Za co?

2.6K 113 9
                                    

Už jedeme dvě a více hodin a já se totálně nudím. Je mi vedro, protože už je ráno a přeci jen je léto. Justin furt řídí a nemluví. 

,,Kdy už tam budeme a neignoruj mě," řekla jsem rovnou, protože na tohle se ho ptám už dlouho a on mi nikdy neodpoví. Ignorant.

,,Nevím," odpověděl a já si povzdechla.

,,A máš tu alespoň mobil?" zeptala jsem se ho.

,,No na co?" zeptal se.

,,Půjčíš mi ho na hry, prosím?" zaškemrala jsem. Jo mám vlastní mobil, ale tam hry ani hrát nejdou. Je to tlačítková Nokia.

,,Na co? Si vem svůj ne?" řekl a zastavil na červený.

,,Jo s tímhle tak," ukázala sem mu svůj mobil na což se uchechtl. Chvíli se na mě díval pak sáhl do kapsy a vytáhl iPhone a podal mi ho .Vzala sem si a koukala na něj.

,,Děkuju," zašeptala sem a odemkla ho jenže tam měl heslo.

,,Jaký je heslo?" zeptala jsem se.

,, 3.5.2010" řekl a já to tam naklikala.

,,Co se stalo ten den?" zeptala jsem se ho a on se rozjel.

,,Potkaly jsme se ze Selenou," řekl a já si vzpoměla, že mám ještě jeho prstýnek na prstě. Ne, nesundala jsem si ho. 

,,Aha," zamumlala sem a najela na kolonku hry. Objevilo se na obrazovce spoustu her. Najela sem na nějaký auta a potom co se to nečetlo tak se začala hrát. 

,,Máš hlad?" vyrušil mě Justin z mého hraní co dělám už asi hodinu.

,,Jo," přikývla jsem. On zajel ke krámu. Dost velkému krámu.

,, Tak pojď," řekl a odpásal se.

,, Můžu jít s tebou?" oči se mu určitě rozjiskřily.

,, Jasně," řekl a vylezla. Mobil jsem položila ,odpoutala se a vylezla. Konečně vzduch. Pořádně jsem se nadechla. 

,, Pojď bublino," vzal mě okolo pasu a já se zamračila.

,, Hele jsem hledaný jo takže teď budeme dělat, že spolu chodíme," řekl a nasadil si kapucu. Jen sem přikývla a společně jsme šli do obchodu. Vzali jsme vozík a šli jsme k jídlu. Vzala jsem sušenky, bombóny, jogurty ,mléko, kuličky, džusíky a to mě Justin zastavil.

,,Hele vím, že tohle všechno je dobrý, ale teď něco čím se najíme," řekl a vzal vozík, který tahal pryč. Uchechtla jsem se a šla za ním. Byl zrovna u rohlíků, který pokládal do vozíku. Pak vzal koláčky, buchtičky, donaty, pizza rohlíky.

,,Tímhle se možná najíš, ale je to sladký," řekla jsem a vzala zase košík já. Šla sem k bagetám. Vzala sem čtyři bagety a šla  k pomazánkám na rohlíky. Vzala jsem sýrovou a česnekovou. Pak jsem šla k pitím. Vzala jsem dvě limonády.

,, Fajn, tak jdeme," řekl Justin a šli jsme ke kase, ale zastavila jsem se, když sem uviděla jedno triko. Bylo překrásný.

,,Co stojíš," přišel Justin, protože si nevšiml, že jsem zastavila a šel dál. Koukl se tam kam jsem koukala.

,,Líbí?" zeptal se a zasmál se. Jo mám divný vkus. Přikývla jsem.

,, Tak ho koupíme," řekl a vzal ho. Hned se mi na rtech vykouzlil úsměv. Šli jsme k pokladně a Justin všechno zaplatil jelikož já peníze neměla. Pak jsme šli do auta. Tašky jsme dali dozadu na sedačky. Justin nastartoval a já se rychle naklonila a dala mu pusu na líčko.

,,Za co?" usmál se a já se zazubila.

,,Za to triko," řekla sem a on se usmál. Pak vyjel.

------------------------

Budu strašně ráda za vaše pozitivní i negativný komentáře,Vždy kdy si je čtu tak se mi na rtech vykouzlí usměv. Děkuju vám.

- Xoxo Týna

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat