"Dělal jsem si srandu,"

2.3K 113 11
                                    

Došli jsme k recepci kde byl pohledný  muž.

"Dobrý den pokoj číslo 65 prosím," řekl Justin rovnou. Ten kluk se na něj chvíli díval, pak se otočil a podal mu klíče. Aha tak tady slušné chování neučili? Ha.  Justin protočil očima podal mu peníze vzal mě kolem ramen a šli jsme do výtahu. Justin zmáčkl druhé patro.  Justin zavřel oči a zhluboka dýchal. Co mu je?

,,Justine jsi v pohodě?" zeptala sem se ho. Nevnímal mě. Začal vnímat až, když se dveře otevřeli a on rychle vystoupil. Šla sem za ním. Došli jsme do našeho pokoje a vstoupili do vnitř. Byl to jeden pokoj s manželskou postelí, křeslem, televizí, skříní, zrcadlem, oknem a pak tam byla ještě koupelna a jídelna. Sundala jsem si boty a tašku položila na stůl. 

,,Je to tady pěkný, ale to budeme spát na jedné posteli?" ošila jsem se nad tou představou.

,,Ne ty budeš spát na gauči," řekl ironicky a já se usmála.

,,Dobře," řekla jsem a sedla si na gauč.

,,Dělal sem si srandu," řekl a sedl si vedle mě. Přikývla jsem.

,,Jak dlouho tu budeme? Říkal si, že jedeme k tobě domů," řekla Jsem mu a ona se usmál.

,,Budeme tu týden. Pak pro nás přijedou moji kamarádi," řekl a já si z povzdechem přikývla. Nevím, ale mám z toho všeho špatný pocit. Že jsem DOBROVOLNĚ odešla od mojí rodiny. Co jsem to za dceru?

,,Jestli chceš můžeš se jít vykoupat, ale nemám tu oblečení, takže buď tu můžeš být nahá, nebo v spodním prádle, v ručníku a nebo si na sebe vezmeš to nové triko a staré tepláky," řekl a já nad ním protočila očima. Vstala jsem a šla k tašce ze které jsem si vzala to triko. Pak jsem šla do koupelny.

Justin:

Přebil sem nutkání jít do té koupelny a ošukat jí a radši sem zval mobil a volal Chazovi.

"Nazdar vole," řekl a já protočil očima. "Aby jsem ti jí nestřelil za to vole," řekl jsem a zasmál se sám nad sebou. "Oka teď proč voláš," zeptal se a já se pohodlně opřel. "Už jsme v hotelu," řekl jsem a usmál se. "To je bomba .Za týden pro vás přijedeme," řekl a já přikývl pak sem si uvědomil, že mě nevidí. "Dobře už jste sehnali Lana?" zeptal sem se. "Ne furt ho hledáme, ale neboj brzo ho najdemE," řekl a já si povzdechl. "Fajn, ale pospěšte si," řekl jsem a típnul to.

××××××××××××××××××××××××××××××××
Takže už tu máme záhadu.. kdo je Lan? Co chtějí s Belou udělat? :o A proč je Justin na ní hodněj, když jí může o prcat? No tak přemýšlejte a já se svámi loučím..

- Xoxo Týna

CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat