,,Mám svoje důvody,"

1.8K 98 4
                                    

Ležím v posteli. Po tom co mi Justin odpověděl na mojí otázku odešel a nechal mě tu se slovy: "Buď tady a dolů nechoď" samozřejmě, že asi dvě minuty po tom co odešel jsem chtěla jít dolů, ale zamkl mě tu. Takže tu ležím dvě hodiny a totálně se nudím. Jediný co mi vrtá hlavou je: PROČ MĚ TU ZAMKL?? Pokuď si dobře vzpomínám ani ze začátku co jsem tu byla mě v pokoji nezamykal. Povzdechla jsem si a vyhoupla se do sedu. Rozhlédla jsem se po pokoji, můj pohled zavadil o notebook ležící na stole co tu má. Vstala jsem a došla ke stolu. Vzala jsem si notebook a sedla si zase na postel. Otevřela jsem ho vyjel mi obrázek, který měl na tapetě.

Neměl tam takhle jednu přes celou obrazovku, ale spoustu těchle maličkých fotek po celé obrazovce poskládaných hezky u sebe

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Neměl tam takhle jednu přes celou obrazovku, ale spoustu těchle maličkých fotek po celé obrazovce poskládaných hezky u sebe. Bylo to vážně roztomilé. Nikdy bych neřekla, že někdo jako on měl někdy city a dokonce holku kterou miloval a ona jeho. Jenže každý se plete. Pokroutila sem hlavou a najela na prohlížeč. Stránka se začala načítat. Pak mi na obrazovce vyskočilo: Bez připojen internetu. Takže se na internet nedostanu, ale co jsem čekala? Alespoň mu prošmejdím notebook.

××××

Už šmejdím v jeho notebooku asi půl hodiny a těžce mě to nebaví jelikož jediný co tu má jsou fotky a videa. Fotky jeho, Seleny, Jazzy, Jaxona, Judith, Cailin, Pattie, Jeremyho, nějaké paní, zvířat, přírody a to samé i videa. Samozřejmě tu má fotky i s kulkami. Myslela jsem, že si třeba píše do notebooku nějaký deníček, ale asi jsem se zmýlila.

Hned co jsem uslyšela kroky jsem rychle vstala a notebook vrátila na své původní místo. Já jsem si lehla do postele a zavřela oči. Ten někdo odemkl dveře a vešel do vnitř.

,,Nemusíš dělat,, že spíš. Slyšel jsem tě chodit," Justinův hlas se roznesl po pokoji společně s jeho skočením na postel.

,,Nedělala jsem, že spím. Měla jsem jen zavřený oči," řekla jsem a otočila se na něho. Ruku měl pod hlavou a koukal do stropu.

,,Kde si byl? A proč si mě tu zamkl? Nikdy si mě tu nezamykal tak proč teď?" nadzvedla jsem obočí. Jeho hlava se otočila na mě.

,, Mám svoje důvody," mrkl na mě a já protočila očima. Do uší se mi dostalo jeho zavrčení a já si uvědomila co jsem udělala.

,,Neprotáčej očima!" řekla jsem za něj a zazubila se. Povzdechl si a pokroutila hlavou.

,,Už tu budeš jen týden a dva dny," v tuhle chvíli jsem nevěděla jestli být šťastná a nebo se bát, že vlastně uvidím svoje pravé rodiče a sestru. Ale s neznámého důvodu jsem nechtěla ještě pryč. Netuším čím to bylo, ale prostě jsem tu nechtěla nechat Cailin nebo to bylo Justinem. Ať je ten bastard jaký chce tam mi přirostl k srdci jako starší bráška. Možná kamarád. Já sama nechápu jak je to možný. On je můj únosce. Ale kdybych ho neměla ani trochu ráda tak bych ho předtím v té kuchyni nelíbala. Takže mám ho ráda i přes všechny jeho mouchy.

,,Hm," moje odpověď. Nadzvedl obočí.

,,Netěšíš se?" zeptal se mě a lehl si taky na bok.

,,A ty by jsi se těšil na svoje rodiče kteří tě odložili o kterých si neměl ani tušení? Jo a těšil by jsi se na svoji sestru kterou si oni nechali a mě dali pryč? Netěšil," na konci jsem odpověděla za něj. Nic neodpověděl,  jen mi koukal do očí tak jako já jemu. Jeho ruka vzala do ruky moji tvář kterou pohladil. Hlavu posunul blíže k té mé. Byl ode mě asi tak dva centimetry.

,,Justine tohle by jsme neměli," zašeptala jsem.

,,Však se můžeš odtáhnout," řekl, ale ruku na mé tváři nechal. Popravdě neměla jsem v plánu se odtáhnout. Nic jsem neřekla a jen na něj koukala tak jako on předtím na mě. Usmál se a přisál se mi na rty. Hned se začal pohybovat. Ruce dal na můj zadek a s tím, že si lehl na záda mě vyhoupl na něho.

Ruce jsem dala na jeho tvář. Líbal mě vášnivě, ale dravě. Líbilo se mi to. Rukami vplul pod mé triko. Zachvěla jsem se, když jeho ruce začali klouzat po mé pokožce na břiše. Ruce dal zase zpět na zadek a přetočil nás. Rukami mi odtáhl stehna a vlezl si mezi ně. Tím odpojil naše rty. Koukal se mi do očí a usmíval se.

"Jestli teď neřekneš ne, já se asi neudržím," řekl a přejel mi palcem po spodním rtu. Problém byl v tom, že já to zastavit nechtěla. Věděla sem, že by to mohlo skončit tak  že bych už nebyla panna, ale nějak mi to v tuhle chvíli nevadilo a tak jsem si ho za krk přitáhla drsně k sobě a drze mu vešla jazykem do pusy.

--------------------------

-Takoví ten debilní pocit ,když si na zkoukni to do vyhledávače zadám 50 odstínu temnoty a ono vám to tam vyjede tak jsem nadšená,že se na to podívám ,ale když si přečtu název ANGLICKY a za tím je ang jsem tak trochu v zadku ,protože moje angličtina se dá porovnat s prvňáčkem!Jsem na sebe tak nasraná ,že jsem se tu angličtinu neučila líp! Mé kamarádce je dvanáct a prý na to koukala a všemu rozuměla! No nic půjdu koukat alespoň na 50 odstínu šedi.

-Bella přiznala ,že ho má ráda. Není to ,že ho miluje ,ale má ho ráda to je hlavní!

-Votes a koment potěší.

-Xoxo Týna



CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat