8. Vždy pripravený?

1.1K 38 4
                                    

*Harry*

Práve sedím s Edi vo svojom RR a ideme ku chalanom do vily. Bude tam aj Eleanor, Sophia a Perrie. Dúfam že si Edi obľúbia ako ja.

Vila je na druhej strane Londýna takže ešte pôjdeme asi pol hodiny a ja každú chvíľu pozerám na Edi, ktorá sa stále pozerá von s okna.

„Baví ťa to?“ otočí sa ku mne.

Ani nevieš ako,ked si taká krásna nejde sa na teba nepozerať a ešte ked máš oblečené toto.“ Rukou som ukázal na jej priesvitnú blúzku.

Ona sa len začervenala a sklopila zrak ku svojim nohám. Ja som jej podvihol bradu a vtisom malý bozk na kútik úst.

„čo to tú máme?“ prehovorila po pár minútach a otvorila malú priehradku, ktorá je oproti jej sedadlu.

„Vždy pripravený?“ opýtala sa ma s balíčkom kondomov v ruke.

„Nikdy nevieš kedy sa ti naskytne možnosť ako je táto.“ Žmurkol som na ňu.

„Harrold! Už si nemal dosť? A teraz rozhodne nie, ideme ku chalanom a ja tak nechcem prísť s vlasmi do všetkých svetových strán a s troma cucflekmi, tie dva som len tak ledva zakryla a ti teraz hovoríš toto?“

„Tak nemusíme to tu robiť, môžeš mi iba pomôcť s jednou vecou v mojich nohaviciach.“ Ukázal som na môj rozkrok, ktorý sa začal zväčšovať.

„Už ti niekto povedal že si ten najúchylnejší a stále nadržaný človek?“ chcela sa tváriť vážne ale hned ako to dopovedala tak vybuchla smiechom.

„Si prvá, ale kedže som ten najúchylnejší a najnadržanejší chlap na svete tak si počkaj ked prídeme do vily, mám tam svoju izbu a ty uvidíš.“

„Veľmi sa teším.“ Odpovedala s úsmevom.

„každý deň sex, to sa mi páči.“ Ako som to dopovedal tak som sa na ňu zvodne usmial.

„Kto povedal že dnes bude sex?“ odpovedala s vážnou tvárou.

„Ja! Ako poviem tak bude!“ povedal som prísne.

„Dnes ti ešte vyhoviem ale po tom budeš mať prísny celibát.“ Zazubila sa na mňa.

„Tak dnes ťa tak pretiahnem až budeš chcieť aby som prestal. Súhlasíš?“

„Dobre tento boj si vyhral, ale ešte sa uvidí kto sa bude smiať naposledy.“ Povedala a začala si hrýzť spodnú peru.

„Toto nerob, lebo inak zastavím auto a pretiahnem ťa hned teraz.“ Povedal som smrteľne vážne.

Ona si tu peru ešte viac začala hrýzť, to mi robí naschvál však ja sa urobím iba s toho ako si hryzie peru. Je nemožné čo so mnou robí.

„Ja ťa rada dráždim, zmeňme tému. Takže tvoj sen je mať so mnou sex v aute?“

„Moja dráha spolu to nebudeme robiť iba v aute, v posteli alebo sprche, poznám aj iné miesta kde by som ťa mohol pretiahnuť, napríklad na kuchynskom stole. Nemyslíš? Tam by to bolo určite super.“ Usmial som sa už len nad tou myšlienkou ako to budem robiť s Edi na tom stole.

„Sni nevieš ako sa na to teším a ten kuchynský stôl je veľmi lákavý. Môžeme to rovno skúsiť u vás vo vile. Čo myslíš?“ žmurkla na mňa.

