"Prečo sa bojíš?" opýtal sa.
"Bojím sa že to nezvládneme. Bojím sa toho že sklamem vás a rodičov." priznala som. Bola by song hlúpa kedy som chcela Alexovi klamať. Viem že na neho sa v takýchto veciach môžem spoľahnúť. Viem že on mi pomôže!
"Nesklameš nikoho! Ja ti verím. Viem že ty dokážeš všetko." uistil ma. Falošné som sa na neho usmiala a potom som sa znova pozrela na svoje ruky. Aj keď on mi povedal že mi verí, ja neverím sebe. Neverím že to dokážem. Neverím ničomu a nikomu. Mama ma naučila že veci, ktoré sa okolo mňa dejú majú vždy nijaký zmysel. No mne teraz vôbec nič nedávalo zmysel. Nechápala som prečo mi zomreli rodičia. Prečo ma opustili? Aký to malo význam? Ja som predsa nikdy nechcela aby umreli! Nechápala som prečo ma tu nechali samú a hlavne som nechápala prečo moja dôvera zmizla. Harry ma uisťoval že všetko bude v poriadku ale ja som mu nedokázala uveriť. Aj Alex ma utvrdzoval v tom že všetko zvládnem ale ja o tom pochybujem.
"No ták, sestrička! Ja viem že to zvládneš! Láskavo o sebe prestaň pochybovať!" vyrušili ma Alex z môjho rozmýšľania. Čo ak má Alex naozaj pravdu a ja sa len zbytočne stresujem? Bola by som veľmi rada keby tomu tak aj bolo.
"Kde je Harry?" opýtala som sa Alexa. Od vtedy ako som odišla s Danielkou do jej izby som ho nevidela. Kto vie kde sa zas podel. Asi sa rozhodol skúmať krásy môjho rodného Slovenska. Len aby sa tu nestratil.
"V tvojej izbe a mám ti od neho odkázať niečo v tom zmysle že sa máš tešiť na večer. " hneď ako to dopovedal začal sa neznesiteľne smiať. Určite mu došlo čo tým Harry myslel. To by došlo každému!
"Ak dovoliš, ja už pôjdem." uvoľnila som sa z Alexovho náručia a nevôľ som vstala z teplej postele.
"Chápem." zasmial sa, keď si konečne všimol že odchádzam. Odišla som z rodičovskej izby a išla som ku svojej. Dvere v mojej uzbekistanu boli pootvorené. Vošla som do svojej izby a zamkla som za sebou dvere. Harry si všimol že niekto prišiel a tam sa zdvihol a oprel sa o čelo postele. Na tvary mal typický úškrn, jeho gaštanové kučery mal vyčesané dohora. Znovu som si ho celého prezrela a všimla som si že má na sebe len čierne boxerky CK. Musela som si zahryznúť do jazyka aby som nevypustila nijakú svoju sexistickú narážku na Harryho polonahé telo, ktoré práve teraz ležalo na mojej posteli.
"Nejdeš ku mne?" opýtal sa, keď som hodnú chvíli len sstála a pozorovala ho. Jeho telo som aspoň päťkrát prešla od hlavy až po päty očami a stále som sa nemohla vynadívať. Snažila som si zapamätať kazdy kúsok neho samého. Každý detail, ktorý len tak niekto nevidí, každé tetovanie, každú vrásku, jednoducho všetko. Bol taký perfektný. Musela som sa usmievať, keďže tento dokonalý muž patrí mne, len a len mne. Nikomu inému! S úsmevom som si sadla vedľa Harryho. Bola som blízko neho, no aj tak som si pripadala od neho veľmi vzdialená. Harry mi asi vyčítal myšlienky, lebo ani nie po pár sekundách si ma stiahol do svojho náručia. Poriadne som sa nadýchla a znovu som ucítila tu známu vôňu Harryho tela. Vôňa božsky. Nikdy som necítila takú úžasnú vôňu, ktorá by dokázala opantať vsetky moje zmysly.
"Čo bude ďalej, Harry?" opýtala som sa Harryho. Pozrel sa na mňa a videla som ako sa mu v očiach mihol strach.
"Ako ďalej? Ako to myslíš?" sadla som si oproti Harrymu aby som mu lepšie videla do jeho tváre.
