*Medison*
Po mojej pomste sme sa s Harrym radšej vyhýbali téme sex. Harry povedal že sa už nemôžeme zastavovať, že má nachystané pre mňa prekvapenie. To som fakt zvedavá čo drahý Pán Styles zase vymyslel. K ceste ku tomu jeho prekvapeniu som hovorila Harrymu pre zmenu o mojej rodine. Konečne som šťastná, hlavne preto že sa mi otec ospravedlnil. Všetkú zlosť a nenávisť čo som mala ku nemu a mame sa razom vytratila a ostala len radosť. Harry zastavil a ja som konečne mohla vystúpiť. Keď som vystúpila neverila som vlastným očiam. Je tu nádherné, more, útesy a pláž.
"Je tu krásne. Ďakujem Harry že si ma tu zobral." povedala som pravdivo a usmiala som sa na Harryho, ktorý stál vedľa mňa.
"Je to tu také krásne ako ty." povedal a ja som cítila ako mi do líc ide červeň. Schovala som si tvár do dlani aby nebolo vidieť že sa červenám, Harry sa na mojom správaní zasmial a moje ruky dal preč z mojej tváre a moje ruky nahradil tymi svojimi.
"Si rozkošná keď sa červenáš." povedal a ja som ani nestihla nič namietať lebo svoje pery pritisol na tie moje. Po chvíľke sa odtiahol. Tento bozk bol taký nežný,...
"A teraz poď, chcem ti niečo poveda." ako to dopovedal, zamkol auto a preplietol si so mnou prsty na ruke. Ťahal ma až dole pod útesy ku mori. Je to tu také romantické a ešte keď ste tu s človekom, ktorého nadovšetko milujeme. Došli sme asi na miesto kde chcel Harry. Odtiahol sa odo mňa a postavil sa tak aby bol oproti mne.
"Medison musíme sa porozprávať o nás dvoch." povedal s vážnou tvárou.
"O čom sa chceš rozprávať Harry?" spýtala som sa ho.
"Mi dvaja už spolu nemáme zmysel, bolo by najlepšie keby sme sa už nestretli." povedal a mne sa do oči drali slzy.
"Harry nie, ja ťa potrebujem."
"Nepáčíš sa mi a bolo by vhodné keby si odišla z Anglicka. Určite nechceš aby som to zo života urobil peklo." povedal a ja sa teraz cítim ako by ma niekto zastrelil. Po týchto slovách som už slzy nedokázala udržať. Slzy mi stekali po lícach a Harry mal neutrálny výraz. Otočila som sa aby ma Harry nevidel a rozbehla som sa čo najďalej od neho a toho miesta kde mi toľko ublížil. Slzy mi stále tiekli, nevedela som ich zastaviť. Zastala som a otočila som sa ku miestu kde pred chvíľkou stál Harry ale ten už tam nestál.
*Konice sna*
*Harry*
Po našej prestávke Medison hneď zaspala asi je dosť unavená keď sme v noci toho veľa nenaspali. Nechcem ju budiť nech si pospí. Mohol by som sa na ňu dívať stále je taká nevinná, nádherná a hlavne rozkošná keď spí. Po pár minútach som počul ako niečo hovorí zo sna. Nevenoval som tomu veľkú pozornosť ale keď jej po lícach začali stekať slzy tak som sa radšej rozhodol že ju zobudím. Zastavil som auto hneď ako sa dalo a jej slzy som utieral svojimi prstami. Pobozkal som ju na nežne na jej pery a ona sa pod mojím dotýkom zachvela a otvorila tie svoje uplakané oči.
"Medison čo sa ti snívalo keď si plakala?" spýtala som sa jej, nechcem aby sa trápila.
"Snívala sa mi že si ma opustil." povedala a ja som ju hneď objal.
"Ja ťa NIKDY neodpustím." na slovo nikdy som dal veľký dôraz. Chcem aby vedela že je iba moja. Privinul som si ju ešte bližšie ku telu a dal som jej pusu du vlasov.
"Sľubuješ?" opýtala sa ma zo strachov v očiach. Asi sa boji ako budem odpovedať, mne je odpoveď hneď jasná.
"Sľubujem a teraz už vyrazíme dobre?" ona len prikývla a mohli sme pokračovať v ceste.
Po asi dvadsiatich minútach sme už boli na mieste. Zobral som ju na pláž kde sme točili What makes you beautiful, toto miesto mám naozaj rád. Často tu chodím relaxovať a premýšľať. S chalanmi na toto miesto máme asi rovnaký názor keďže sme sa všetci piati dohodli a kúpili sme si tu väčšiu chatu. Dúfam že sa tu bude Medison páčiť ako mne.
"Wow,... to je naozaj nádhera!" povedala a ja som si uľavil.
"Poď ukážem ti ešte niečo krajšie ako toto." povedal som a preplietol som si s ňou prsty na ruke, viedol som ju na pláž už jej to potrebujem povedať. Po pár minútach sme stáli na mieste. Bol akurát západ slnka to pre tento moment je naozaj fajn.
"Medison chcem ti niečo povedať ale bojím sa ako budeš reagovať." povedal som a tým som si upútal jej pozornosť.
"Dúfam že to nieje nič zle." povedala a usmiala sa, úsmev som jej opätoval.
"Nie neboj, chcem ti to povedať už dlhšie." povedal som pravdivo.
"No tak mi to povec, nenapínaj má toľko Harry." znovu sa usmiala ale teraz tak že jej je vidieť jej biele zuby.
"Medison ja ťa mám,... veľmi rád,.... a chcem aby si bolo len moja." tohto momentu som sa bál asi najviac. Bojím sa ako bude reagovať.
"Harry ja som bola tvoja už od začiatku." povedala a ja som ju hneď pobozkal. Milujem ju najviac na svete a dokázal by som ju bozkávať a držať vo svojom náručí navždy.
"Aj ja ťa mám veľmi rada a je mi s tebou tak dobre ako s nikým." povedala a ja som ju musel opäť pobozkať.
*Medison*
Už konečne viem čo je to láska. Všetko to pociťujem len s Harrym, nikdy už nechcem byť s nikým iným ako s Harrym. Milujem ho nadovšetko na svete.
Tak máte to tu, už sú konečne spolu a nehodám ich zatiaľ rozdeľovať, na to ich mám až moc rada. Dúfam že sa páči. Coment and Votes! :* Ľúbim vás lásky! :DDD
Mischel
ČTEŠ
MERCI!
FanfictionDvere predo mnou sa otvorili. Zhlboka som sa nadýchla a urobila som jeden malý neistý krok. Myslela som si že tento deň nenastane. Snažila som sa ho oddialiť, snažila som sa o to aby nikdy nenastal, ale nestalo sa tak, ako som si priala. Všetci p...