9. Tu sa už nikdy nebudem jesť!!!

1.1K 34 3
                                    

*Harry*

Hned ako som vošiel do obývačky sadol som si ku Medison, videl som ako sa s každým rozpráva a ako sa usmieva. Som rád že si s nimi rozumie. Jenou rukou som si ju pritiahol čo najbližšie ku sebe a dal som jej ju okolo pása a ona si so mnou preplietla prsty na druhej voľnej ruke a usmiala sa na mňa. Chcel som ju pobozkať ale v tom nás prerušil smiech malého stále hladného írskeho škriatka Nialla.

„Robiť to môžete aj potom.“ Ako to dopovedal skoro spadol z gauča a začal sa strašne smiať.

„Ale ja chcem teraz:“ povedala Medison a nadula spodnú peru na znak toho že je akože urazená.

„Najprv sa ideme najesť, počkajte tu idem objednať štyri pizze, stačí toľko či?“ spýtal sa Niall.

„Furk by si len žral, pred desiatimi minútami si mi zjedol môj mrkvový koláč a nič si mi z neho nenechal a ešte stále si hladný, o chvíľu s teba bude druhý Halk.“ Povedal Louis, musel byť na Nialla dosť naštvaný, viem aký bol na mňa ked som mu ho zjedol ja.

„Byť Halkom je môj celoživotný sen a ak dovolíte ja idem objednať pizzu.“ Ako to Niall dopovedal obišiel do kuchyne.

„A mi si teraz pustíme Twilight! Aj chalani určite súhlasia že?“ povedala El a vražedne sa na nás pozrela. Baby zvýskli jednohlasne že pustíme a mi chalani sme len nemo prikývli. Kým film začal tak Niall napochodoval do obývačky so štyrmi pizzami a taniermi. Mi sme si každý zobrali po dva kúsky ale samozrejme to by neboj Niall keby nezjedol skoro celú pizzu. :D

V strede filmu som ho prestal vnímať a sústredil som sa na osobu sediacu vedľa mňa na Medison. Normálne som začal žiarliť na Edwarda ako sa na neho pozerá. Ale Medison je moja takže sa nemusím ničoho báť a ja som aspoň neni biely jak stena.

Ked film skončil tak sme všetci išli do svojich izieb. Medison bola asi veľmi unavená, lebo hned ako sme prišli do mojej izby iba si vyzula topánky a vyzliekla si rifle a blúzku. Opäť predo mnou stála len v čipkovanej spodnej bielizni, ktorá jej zakrývala minimum jej tela. Ked si všimla ako na ňu pozerám tak zaliezla do postele a prikryla sa dekou. Ja som sa tiež vyzul a vyzliekol a ostal som iba v boxerkách. Vliezol som si ku nej do postele a pritiahol som si ju ku sede čo najbližšie.

„Dobrú noc Harry.“ Povedala Medison a hned nato si zívla.

„Dobrú noc láska.“ Keby len vedela ako ju mám veľmi rád, ako veľmi ju chcem ale nemôžem na ňu tlačiť, pokiaľ bude niečo chcieť určite mi to poviem, aspoň dúfam.

Asi okolo polnoci som sa zobudil na to že niekto zabuchol dvere od mojej izby. Bola to Medisom. Vyliezol som z postele a nasledoval ju. Predsa som jej sľúbil ten sex na tom stole a Harrold Styles svoje slová dodržiava.  Ako som zišiel po schodoch uvidel som ako si naberá do pohára vodu a otáča sa mojim smerom. Ako ma uvidela vo dverách, dopila vodu z pohára a usmiala sa. Pohár položila do dresu a ja som ju objal. Začal som ju nežne bozkávať po krku, ona vydala zo seba len ston. Otočil som si ju ku sebe a začal ju bozkávať. Bozkával som ju inak ako predtým, do toho bozku som dával všetky svoje city ona mi bozky len opätovala.

„Takže pán Styles plní sľuby, už som si myslela že si zabudol.“ Ako to dopovedala uchechtla sa.

„A slečna Peers nikdy nezabúda?“ podpichol som ju.

„Vážená slečna Peers nikdy nezabúda.“

„ Tak môžeme dokončiť to čo sme začali v aute?“ opýtal som sa jej.

„Veľmi sa na to teším.“ Povedala a obmotala si nohy okolo mojich bokov. Ja som ju odniesol z kuchyne a namieril som si to do jedálne. Chcela stôl má ho mať.

Položil som ju na stôl a opäť som ju začal bozkávať ona so mnou len spolupracovala. Ked som sa od nej odtiahol láskal som jej prsia cez podprsenku a ona len potichu vzdychala. Nechcem ju príliš veľa vyzliekať, čo ak by tu niekto prišiel a uvidel by ju, to by som nezniesol nikto sa nebude dívať na moju Medison.

