Pohled Zayna mezitím, co jede Noell domů( kratší to napsat nešlo, pffff):
"Nialle sakra otevři ty dveře!" zabouchal jsem na jeho pokoj.
"Nech mě být!" zakřičel zpátky. Jako vždycky.
"Seru na tvoje soukromí. Chci to vědět." řekl jsem naštvaně a rozrazil je.
""Vypadni." zamručel, ale výrazněji neprotestoval. Vypadal, chudák, zbědovaně.
"Až mi řekneš, proč jste se rozešli."
"Kvůli tomu, že si ze mě dělala celou dobu srandu. Za mými zády se bavila s Patrikem. Nikdy jí neublížil, celý si to vymyslela." začal Ni vysvětlovat.
"Co to meleš, tohle vůbec není pravda." nechápal jsem.
" Tady je fotka. Prý se k sobě celkem měli." podával mi telefon s fotkou Noell a Patrika. On jí něco říkal, ale ona stála zády k fotografovi.
Tohle mě teda naštvalo. Hodil jsem po něm jeho mobil a rozeběhl se do obýváku, kde si trůnili ti tři.
"Vy kreténi! Vážně věříte managmentu? Věříte jim i to, že Patrik a Noell spolu chodí? A co všechny ty modřiny?" rozkřičel jsem se.
"Klídek Zayne. Mohla si je namalovat. Třeba dostala více zaplaceno." pokrčil rameny Harry.
"Viděli jste tu smlouvu?"
"Jo, Liam ji má na mobilu." houkl Louis.
"Chci ji vidět."
"Tady." podal mi to Liam, pořád zažraný do filmu, který sledovali.
Pořádně jsem si ji prohlédl. Hlavně podpis. Byl úplně jiný, než její písmo. Mám přece její rukopis! Ty noty!
"Chvilku vydržte." položil jsem mobil na gauč a utíkal jsem pro desky s papíry. V pokoji mi ležely na stole, takže jsem je rychle popadl a nesl je zpátky do obýváku. Tam jsem jim je hodil před nosy.
"Co to je?" zeptal se nezaujatě Louis.
"Důkaz, že tu smlouvu Noell nikdy nepodepsala." zatvářil jsem se pyšně.
"To jsou její texty?" ozval se Liam.
"Jo, chtěla, abych je zničil. Byly ve zkušebně."
"Má úplně jiný písmo." zamračil se Harry.
"To bych teda řekl."
"Ona to nepodepsala! Lhali nám....." složil hlavu do dlaní Liam a ostatní se taky tvářili zahanbeně.
"Ne Liame, nezapomínej na Patrika. Nebavila by se přeci s někým, kdo ji tolik ublížil." zavrtěl hlavou Louis.
"To bych taky mohl vysvětlit....." řekl jsem o poznání tišeji.
"Poslouchám." zamrkal Harry.
"Nemůžete mi prostě věřit? Ona si nevymyslela vůbec nic. Všechno je to pravda." vykrucoval jsem se. Opravdu jsem se s mým malým tajemstvím nepotřeboval chlubit.
"Nevěřím, že by se s ním po tom všem dokázala bavit." řekl odmítavě Liam. On tu byl přeci ten rozvážný a chytrý.
Za tohle budu chtít doživotní uctívání a speciální místo v nebi. Proč jsem sakra tak dokonalý?
"Já se s ním znám. S Patrikem. Znal jsem se s ním, i když ještě chodil s Noell. Věděl jsem o tom, co jí dělá." řekl jsem pokořeně.
"Co? Proč si se s ním teda bavil?"divil se Louis.
"Prodával mi-........Bral jsem od něj dávky."
"Ty jsi jel v drogách?!" zvýšil hlas Liam. Vypadal nadmíru znechuceně.
"Jo, ale už je to za mnou. Teď už mi věříte?"
"No....."
"Mám v mobilu ještě fotky, co mi posílal. Nejsem si jistý, jestli je chcete vidět. Neměl jsem sílu je smazat."
"Já se bez nich obejdu, dobrý. Věřím ti." rezignoval radši Harry. Liam kývl, že se přidává k Harrymu.
"Já je chci vidět." odvážil se Louis.
"Fajn. Tady v téhle složce."
"Ty vole. Proč ti to posílal?"
"Nevím, asi se chtěl chlubit." pokrčil jsem rameny a mobil znovu uklidil do kapsy. Kluci jsou na mé straně, teď ještě Niall.
"Všichni teda chápete, co jste způsobili?"
"Jo."
"Tak to napravte. Přesvědčte Nialla." řekl jsem a vydal se do svého pokoje. Chtěl jsem Noell vrátit její písničky, teď jsem je už nepotřeboval. Zkontroloval jsem, jestli mám opravdu všechny a pak jsem se rozjel k jejímu domu. Pátral jsem v paměti, jak vypadal, jelikož jsem tam byl asi třikrát. Nakonec jsem ho opravdu našel a zazvonil.
"Dobrý den. Jsem tu za Noell." začal jsem, když jsem ve dveřích viděl její mamku.
"Ahoj Zayne. Noell je ale u vás." usmála se mile.
"To těžko, teď jsem od nás odjel." zamračil jsem se. Tady něco nesedí.
"Ne, ona musí být u vás. Psala mi lísteček, že je u Nialla."
"Oni už spolu nejsou. Proč by u nás teda byla?.............. Nestalo se v poslední době něco, co ji mohlo rozrušit? Vím, že ten rozchod ani jeden nezvládali moc dobře." začal jsem vysvětlovat.
"Rozešli? Proč mi to neřekla......No, něco se stalo, ale neřekla jsem jí to. Nechtěla jsem jí s tím zbytečně zatěžovat hlavu, ne teď." mluvila nešťastně.
"A kdyby se to dozvěděla, kam by šla?"
"No, nejspíš do našeho domova. Do South Shields. Za příbuznými. Ale pokud jsou všichni od vás doma, kdo jí veze? Autobusem by nikdy nejela. Ne tak daleko."
"Myslím, že je jen jeden člověk, který by ji mohl svést."
"To myslíš -"
"Patrika. Jak se tak dívám, někam jste se chystala, že?" zeptal jsem se.
"Do práce, mám odpolední."
"Já to zařídím. Třeba se mi povede je dát znovu dohromady." pousmál jsem se a zamával na rozloučenou docela zmatené paní Harissové.
"Pojedeme za ní." pokrčil rameny Liam. Mezitím, co jsem byl pryč, stihli Nialla uvést do situace a on teď seděl jak hromádka neštěstí, kvůli tomu, co způsobil. Bál se o svou princeznu, jelikož byla s Patrikem. Pravděpodobně. Nikomu z nás telefon nezvedla.
"Všichni?" pozvedl jsem obočí.
"Pojedu jen já. Chci napravit to, co jsem způsobil." ozval se Niall.
"Tak ale dělej. Běž se rychle dát trochu do kopy a pak co nejrychleji za ní." popohnal jsem ho a zapnul si televizi. Svůj úkol jsem splnil, čas na odpočinek.
Jestli vše vyjde tak, jak bych chtěla, příští kapitola bude poslední. :( Možná bude mít hodně slov, ale chci, aby byla ta konečná. Tak co, těšíte se? :D
ČTEŠ
My song ( Niall Horan FF) CZ
FanfictionAhoj, jmenuji se Noell a je mi 17.Můj táta zemřel. Nechci se bavit o tom jak, ale už prostě nežije. Většina rodiny mi dává jeho smrt za vinu. Máma i já nechceme bydlet tam, kde nám ho všechno připomíná, a tak se stěhujeme do Londýna. Je to překrásný...