Už jsme se najedli a hádejte co? Justin mi půjčil notebook, ale zablokoval mi všechny stránky kde se jde psát takže instagram, Facebook, a další soc sítě. Takže koukám na film. Žáby k zlíbání 3. Nevím ani jak mě to napadlo, ale najela sem na to na youtube takže jsem si to pustila.
,,Na co koukáš?" přišel Justin a sedl si vedle mě. Hned jak uviděl obrazovku začal se smát.
,,Vážně se koukáš na Žáby k zulíbání?" zeptal se a utřel si imaginární slzu. Jen jsem mykla rameny a přikývla.
,,Víš přemýšlel jsem, že by jsme šly nakoupit jako oblečení abys tady něco měla," řekl a já se na něj překvapeně podívala.
,,Ale nesmíš na sebe upozorňovat a nesmíš utéct," řekl a já přikývla. Usmál se na mě.
,,Tak jo jenže já nevím co ti mám dát na oblečení," uchechtl se a vstal. Šel ke skříni a začal se v ní hrabat. Hodil na mě bílí triko a šedý tepláky. Vždyť to na mě bude plavat.
,, Oblíkni si to," řekl. Vstala jsem a vzala si to a šla do koupelny. Vyslékla jsem si oblečení které jsem měla na sobě a dala si jeho oblečení a vylezla.
,,Teď pojď sem," řekl mi. V ruce měl nůžky. Přišla jsem k němu. Vzal nůžky a ustřihl kus ve předu a v zádu takže mi bylo vidět břicho. Nůžky položil a klekl si. Vyhrnul mi tepláky tak, že jsem z nich měla třičtvrtáky.
,,No a je to," řekl a já se podívala. Mykla sem rameny. Usmál se na mě a někam šel. Došel s hřebenem a sedl i na postel. Sedla jsem si před něj a on i začal něco dělat z vlasami.
,,Umíš copy?" zeptala sem se, když sem ucítila jak mi je plete.
,,Jo pletl jsem je Seleně," řekl. Po chvíli jsem je měla. Oba jsme vstali a šli dolů. V kuchyni byli slyšet hlasy, ale my jsme šly do chodby. Nazuli jsme si boty. Půjčil mi svojí bundu a pak jsme šli do auta. Sedla jsem si do předu a on za volant. Pak vyjel.
------
Otevřela sem dveře od dveří a společně i z Justinem, který v ruce svíral čtyři tašky do domu. Byli jsme tam tak čtyři hodiny. Nikdy, nikdy už s ním nejdu nakupovat. To je: "Kup si tohle" a "Tohle by ti seklo" "v tomhle budeš sexy," "Ne tohle ne to je hnusný," "ty boty jsou cool vem rovnou troje," a takhle to bylo po celou dobu takže oblečení které jsme chtěla já jsme nekoupili. Jak jinak.
,,Jdeme do pokoje," řekl. Přikývla jsem a šla za ním. Když jsme došli tašky, které držel v ruce hodil na postel a sedl si.
,,Jsi spokojená s nákupem?" zeptal se mě a já se zasmála.
,,Jasně," olízla jsem si rty a sedla si k taškám
,,Koupily jsme vše co jsi mi řekl," zasmála jsem se a vyndala krátký crop top. Tohle nikdy nosit nebudu, ale říkat mu to taky nebudu.
,,Bude ti to slušet uvidíš," mrkl na mě a natáhl se.
,,Justine?" zeptala sem se.
,,He?" koukl se na mě.
,,Jak jste se poznali se Selenou?" zeptala jsem se nejistě.
,,Hele neznamená, že se spolu tak nějak normálně bavím, že jako jsme nějaký kamarádi na to zapomeň," vyprskl. Tak a náš hnusný Justin je zpátky.
,,Oka, tak já se jdu alespoň vysprchnout," řekla jsem. Z tašky jsem vyndala teplákové kraťase a černí tílko s lebkou. Pak jsem si vzala kalhotky a podprsenku. Šla jsem do koupelny.
Justin:
Povzdechl jsme si. Tak dneska se to hezky vyvíjelo, ale ona prostě musí být zvědavá! Povzdechl jsem si a sedl si. Vzal jsem si mobil.
~Derek~
Justine, vydrž ještě týden dva. Vanessa odsuď nechce a já jí ještě musím říct, že má sestru! Katharina se jí to snaží říct, ale vždy když jde tak ona někam jde za kamarády! Zaplatil sem ti dost na to, aby si počkal.
~Já~
To mám čekat tak dlouho? Chápeš, že ona je prostě....drzá! A zvědavá! Vydržím nejdýl dva týdny! Pak už to odkládat nebudeme!
Mobil jsme položil a zavrčel.
,,Proč vrčíš?" přišla do pokoje Bella, která si ještě sušila vlasy. Sjel sem na její nohy, které byli tak krásně hubené. Užíval jsem si představu, že by kolem mě byli obmotané a já do ní přitom přirážel, ale teď ne ty nadržený prase!
,,Co je ti do toho?" nadzvedl jsem obočí. Protočila očima a ručník dala na radiátor. Chuť dát jí facku za to, že protočila očima byla velká, ale raději jsem se sebral a šel z pokoje rovnou do kuchyně.
V kuchyni byla Cailin a Sofia. Bože tu holku nesnáším. Po tom co se pobila se Selenou jen kvůli tomu, že sem vtrhla, když zrovna píchala s Fredem jí nesnáším, ale to bylo jen trochu a pak se stalo mnoho věcí.
,,No ty vole, jdu od jedné píči a v kuchyni uvidím další," zavrčel jsem a vzal pivo.
,,Hele Justine," řekla Cailin. Otočil jsem se na ní a nadzvedl obočí.
***********************************************
Vážně se omlouvám kdyby v tom byli nějaké chyby. Opravila se nějaký,ale nestíhám jelikož jdu za chvíli do školy. Doufám,že se vám tahle část líbí. Budu ráda za votes akoment.
-Jo a můžete se podívat na mé dvě nvé knihy. :) Můj život-Zdraví životní styl. :) Budu ráda,když se podíváte.
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...