„čo ak nás niekto načape?“ Zašeptala mi do ucha  a kusla ma do ľaľočka ja som len zasténal.

„Teba to hádam nevzrušuje?“

„Ani nevieš ako a teraz si pohni lebo nás naozaj niekto načapá.“ Povedala.

Jej poslednú vetu som bral ako súhlas tak som svojimi prstami putoval od jej prs až k lemu jej nohavičiek . Odtiahol som ju látku do polovice jej stehien a prstami som jej zakrúžil okolo jej vchodu, ona len vzdychala vedel som čo sa jej páči tak som ju rád naťahoval. Vnikol som do nej dvoma prstami ako si tvrdo kusla do spodnej pery aby jej steny nezobudili celý dom, to by sme potom mali veľmi problém. Prstami som začal rôzne pohybovať a ked som cítil že sa urobí prestal som. Ona sa na mňa pozrela vražedným pohľadom ale mne to akosi nevadilo. Nohavičky som z nej stiahol úplne a rozkročil som jej nohy aby som ku nej mal lepší prístup. Ona asi pochopila o čo mi ide tak spolupracovala. Ked som bol na nej doslova nalepený tak som do nej vnikol, najprv pomaly aby si zvykla na moju dlžku a potom som začal prirážať čoraz rýchlejšie a rýchlejšie, ona len vzdychala a ja takisto.

„Si. Len. Moja. Rozumieš?“ každé slovo som zdôraznil.

„Ano som len tvoja.“ Povedala hned.

Po chvíli sme sa obaja naraz urobili . Ked som z nej vyšiel podal som jej nohavičky, ona si ich obliekla a zoskočila zo stala. Ja som si navliekol na seba boxerky a chceli sme odíať z jedálne. Ked vtom vošiel do jedálne Niall. Samozrejme zabudol som na tie jeho polnočné návštevy chladničky vždy ju vyje skoro celú.

„To ste to museli robiť akurát tu? A zrovna na mieste kde sedím ja? Tu už nikdy nebudem jesť!!“ povedal Niall a ukázal na miesto kde sme to pred chvíľou robili.

„Ty si más videl?“ opýtala sa ho Medisom a hned sa začervenala a pozrela do zeme. Keby tu nebol Niall tak by som si to s ňou asi rozdal znova. Je nemožné ako ma Medison tak priťahuje.

„ To by som si pomohol, nie nevidel našťastie ale bolo vás počuť na celý dom.“ Povedal Niall a odišiel do kuchyne.

„Tak to bol ale trapas.“ Povedala Medison a ja som len nemo prikývol a usmial som sa. Potom sme už len odišli o izby a išli bohužiaľ len spať. Medison povedala že na dnes mi stačili. Škoda.

******

Ráno som sa zobudil a Medison ešte spala, rozhodol som sa ju zobudiť. Začal som jej bozkávať sánku a pomaly som sa dostával ku jej perám. Ona po chvíli začala spolupracovať ale už sme sa museli odtiahnuť lebo nám dochádzal kyslík.

„Na takého rána by som si zvykla.“ Povedala jej ospalým hlasom.

„Trak si zvykni, ale teraz sa už obleč a pôjdeme dole na raňajky ako poznám Liama a Sophi, tak tí už sú dávno hore a robia nám raňajky. Ona len nemo prikývla, vstala z postele a ces hlavu si pretiahla moje tričko, ktoré som mal včera. Ja som sa neprezliekla, ved chalani sú aj tak zvyknutý že chodím len v boxerkách tak načo sa obliekať.

„Tak naši dvaja šukači sa doráčili dotrepať na raňajky.“ Zakričal Niall na celý dom. Videl som že nesedí na mojom mieste ale na mojom, ktoré bolo na druhej strane.

Ja a Medison sme sa len začali smiať a sadli sme si na dva posledné voľné miesta. Asi Niall nemal čo povedať tak rozoberal naše večerné stretnutie v jedálni. Zázračne tak kde sme to robili nikto nesedel. Sadol si tak a vedľa mňa Medison. Liam nám doniesol lievance a mohli sme začať jesť, to by však nebol Louis keby neuštedril jednu úštipačnú poznámku hned na ráno.

„Tak vás nestačí posteľ že to musíte robiť na našom stole?“ opýtal sa Louis.

„Louis byť tebou som ticho, ja som vás pristihol s El ako ste to robili na klavíri,.“  Oponoval som mu. Louis len sklopil zrak ku svojim raňajkám a po zbytok raňajok bolo ticho.

Tááák a máme tu dalšiu časť. Prepáčte za gram. Chyby. Dúfam že sa páči? :D

Mischell

MERCI!Kde žijí příběhy. Začni objevovat