5. Harry?

1.2K 34 0
                                    

*Harry*

Ešte že som si nechal auto pri byte, aspoň môžem ísť s Edi. Je krásna a keď som si ju prehliadol celú keď vstala. Jediné čo na ňu môžem povedať že WAU! Poznám ju len 2 hodiny a už som z nej nadržaný, no super. Je naozaj veľmi milá ale teraz sa nechcem nijako viazať a asi ani ona. Cez náš rozhovor v kaviarni som sa iba dozvedel pár základných veci o jej živote a že teraz sa tiež ako ja nechce nijako viazať.

Keď sme spolu vychádzali s obchodného centra, zistil som že býva vedľa mňa. YESS! Večer ju zoberiem do nijaké najlepšieho baru tu v Londýne. Dúfam len že so mnou bude chcieť ísť. Musím sa jej spýtať, alebo radšej prídem ku nej večer a oznámim jej to ako hotovú vec a bude musieť ísť.

Po ceste ku našim bytom sme sa ešte rozprávali o tom ako sa jej páči v Londýne a ja som jej povedal nijaké krajiny ktoré sme s chalanmi navštívili kvôli turné. Bola uchvátná.

Keď sme už boli pred jej bytom, rozlúčili sme sa a ja som odišiel do svojho bytu o poschodie vyššie.

*Medison-Edi*

Tak to som naozaj nečakala, dnes to čo sú za náhody. Stretnúť Harryho Stylesa v kaviarni a ešte zistiť že býva tam kde ja. So za to veľmi vďačná, keď som žila ešte na Slovensku tak som si myslela že je nijaký namyslený idiot. Ale našťastie som sa mýlila. V kaviarni aj po ceste sem bol ku mne úžasný. Stále sme sa smiali a ľudia sa po nás dívali že či sme v pohode.

No dosť o Harrym, dnes bol celkovo náročný deň. Hneď ako som vošla do bytu zamierila som si to do kuchyne, som veľmi hladná. Keďže tu nič nebolo rozhodla som sa že si niečo objednám.

Ešte že som tu už bola a mala som v mobile nijaké čísla do pizzerií. Vytočila som prvé číslo, ktoré som mala pod názvom  -Pizza London- . Pizza prišla za desať minút a ja som asi polovicu zjedla za päť minút. Ja viem  som nenažraná. Po mojom super večery, som zaliezla hneď do izby, chcela som zobrať Harryho von nech mi tu ukáže nijaké kluby.

S kufra som si vybalila čierne šaty, s krajkovanými dlhými rukávmi, predsa len už je vojku trochu hladnejšie, k tomu ešte krajkované spodné prádlo. Rovno s vecami som si to namierila do kúpeľne, kde som sa vyzliekla a rovno odišla do sprchy. Vyšla som z nej asi za päť minút, yes, môj rekord.

Obliekla som si spodné prádlo keď v tom niekto zazvonil.

*Harry*

Okolo siedmej som sa začal obliekať na môj večer s Edi. Obliekol som si svoje čierne roztrhané džinsy a biele tričko. Dúfam že pôjde. O pol ôsmej som vyrazil, zobral som si len kľúče, mobil a peňaženku. Zamkol som byt a zbehol tých pár schodov čo náš oddeľovalo. Keď mi otvorila, mala oblečené len krajkované čierne spodné prádlo. No super teraz som už nastopercent nadržaný, toto nech mi nerobí lebo nabudúce sa asi neovládnem a pretiahnem ju na chodbe pred jej dverami a to by asi nechcela.

„Ahoj Harry, akurát som chcela ísť za tebou.“

„No ja som len myslel že či by sme si nevyrazili do klubu.“

„Jasné rada pôjdem, len počkaj kým sa oblečiem, poď zatiaľ do vnútra.“

Edin byt bol podobný tomu môjmu, okrem kuchyne a asi aj jej izby ja som mal iba čierno-bielu kombináciu všade. Sadol som si na gauč a čakal kým sa prezlečie, ale ona ešte neodišla len ma pozorovala. Snažil som sa zakryť svojho kamoša, aby ho nevidela a ja by som sa nestrápnil. Ale zdá sa že si to všimla.

„Ehmm,... Harry kedy si mal naposledy sex?“ táto otázka ma absolútne dostala, len som hlasno preglgol a nič nehovoril.

„Noo ja sa pýtam len preto že“ nachvíľu sa odmlčala „ty spojí.“

Ona vybuchla smiechom a ja som sa začal červenať. Trapas na sto rokov.

„No sex som nemal už dávno, nemal som s kým.“ Odpovedal som jej pravdivo. Ona na mňa len hodila pohľad alá –súcitim s tebou-.

„To ani ja.“ rázom odpovedala Edi.

„Nemali by sme s tým niečo robiť?“

Ty koks to čo je, nepoznám ju ani päť hodím a už sa tu s ňou bavím že chcem sex, teraz si o mne asi myslí že som nijaké nadržané prasa. Ale sexu s ňou by som neodmietal.

„A čo?“ zašeptala mi pri uchu a ja som si ani neuvedomil že ku mne vôbec prišla.

Noo tak máme tu ďalšiu časť, trošku úchylnejšiu ale počkajte na ďalšiu. Mischell

MERCI!Kde žijí příběhy. Začni objevovat