky pocity, ktoré som v sebe do teraz uchovávala, som sa snažila vložiť len do jedného bozku. Vedela som, že Harry to prežíva rovnako. Dalo sa to poznať len z jeho naliehavých pier, ktoré sa dravo bozkávali s tými mojími.

MERCI!Kde žijí příběhy. Začni objevovat