Harry sa to nemôže dozvedieť, samozrejme raz mu to určite poviem ale nie teraz, sme spolu krátko a ja nechcem aby ma opustil. Nevedela by som si to predstaviť, byť bez neho. Sme spolu len pár týždňom ale ja sa nemôžem nabažiť jeho dotýkov a hlavne tých dvoch slov, ktoré vychádzajú z jeho úžasných pier Milujem ťa.
"Neboj poviem mu to, len musí prísť správny čas." šepla som Alexovi, veľmi sa bojím toho ako na to bude Harry reagovať.
"Dobre, nechám to na tebe." usmial sa, konečne nijaké povzbudivé slová.
"A teraz nám zájdi do obchodu, chladnička je prázdna a ja som hladný." zasmial sa Alex, ten jeho smiech tak milujem, vždy mi dokázal pomôcť keď mi bolo hrozne.
"Aby si nám neumrel od hladu, tak idem radšej do toho obchodu." zaškerila som sa.
"Radšej už choď, tipujem že peniaze mať takže tí žiadne dávať nemusím." znovu sa zasmial, on si zo mňa robí srandu?
"Neviem ako je to u teba ale moja peňaženka zíva prázdnotou."
"Vieš komu hovor." idiot.
"Už radšej idem." povedal som keď som vychádzala z dverí, namierila som si to rovno do svojej izby. Vybrala som si z kufru čiernu vybíjanú koženú bundu a peňaženku s mojimi poslednými eurami a odišla som z izby.
"Čaute, idem do obchodu." zakričala som na ostatných s predsiene.
"Láska mám ísť s tebou?" zakričal Harrold z obývačky.
"Miláčik ak chceš aby ťa tu zožrali za živa tak klidne som mnou poď." zakričala som.
"Nerozkrikujte sa tu." zasmiala sa Danielka, oni si asi myslia že ich nepočujem.
"Ideeeem." zakričala som na nich a odišla som z domu. V obchode som bola asi za 10 minút. Bolo tu Iba pár ľudí, ale mňa upútal iba jeden, bola tu Agáta.
"Medison, Ty čo tu robíš?" opýtala sa ma, keď si ma konečne všimla.
"Škola mi začína až v polovici októbra, tak som sa tu prišla pozrieť." uchechtla som sa.
"Mám pre teba dve novinky." usmiala sa.
"počúvam." zasmiala som sa.
"Takže prvá je tá, vraj je v Bratislave Harry Styles, určite si prišiel po mňa." skoro nikto nevie že ja a harry spolu chodíme, zatiaľ to chceme držať v tajnosti ale keď sa vrátime do UK, tak s tým má niečo Paul urobiť.
"A tá druhá?" opýtala som sa s otáznikmi v očiach Agáty.
"Jakub býva vo Veľkej Británii a bude chodiť s tebou do školy, len on má psychológiu." nie! nie! nie! Tak a teraz sa pred ním už vôbec neobránim, som v riadnej riti.
"Aha, nechcela by si ísť so mnou teraz ku nám, ukážem ti prekvapenie."
"Dúfam že ma nechceš zjesť." zasmiala sa.
"Nie, vôbec." povedala som ironicky.
"Tak už poďme." surovo ma ťahala z obchodu. Musela som sa zasmiať, vždy bola, je aj bude prehnane zvedavá.
"No tak aké máš pre mňa prekvapenie?" spýtala sa ma Agáta keď sme sa vyzuvali v predsieni.
"Počkaj tu." Harry ma bude chcieť asi druhýkrát zabiť len za tento deň. Určite si to bude večer kompenzovať v posteli. Keď som vošla do obývačky mali tam zapnutých Šmolkov 2 po slovensky, Harry určite všetkému rozumie.
"Harry priviedla som ti návštevu." zkríkla som aby som upútala ich pozornosť, všetci boli zadivaný do filmu dokonca aj Harry, žeby predo mnou tajil že viem po slovensky? To nie, harry je na to až moc sprostý (v dobrom) aby vedel dva jazyky.
ČTEŠ
MERCI!
FanfictionDvere predo mnou sa otvorili. Zhlboka som sa nadýchla a urobila som jeden malý neistý krok. Myslela som si že tento deň nenastane. Snažila som sa ho oddialiť, snažila som sa o to aby nikdy nenastal, ale nestalo sa tak, ako som si priala. Všetci p...