Omlouvám se za chyby¨
Dojeli jsme před velkou vilu. Ani mě nepřekvapovalo, že jsem zastavili zrovna tady. Vylezla jsem ven a usmála se. Konečně na čerstvém vzduchu.
,,Pojď," řekl Justin a vzal tašky. Společně i s Kennym jsme šli do vnitř. Sundali jsme si boty a šli jsme kam si. Došli jsme řekla bych, že do obýváku. Na pohovce seděli dva kluci v Justinově věku.
,,Nazdar bro," stoupl si černoch. Dali si pozdrav a pak se podíval na mě.
,,Ty musíš být Bella," řekl a nastavil přede mě ruku se slovy: "Fredo," Jeho ruku jsem přijala a potřásla s ní.
,,A támhle to je Ryan," řekl a ukázal na kluka, který seděl na pohovce, jen mávl a dál koukal do mobilu.
,,Má novou známost," zašeptal tak, aby jsme to slyšeli jen my.
,,No to by stačilo Fredo, jdu jí ukázat pokoj," řekl Justin a vzal mě za loket, táhl mě kamsi.
,,Jemněji," sykla sem a něj a on můj loket pustil.
,,Nebav se s nimi," řekl a já nadzvedla obočí.
,,A to proč?" zeptala jsem se ho.
,,Jsou to bastardi," řekl.
,,Horší jak ty?" zeptala sem se na což se zastavil a koukl se na mě. Skřížila jsem si ruce na hrudi.
,,Tak hele byl jsem na tebe hodný dost nemyslíš? Taky by si mohla dostat přes držku tak mě neser," zavrčel. Co s ním je? Vždyť sem řekla jen pravdu, ne?
,, Tak teď poslouchej ty mě. Nejsem tvoje panenka aby jsi si pískl a já udělala. Žijeme v Americe a to je svobodná země," řekla jsem hnusně a rozešla se ani nevím kam. Dokuď jsem nenarazila do něčího těla. Zastavila jsem se a vzhlédla. Uviděla jsem krásnou blondýnku.
,, Ahoj, ty musíš být Bella," jak to, že mě tu všichni znají?
,,Jo a ty jsi?" zeptala jsem se jí.
,,Cailin," řekla. Něco mi to jméno říkalo, ale teď si nevzpomenu.
,, Vidím, že asi nevíš kam jít," řekla a já zakroutila hlavou.
,,Dovedu tě tam," řekla a šla rovně já za ní. Vyšli jsme schody, objevily jsme se v druhým patře. Pak jsme se zastavily u černých dveří.
,,Můj pokoje," nad můj jsem naznačila úvozovky.
,,Váš," odpověděla mi a otevřela pokoj. Přede mnou se zjevil dost velký pokoj, který byl celí do černa a všude byl bordel. Řekla bych, že tohle je pokoj Justina.
,,Já budu mít pokoj s Justinem?" zeptala sem se jí.
,,Jo," odpověděla a vešla do vnitř. Sedla si na postel z který shodila oblečení. Sedla jsem si vedle ní.
,,Proč jsem tu?" čekala sem na odpověď.
----------------------------
- Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...