"Myslím to tak, ako to bude, keď sa vrátime do Londýna?" ak mám pravdu povedať, bála som sa jeho odpovede a to veľmi. Čo ak povie že ma už nechce? Čo ak povie že ma nemiluje?
"Bude to tak, ako doteraz. Len s tým rozdielom že v našom byte nebudeme dvaja ale štyria." uistil ma. Čím som si zaslúžila že mám takého úžasného priatela? Harrymu som nič nepovedala, len som sa na neho usmievala a určite som pri tom vyzerala ako idiot.
"Ale myslím si, že sexovať môžeme stále všade, len si budeme musieť dávať väčší pozor." žmurkol na mňa a ja som len pretočila očami. Harrymu by ani nevadilo, kedy s nami žilo sedem trpaslíkov, len aby nás nerušíli pri sexe.
"Budem na to myslieť." zažartovala som. Harrymu sa na tvárychle opäť objavil úškrn a zvedavo si ma prezrel.
"Nie je ti v tom svetri teplo?" opýtal sa drzo. Presne som vedela kam tým mieri.
"Nie! Dnes žiadny sex nebude!" zdôraznila som.
"Prosím, prosím, smutne koukám." pozrel sa na mňa so psími očami, ktorým sa jednoducho nedá odolať.
"Really?"
"No tak, baby. Prosím!" znovu ma poprosil a ja som len pokrútila hlavou.
"Harry nie. Dnes som unavená a chcem ísť SPAŤ." na slovo spať som dala veľký dôraz. Dnes toho bolo na mňa naozaj dosť.
"Grrr." zavrčal, ale radšej už neprotestoval. Veľmi dobre vedel, že dnes nič nebude.
*Harry*
Počkal som, kým Medison zaspí. Nechcel som ju otravovať s ďalšími problémami, ktoré nás teraz čakajú v Londýne, a ktoré spôsobuje manažment Modestu.
"Paul? Čo chceš?" ak mám pravdu povedať bál som sa čo mi povie. Kedy mi zakázal sa stretávať s Edi, rázne by som odmietol. Už veľakrát mi manažment znepríjemňoval život a ja nedovolím aby mi ho dokazil aj teraz, keď som skutočne šťastný.
"Oni vedia o Medison a vedia aj o tom, že ju znásilnili, a že jej zomreli rodičia. Jednoducho, o nej vedia všetko." povedal. Kto oni? A ako to že vedia že ju znásilnil? Ak prišli na to kto jej to urobil, prisahám, že ho zabijem!
"Akoto? Kto sú oni?" absolutne ničomu nechápem.
"Novinári. Vy dvaja ste spolu skoro na každej titulnej strane bulvárnych časopisov. A mimochodom, sú tam aj fotky spred dvoch dní." do riti. Presne pred týmto som chcel Edi ochrániť a teraz sa to všetko otočilo proti nám. A ako na to bude reagovať Edi, keď zistí aké hlúposti o nej píše bulvár?
"Ako sa to všetko dozvedeli?" zaujímalo by ma, aký kokot zas nevedel držať hubu.
"Upokoj sa a radšej si zapni MTV." v duchu som počítal do desať, aby som hneď Teraz nejebol telefón o stenu.Nič som mu nepovedal, len som zložil a okamžite som si išiel zapnúť televíziu. Bol som vážne zvedavý, čo si ty novinári vymysleli tentoraz.
Slávny spevák Harry Styles zo skupiny One Direction si našiel nový objav. Je to krásna Medison Peersová zo Slovenska. Jej meno vám je určite známe. Jej otec je podnikateľ a obchoduje takmer s celým svetom. Ale nás zaujíma skôr ich vzťah, ako reči o jej otcovi. O pár minút vám prinášame reláciu, ktorá je venovaná novo vzniknututemu páru.
ČTEŠ
MERCI!
FanfictionDvere predo mnou sa otvorili. Zhlboka som sa nadýchla a urobila som jeden malý neistý krok. Myslela som si že tento deň nenastane. Snažila som sa ho oddialiť, snažila som sa o to aby nikdy nenastal, ale nestalo sa tak, ako som si priala. Všetci p...