,,Ahoj Bells,"

5.1K 134 25
                                    

Vzbudila sem se na můj budík, který mi oznamoval, že musím jít do práce. Je sobota. Jiná holka by si teď užívala víkendu, ale to já nemůžu. Musím uživit naší rodinu. Moje mamka nepracuje, protože má rakovinu a léčí se. Je v domácí léčbě. Tátu nemám. Netuším kdo ten bastard je a ani to vědět nechci.

Mám taky sestřičku, které je dvanáct let. Je překrásná. Není to moje tak úplně sestra, ale beru jí tak. Je totiž adoptovaná, našla sem jí v mých pěti letech venku na ulici jako dvou roční miminko u popelnic. A pak je tu má sestřenka, která s námi bydlí, protože jí její máma a ani táta nechtěli. To všechno dobro mamka vykonala a před dvěma lety skončila takhle. Je to celkem smutný ne?

S povzdechem sem se vyhoupla do sedu a potom si stoupla. Když se moje nohy dotkly studené země tak se mi objevila husinu a já se oklepala.

Nandala sem si papuče a šla do koupelny. Zavřela sem za sebou dveře a začala se svlékat. Když sem se svlékla tak sem šla do sprchového koutu. Pustila sem na sebe vodu a příjemně vydechla. Na ruku sem si dala melounoví sprchoví gel, který sem si následně rozetřela po celým těle. Chvíli sem ho nechala a potom se opláchla teplou vodou. Následně sem si na hlavu dala šampón od Baleii. Vmasírovala sem si ho do vlasů a potom sem šampón z vlasů důkladně smyla. Zastavila sem vody a vylezla ze sprchového koutu.

Oklepala sem se zimou. Moje ruka vyletěla k ručníku, který hned uchopila. Ručník sem si obmotala kolem těla, aby mi nic nebylo vidět. Potom sem vzala druhý ručník se kterým sem si vysušila vlasy a následně si udělala turban na hlavě. Ručníkem, který sem měla kolem pasu sem se utřela a zase si ho obmotala kole těla. Usmála sem se do zrcadla a šla do pokoje.

Ze skříně sem si vzala černé na kolenou potrhané džíny, který sem si na sem hodila na poste. Začala sem se přehrabovat v tričkách a nakonec sem vytáhla bílé triko, který jsme taky položila na postel.

Ručník sem si z těla sundala a ohnula se k šuplíku kde mám spodní prádlo. Vzala sem si černý kalhotky z pejsky a k tomu černou ladící podprsenku. Natáhla sem si to na sebe a hned na to i oblečení, který sem si vybrala.

Když sem byla oblečená tak sem šla zase do koupelny. Vzala sem můj starý fén a zapojila ho do zásuvky. Zapnula sem ho a fén hned začal vydávat teplý větřík.

Vypnula sem ho a s vlasů si sundala turban. Zase sem ho zapnula a začala si fénovat moje hnědě středně dlouhé vlasy. Fén sem vypnula, protože sem vlasy měla suchá. Fén sem odklidila a šla do pokoje.
Z poličky sem si vzala hřeben a učesala si svoje vlasy, který jsou, už od přírody takové rovné. Ne úplně, ale mě to stačí. Usmála sem se a hřeben vrátila. Potom sem si vzala ponožky a natáhla si je na moje chodidla. Pak už sem šla ke dveřím, které sem otevřela vyšla ven a zase zavřela. Sešla sem schody a objevila se v chodbě. Všichni spaly takže sem musela být potichu. Došla sem do kuchyně a z lednice si vzala jogurt. Pak sem si vzala lžičku a sedla si za stůl. Jogurt sem snědla a zase se zvedla. Kelímek sem vyhodila a lžičku dala do dřezu. Šla sem do obýváku a ze stolu si vzala můj tlačítkoví mobil ,značky Nokia. Zastrčila sem si ho do kapsy a vzal si ještě Starou ošoupanou peněženku. Moje nohy nabrali směr předsíň kde sem se zastavila. Z věšáku sem si vyndala šedou mikinu, kterou sem si nandala a zapnula. Je léto, takže si bundu brát nemusím. Na nohy sem si nasadila moje vansky, který sem dostala od mamky před třemi roky. To ještě pracovala. Můžu být ráda, že jsme holka menšího vzrůstu takže mi nohy už nerostou. Ještě sem si vzala klíče a vyšla sem ven .Zamkla sem, aby se nikdo nedostal do vnitřku a šla k garáži. U garáže sem měla postavený moje kolo. Vzala sem ho za řidítka a vyšla ven ze zahrady.  Nasednula sem na kolo a vyjela směr vězení. Je to jediné místo kde mi daly práci tedy až na bar jako děvka, ale to sem odmítla hned.

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat