*Harry*
Ráno som sa zobudil v objatí Medison. Ešte spala, bola roztomilá keď spala a ešte roztomilejšie keď bola hore. Dostal som sa opatrne z jej zovretia aby som ju nezobudil. Idem jej urobiť raňajky po tej úžasnej noci.
Mám ju veľmi rád a to ju poznám iba jeden deň. Je ku mne milá a to nie len kvôli peniazom, ale príde mi že predo mnou niečo tají. Možno je to jej rodina o ktorej mi včera vôbec nepovedala a nemyslím si že prišla iba kvôli škole. Chcel by som s ňou byť stále ale keď ona sa nechce viazať, tak aspoň využijem toho že s ňou môžem byť kamarát s výhodami. Dnes ju zoberiem ku mne do bytu, dúfam že nebude namietať, keď s ňou budem chcieť skúsiť jednu s tých vecí čo mám o poschodie vyššie.
Vošiel som do kuchyne, prehľadal všetky skrinky, skoro nič v nich nebolo, nemal som čo urobiť na raňajky. Rýchlo som sa obliekol a išiel do Starbucksu, síce to mám kúsok ale zobral som si auto aby so bol pri nej čo najskôr. Toto čo cítim s ňou som ešte s nikým necítil, nedokážem opísať tento pocit keď som s ňou. Cítim sa ako znovuzrodený. Dneska ju pôjdem predstaviť chalanom, len aby nenamietala. Určite jej to nebude vadiť, žiari s nej sebavedomie, sloboda a drzosť. Povie čo sa jej páči aj keď sa to občas nepatrí. Takýchto ľudí je naozaj málo. Snáď mi chalani povedia že sa im Medison páči, lebo mne sa viac ako páči.
******
V Starbucksu som kúpil dva perníkové latté a štyri čučoriedkové muffiny a jeden veľký jablkový koláč, snáď nám dvom to bude stačiť. Dúfam že sa s nej nevykľuje druhý Niall, stačí absolútne jeden.
Ale musím uznať že na to že je zo Slovenska vie veľmi dobre po anglicky, musím je spýtať aby ma niečo naučila po slovensky.
Keď som sa vrátil ku Medison do bytu ešte spala. Zobral som tácku a dva taniere, nabral som jedlo a kávu prelial do dvoch šálok.
Prišiel so ku nej do spálne, nechcel som ju len tak budiť, tak som svoje pery pritlačil ku jej. Hneď začala spolupracovať, ale po chvíli som sa odtiahol, veď som jej doniesol raňajky a nechcem aby jej vychladla káva.
„Na takého prebudenie by som si mohla zvyknúť.“ Odpovedala tým svojím jemným rozospalím hlasom.
„Tak si zvykni:“
„Radosť si zvykať.“ Odpovedala s úsmevom v tvári a skusla si spodnú peru.
„Doniesol som ti raňajky, takže nemusíš vstávať.“
„Si vážny milý, to pre mňa ešte nikto neurobil.“ Hneď ako to dopovedala sklonila hlavu ku svojím raňajkám.
„Medisom, povedala by si mi niečo o svojej rodine?“ bál som sa či mi odpovie asi to je pre ňu uzavretá téma o ktorej nechce hovoriť, ale ja som veľmi zvedavý.
„Harry, ja neviem ja som to ešte nikomu nepovedala.“ Snažila sa usmiať ale nešlo jej to.
„Mne to môžeš povedať.“ Naliehal som na ňu.
„Dobre ale prosím nikomu to nehovor, je to pre mňa ťažké, ešte nikomu som to nepovedala.“
„Neboj, budem rešpektovať že nechceš aby s o tom nevedel nikto okrem mňa.“ Odvetil som jej.
„Pochádzam zo Slovenska to už asi vieš, mám pätnásťročného brata Alexa a päťročnú sestru Danielku, môj otec je z New Yourku a mama z Bratislavy. Môj otec je veľký podnikateľ a mama právnička, takže preto máme veľa peňazí a ja môžem študovať kde chcem, lebo môj otec je veľmi vplivný človek po celej Európe a Amerike. Ale on však chcel aby somm študoval v Bratislave čo najbližšie ku nášmu domu, preto ma prijali na Univerzitu Komenského. Pred vysokou som študovala súkromnú základnú školu a aj stredná bola súkromná. Študovala som všetky predmety v angličtine, preto viem tak dobre po anglicky. Pre bilingválne som sa rozhodla preto lebo som sa chcela presťahovať do Londýna a teraz sa mi to splnilo.“
ČTEŠ
MERCI!
أدب الهواةDvere predo mnou sa otvorili. Zhlboka som sa nadýchla a urobila som jeden malý neistý krok. Myslela som si že tento deň nenastane. Snažila som sa ho oddialiť, snažila som sa o to aby nikdy nenastal, ale nestalo sa tak, ako som si priala. Všetci p...