„Yes, práve sa mi splnil sen.“

Na túto noc sa naozaj teším, nech už je noc. Po našom zaujímavom rozhovore bolo už len ticho, obidvaja sme boli vo svojich myšlienkach. Za asi desať minút sme mohli už vystúpiť lebo sme stáli už pred vilou. Najprv som otvoril dvere ja a potom si ich otvorila Edi, ja som jej chcel pomôcť ale ona aj taj odmietla. Hned ako som zazvonil sa ku dverám dovalil Louis

„Ahooj Harry vy už ste tu? Tak skoro sme vás nečakali.?“ Vyvalil na nás Loui milion otázok.

„No ako vidíš tak sme tu.“ Usmiala sa Medison.

„No tak ja som Medison Peersová Harryho dobrá kamarátka.“ Škoda že len kamarátka, chcel som sa usmiať ale vznikla s toho divá grimasa.

„Ja som Louis Tomlinson, Harryho najlepší kamarát.“ Loui sa hrdo potľapkal po hrudi.

„Tak podte dovnútra všetci už na vás čakajú.“ Povedal Loui a hned nám uvoľnil cestu do vnútra. Na gauči sedeli chalani aj som svojimi priateľkami, hned ako nás uvideli tak sa všetci postavili a začali sa zoznamovať s Edi. Vyzerali že sa im páči tak ako mne, a za to som bol veľmi rád. Ved kto by si ju nezamiloval?

„Ehmm,... Harry potrebujem ti niečo ukázať.“ Povedal Loui a ja som ho nasledoval za ním do izby a nechal som tam Edi nech sa zo všetkými zoznámi.

Hned ako Loui zavrel dvere od svojej izby spustil na mňa Daľších milion otázok.

„Harry čo s ňou máš?“ opýtal sa ma Loui.

„Bohužiaľ sme iba priatelia s výhodami ale ja ju mám veľmi rád a nechcem aby sme boli iba kamaráti ale Medison sa nechce viazať . Aj ja som jej pri našom prvom stretnutí v kaviarni povedal že sa nechcem viazať a že by pre nás bolo najlepšie ostať tak ako sme teraz.“ Smutne som sa usmial pri spomienke na naše prvé stretnutie.

„Ty si sa do nej zamiloval?“ povedal Loui vážne.

„Zbláznil si sa? Priznávam mám ju veľmi rád ale ona ma berie ako kamaráta a ja nechcem nič predbiehať poznáme sa len pár dní, a ešte neviem či aj ona prechováva rovnaké city ku mne.“

„Je jasné že Medison to cíti rovnako ako ty aj ked sa poznáte len pár dní. Ona ťa určite miluje ako ty ju, mal by si jej to povedať, spolu budete určite šťastný.“ Povedal Loui, keby to len bolo také ľahké hned by som to urobil ale bohužiaľ to také ľahké nie je.

„ Ja viem ale musím ešte chvíľu počkať nechcem nič unáhliť.“

„Dobre som rád že sme sa pochopili Harrold, a nieže túto sklameš ako ostatné, Medson je iná ako všetky tie štetky čo si tu mal a som si istý že by manažment nenamietal keby ste spolu boli. Jej otec je známy skoro po celom svete, ved aj ja poznám jej otca je to veľmi vplivný človek.“ áno aj bije svoju úžasnú dcéru.

„Teraz by sme sa už mali vrátiť.“ Povedal som, už mi začala aj chýbať Medison.

*Medison*

Chalani aj so svojimi priateľkami sú veľmi milý hned som si ich zamilovala ako aj Hazzu. Zistila som zopár zaujímavých veci o Harrym, ktoré mi zatajil a boli naozaj vtipné. S Eleanor budeme spolu chodiť na jednu školu za čo som veľmi vdačna aspoň tam nebudem sama. Ja študujem právo a ona psychologiu. Ponúkla mi že môžem s ňou pracovať v jednom butiku. Za tú ponuku som veľmi vdačna aj tak som si chcela už hľadať prácu.

Nová časť,... dúfam že sa páči. Sorry za gram, chyby. Dalšia časť bude ak tu bude 5votes a 3komentáre. Mischel :D

MERCI!Kde žijí příběhy. Začni objevovat