30. "Nenávidím ťa!"

443 32 2
                                    

"Musíme sa rozísť." povedal a mne sa v tej chvíli akoby zastavil svet. Nič som nevnímala. Okamžite som ho od seba ostrčila a bola som vďačná za to že sa kabína už bude otvárať.

Hneď ako sa otvorila, začala som utekať. Jediný cieľ bol Harryho byt. Jedine tam môžu byť Alex a Danielka. Medzitým mi po lícach začali stekať slzy. Tak veľmi to bolelo, akoby vám niekto bodol dýku do chrbta. Niečia ruka ma zastavila. Harryho ruka! Pritiahol si ma ku sebe, no ja som sa z celej sily bránila. Nechcela som vidieť jeho smaragdové oči, jeho krásny úsmev, jeho dokonalú tvár a už vôbec som nechcela cítiť tú jeho perfektnú vôňu.

"Pusti ma." povedala som, keď som sa márne pokúšala dostať z Harryho zovretia.

"Pustím ťa ak mi niečo sľúbiš." povedal pokojným hlasom. Samozrejme on je pokojný, jemu sa nič nestalo. To mne. Ja som mu znovu naletela. Pre mňa to bude znovu peklo, byť bez neho. No jemu to zjavne nevadí.

"Tebe nemusím nič sľubovať." povedala som nepríjemne.

"Prosím, ostaň v našom byte. Bude lepšie ak tam ostaneš." povedal, ignorujúc moju odpoveď. On chce aby som ostala? Ale prečo? V tom byte nezostanem!

"Nie nebude!" skríkla som, spoločne s Harry sme začali pútať priveľkú pozornosť.

"Láska, ty predsa vieš že ťa milujem, tak načo by si išla preč? Ostaneš tam!" prikázal. On mi teda určite nebude rozkazovať!

"Ja ťa nemilujem! Nenávidím ťa!" tak veľmi ma bolelo mu to povedať. Koľko klamstva sa dokáže nájsť iba v jednej vete. Ako som to dopovedala, okamžite ma pustil. Pozrel sa na mňa a v jeho očiach som už nevidela tu lásku, akú som tam kedysi videla. Lásku nahradila smútok, žiaľ a hlavne zlosť. Zelená z jeho očí sa akoby stratila a nahradila ju temnota, ktorú vyplňovala zlosť.

"Ja som to urobil len pre tvoje dobro." povedal a otočil sa mi chrbtom. Hrzdka ľudí, ktorí sledovali moju scénu s Harrym sa už dávno vyparili. Pripadala som si akoby som na tom námestí bola sama, akoby tam nikto nebol, len ja. Ostala som sama... Opäť... A to mi sľuboval, že ma nikdy neopustí. Zase mi klamal.

*****

"Medi, ty si plakala?" opýtal sa ma Alex, keď ma uvidel, ako stojím pri otvorených dverách Harryho bytu.

"Alex, ja..." zasekla som sa v polovici vety a nedokázala som pokračovať. Prišlo mi nesprávne zaťahovať Alexa do mojich problémov s Harrym. On má toho až, až.

"Medison, mal by som ti niečo ukázať."

"Dobre." utrela som si ešte pár neposedných sĺz, ktoré mi ostali na lícach a nasledovala som ho do obývačky, kde hral televízor.

"Kde je Danielka?" opýtala som sa ho ešte pred tým než si sadol na kožený gauč a prepol program, ktorí práve išiel v televízii.

"Neboj, spí." usmial sa. Spoločne sme si sadli na gauč a Alex začal prepínať programy v televízii až zastal na jednom bulvárnom programe o svetových celebritách.

Nenávidím ťa, Harry Styles. taký bol obrovský nadpis nad fotografou mňa a Harryho, keď sme sa dnes hádali.

Informácie, ktoré sme vám poskytli pred pár týždňami o Medison Peers sú pravdivé. Informovali sme vás o tom, že Medison sa po veľmi krátkej chvíli, čo chodila s Harrym Stylesom sa ku nemu nasťahovala. Máme informácie aj o tom, že tam ešte stále žije, ale s mladým spevákom už nie sú spolu. Vieme aj to, že speváka podvádzala s jej bývalým priateľom. Ďalšie informácie sa o nej sa dozviete o pár minút. Nám sa len zdá, že Harry by si mohol konečne nájsť poriadku priateľku a nie nijakú štetku z ulice. Srdečne zdravíme Medison Peers.

Takže Harry ma bral len ako štetku? Tak potom načo mi hovoril, že ma miluje? Prečo mi klamal? Prečo mi musel tak strašné ublížiť.

"Takže preto ma opustil." vzlykla som. On veril všetkým tým veciam čo o mne narozpravali, on veril im nie mne. Omyl. On sa ma na nič ani len nespýtal, on sa so mnou rovno rozišiel.

"Všetko nie je tak, ako to vyzerá." povedal Alex a celý čas na mňa upieral ľútostivý pohľad. Neviem či som paranoidná alebo mi príde, že Alex o tom všetko vie.

"Čo budeme robiť?" opýtala som sa samej seba. Prišla ďalšia otázka, na ktorú ja opäť neviem odpovedať.  Príde mi, že v poslednej dobe sa na mňa všetko rúti. Všetko mi padá pred očami. Všetkých strácam. Najprv smrť rodičov, potom rozchod s Harryh a teraz? Teraz je o mne písané, asi v každom bulvárnom časopise.

"Neboj sa, to zvládneme." ústí ma Alex. Ako veľmi by som bola rada, kedy to bola pravda. Bojím sa, že teraz je toho na mňa ešte viac a ja vôbec neviem, či to zvládnem.

"Vieš...." začala som, no popravde som nevedala, či mám pokračovať.

"No?"

"Rozmýšľam nad tým už dlhšiu dobu." prehodím zdvorilo.

"Nad čím?" mám mu to povedať?

"Čo keby sme išli navštíviť starku?" pýtam sa, no v skutočnosti mi je jedno čo odpovie. Som rozhodnutá odísť, bez ohľadu na to čo si o tom ostatní myslia. Odísť.... Znova... Ak mám pravdu povedať, nebaví ma utekať, nebaví má skrývať sa. Ale ja bohužiaľ nič iné neviem. Celý Londýn si o mne kto vie čo myslí a jediný by ma mohol zastaviť Harry. Ale ten tu nie je. Odišiel z môjho života a v mojom vnútri nechal obrovskú priepasť, ktorú už nikdy nikto nevyplní.

"Na ako dlho?"

"Natrvalo..." priznám. Už sa mu nedívam do oči, nedokážem sa na neho pozerať...

"Nie!" prudko sa postaví z gauča a kľakne si predo mňa.

"Ja už som sa rozhodla. Nič ma tu nedrží." hoc nerada to priznávam. Ako veľmi si prajem aby práve teraz vedľa mňa stál Harry a usmieval sa na mňa.

"Ale čo Harry?" keď počujem jeho meno do očí sa mi začínajú drať slzy. On ani nevie, ako veľmi mi ublížil. Ako veľmi ma boleli Harryho slová, ako veľmi ma bolelo, keď odo mňa odchádzal.

"Už nie je žiadne ja a Harry." pár sĺz sa mi spustí z očí a ja tomu nedokážem zabrániť.

"Ver mi je."

MERCI!Kde žijí příběhy. Začni objevovat