VÁNOCE 1\2

2.3K 72 8
                                    

(Jen vám chci říct ,že budu popisovat české vánoce.Nevím jak bych popsala ty Americké)

,,Vstávej. Dělej! Je štědrý den! No tak vstávej!" začal někdo křičet po pokoji. Zavrčela jsem a otevřela oči. Uviděla jsem Cailin jak se mi hrabe ve skříni.

,, Proč se mi hrabeš ve skříni?" zeptala jsem se chraptivým hlasem. Odkašlala jsem si, aby jsem mluvila normálně.

,,Protože jedeme do lesa. Jsou vánoce takže jdeme dát jídlo do krmelce," řekla a hodila po mně tepláky a bílé tričko. Povzdechla jsme si a stoupla si.

Justin:

,,Pojedeš s námi?" zeptala se Jazzy. Popravdě? Nechtěl jsem jít, ale je tady možnost, že by máma nechala Bellu a Cailin jít a to nesmím dopustit.

,,Jasně," cvrnkl jsem jí do nosu a dál jedl dort. Mimochodem byl výborný. Vážně.

,,Chutná ti náš dort?" usmál jsem se na Judith a přikývl.

,,No tak nezlob se na mě," zasmála se Cailin, která i s Bellou přišla do kuchyně.

,,Cailin shodila si mě z postele! Víš jak mě bolí koleno? Jestli tam budu mít modřinu tak ti tu tvojí krásnou tvářičku zmaluji do modra!" zasmála se a sedli si na židli ke stolu.

,,Holky dáte si dort?" zeptala se jich Pattie.

,,Jo," řekly na jednou a přikývly.

,,A co takhle popřát dobré ráno?" nadzvedl jsem obočí. Obě protočili očima .Zdá se mi to  nebo se Bella od doby co je tady změnila. Jindy by si tohle nedovolila. Když jsem se s ní poznal byla stydlivá a taková prostě hodná holka nikdy v životě by neřekla sprosté slovo a teď by mi jich do tváře vykřičela klidně tisíce.

,,Oči," zasyčel jsem. Zatnula zuby a propálila mě pohledem.

Bella:

Před chvílí jsme došly z naší ranní procházky. Teď jsme všichni rozvalený na gauči. Koukáme na popelku. Ano tři oříšky pro popelku(vím,že je to česká pohádka).

,,Mami doneseš mi něco k jídlu?" zařval Justin. Jelikož ten debil sedí přímo vedle mě zakňučela jsem a bouchla ho do břicha.

,,au," vyjekl jak malá holka.

,,Nemáš mi řvát do ucha a vypadni si pro jídlo sám tvoje máma není tvoje sluška!" zamračila jsem se na něj.

,,Tak hele zase si moc dovoluješ!" zavrčel. Mykla jsem rameny.

,,Víš už tu budu jen týden takže m nějak nevadí, že na mě budeš naštvaný," mrkla jsem na něj. Protočil očima. A mně zakazuje protočit očima.

,,Ale dřív by ti to vadilo," podívala jsem se na něj a nadzvedla obočí.

,,Co bylo to bylo co je to je," řekla jsem. Ale má pravdu změnila jsem se. A to hodně.

,,Justine příště neřvi, telefonovala jsem," hodila Pattie po Justinovi housku, která byla namazaná. Pak odešla.

,,Bells půjdeš se mnou vybrat oblečení na večer?" zeptala se mě Cailin. Přikývla jsem a vstala. Hodila jsme pohled na Justina a šla i s Cailin do jejího pokoje. Sedla jsem si na postel.

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat