"Ahoj Justine,"

1.8K 85 4
                                    

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

Probudil jsem se na to, že mě Bella kopla do nohy. Dobře je roztomilá, ale kopat mě nemusí. Chvíli jsem si jí prohlížel .Dal jsem jí pusu na čelo a opatrně se od ní odtáhl. Šel jsem do koupelny kde jsem se osprchoval a  upravil. Dal jsem si bílé triko a černé tepláky. Vlasy jsem si na geloval, zuby jsem si vyčistil a vyšel z koupelny. Šel jsme dolů do kuchyně. V obýváku byli nejspíš děti a hráli si z novýma hračkama.

,,Ahoj Justine," řekla mamka a dala mi pusu na líčko.

,,Dobré ráno mami," sedl jsem si vedle Cailin, která jedla vánočku s máslem a k tomu měla kakao.

,,Mami uděláš mi taky snídani?" psí oči. Ty vždy fungují. Přikývla a začala mi dělat snídani.

,,Co kdyby si snídani donesl i Bell?" nadzvedla obočí.

,,To nemusí jsem tady," Bella přišla do kuchyně a sedla si na židli.

,,Bello víš co jsem dneska vymyslela?" vyhrkla na ní hned Cailin. Rozespale zakroutila hlavou.

 ,,Dnešek strávíme celý den s Jazzy, Jaxonem a Judith, co ty na to? " nadzvedla obočí. Bella přikývla.

,,A my Justine jedeme za babičkou kterou přivezeme i s dědou," usmál jsem se a přikývl. Miluji svojí babičku a dědečka. 

Bella:

Pattie mi dala vánočku a kakao. Dneska jedou pryč a doma jsem já, Cailin, Jazzy, Jaxon, Judith, Ryan, Fredo, Lil a Twist. Jo je nás tu docela hodně. Nečekala jsem, že se Justin schází se svými prarodiči. 

---------------------------

OMLOUVÁM SE ZA CHYBY

Část o ničem,ale i tak doufám,že se vám líbí.Budu ráda za Komenty a votes. Jinak strašně si píšete o druhou část a tak no nejspíše bude. :D  Doufám,že vás to teď potěšilo. :)

-Xoxo Týna

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat