10. Pomsta je sladká

1.1K 41 6
                                    

*O Dva týždne neskôr*

*Medison*

Celé dva týždne čo som v Londýne, som stále s Harrym. Ukázal mi asi celý Londýn a zajtra ideme do Holmes Chapel za jeho rodinou. Veľmi sa na nich teším, Harry mi o nich rád rozpráva, to sa o mne a mojej rodine povedať nedá. Dnes by mali prísť z Talianka domov, som zvedavá na to ako budú reagovať ked ma doma nenájdu. Za tri týždne nastupujem do školy s Eleanor, pracovať začínam až od budúceho týždňa v butiku s El. Harry sa celé dva týždne správa ku mne veľmi dobre, ešte nikdy sa ku mne takto nikto nesprával. Harryho mám veľmi rada, ale obávam, sa že viac ako len to. Bojím sa mu to povedať, lebo sa bojím jeho reakcie na to že ho asi milujem. Neviem či je to láska, ale ešte ku nikomu som nič také necítila, ale neviem či je to aj s Harryho strany. Tak mu radšej nič nepoviem. Musím počkať, nepoznáme sa až tak dlho na to aby sme spolu chodili alebo niečo také. S Harrym mi je veľmi dobre. Práve ma chce zobrať na jedno jeho obľúbené miesto. Tých obľúbených bude asi viac, lebo posledné dva týždne si veľmi obľúbil moju posteľ . Ani neviem načo má ten byt ked je stále u mňa a stále vyžierala moju chladničku, niežeby som nebola rada, ale vždy po sexe ju vyžerie skoro celú.

S Harrym sme práve doobedovali a ideme na to jeho miesto. Ked sa chcem ísť prezliecť do spálne, zazvoní mi mobil na kuchynskej linke. Ked ho chcem zobrať objaví  sa mi tam meno Otec , čo mi ten môže chcieť? Snád som tam napísala že sa ozvem sama aj ked som to nemala v pláne. Ale rozhodla som sa to prijať, nevie kde som tak mi nemôže nič urobiť.

*George- Medisonin otec*

Ked sme sa vrátili z Talianska do domu, dom bol prázdny, myslel som si že Medison je u Agáty, ale v izbe nemala žiadne veci, nič. Musela sa zbaliť a odísť preč od nás. Po tom čo som jej všetko posledných päť rokov robil, že som ju bezdôvodne bil a vylieval som si na nej zlosť tak ju chápem. Vedel som že tento deň raz nastane, ona je určite teraz niekde preč a je šťastná bez nás. Dnes som sa jej chcel ospravedlniť za to čo som jej tak dlho robil. Medison to už asi dlhšie nemohla vydržať tak radšej odišla. Môžno odišla do Londýna, viem že tam chcela ísť na Oxford ale ja som jej to nedovolil ani neviem prečo, proste som o ňu nechcel prísť mám ju veľmi rád. Ale prajem jej nech je šťastná, zaslúži si to. Idem jej zavolať a ospravedlniť sa jej. Nezaslúžila si to, som hrozný otec. Dúfam že sa jej nič nestalo a je v poriadku a hlavne nech je šťastná. Len aby mi zobrala telefon. Vytočil som je číslo a po dvoch pípnutiach mi to prijala.

„Otec čo chceš?“ opýtala sa ma dosť prekvapeným hlasom.

„Medi, ja sa ti chcem za to všetko ospravedlniť.“ Povedal som úprimne.

„Ja neviem otec, už ti neverím tak ako kedysi a ak chceš aby som sa vrátila tak ja sa už nikdy nevrátim, bojím sa že sa to bude opakovať.“ Povedala a mňa pichlo u srdca.

„Ja ťa nechcem nútiť aby si sa vrátila, ja viem že ti je tam bezo mňa určite lepšie, nezaslúžim si tvoju dôveru dcérka, veľmi ľutujem to čo si robil a už nikdy ti to neurobím, len prosím príd nás aspoň niekedy pozrieť a hlavne bud tam šťastná. Len mi prosím odpusti, nič iné od teba nechcem, akurát neviem či si to zaslúžim.“ Povedal som.

„Otec mám ťa veľmi rada, odpustím ti ale prosím nikdy mi už neublíž a hlavne neublíž Alexovi alebo Danielke to by som ti NIKDY neodpustila.“  Povedala Edi.

„Neboj, budem sa snažiť a môžem vedieť kde si?“ veľmi ma zaujíma kde je, chcem jej pomôcť čo najviac.

„Som v Londýne, za tri týždne nastupujem na Oxford, dúfam že si na mňa pyšný.“ Povedala a ja som sa musel pousmiať, som na ňu veľmi pyšný.

MERCI!Kde žijí příběhy. Začni objevovat