Ne

2.3K 119 0
                                    

Omlouvám se za chyby

Vyšla jsem z koupelny. Justin ležel v posteli a asi spal .Nevím .Byl mi otočený zády. Usmála jsem se a šla k posteli. Koukla jsem se na jeho tvář která byla uvolněná.

Jeho oči byli zavřený a jeho pusa pootevřená. Jeho hnědé vlasy byli rozcuchané od toho jak spal a trošku spocené. Jo, uznávám je tady docela horko. 

Sedla jsem si na postel a vytáhla mobil, který jsem měla v kapse od tepláků. Byla tam jeden zmeškaný hovor od mamky. 

Smutně sem se usmála a mobil vypnula, aby mě nemohli podle něj najít. Opatrně jsem si lehla vedle Justina. Nohy jsem, ale na posteli neměla. 

,,Už si vykoupaná?" ozval se chraptivej hlas Justina, který se nesl celou místností.

Moje hlava se hned instinktně otočila k jeho tváři, která ode mně byla asi jen deset centimetrů. Jeho dech se odrážel od mojí pleti jak byl blízko.

,,Jo," řekla jsem a mírně se pousmála. Přikývl.

,,Ty se nepůjdeš vysprchovat?" zeptala sem se ho. Je to divný se ho na to ptát.

,,Jo, ale až za chvíli," zašeptal a zabořil si hlavu do polštářů. Usmála sem se nad jeho roztomilostí.

,,Proč na mě tak koukáš?" zeptal se a deku si přitáhl více ke krku.

"J-já," zakoktala jsem. Nevěděla sem co mu mám říct. 'No jen, že jsi strašně krásný. A když spíš si hodně moc roztomilí a tak sem se nechala unést a čučela na tebe' j to mu řeknu. Určitě se nezečne smát. 

,,Já vím, že jsem krásný," zachichotal se a já vzala deku a přikryla se až po hlavu, protože jsem se červenala. Nesnáším, když se začnu červenat. 

Sice jsem tak nějak se moc nečevenala, ale to je jedno. Prostě nesnáším, když se červenám. Je to strašný.

,,Aww ty se červenáš," řekl a jeho ruka se snažila odendat peřinu, aby na mě mohl vidět což sem nedovolila.

,,No tak, chci vědět tvoje červené tvářičky," zachichotal se a já se ještě víc zčervenala. Panebože co to semnou dělá?

,,Ne," řekla jsem a trhla rukou, aby jí nechal být, ale jeho ruce byli furt na mé dece.

-------------------

- Xoxo Týna


CRIMINALKde žijí příběhy. Začni objevovat