OMLOUVÁM SE ZA CHYBY
30.12.2016,,Bello vstávej. No tak vstávej!" řvala po celém pokoji. Jaj nejradši bych ji teď zabila. Včera jsme s Jazzy blbli až do devíti a pak jsme ještě kecali u nás v pokoji do půlnoci. Tak proč mě sakra budí tak brzo?!
,,Cailin jestli nepřestaneš řvát vytrhám ti všechny vlasy z hlayy a budu je podávat dneska k obědu," zasyčela jsme na ní ze zavřenýma očima.
,,Tak hele drsňačko. Máš vstávat a jít pomoct s chlebíčkama a připravit párty," no jo ona je dneska ta párty a taky odjíždím. Nevím proč, ale vůbec se mi odsuď nechce.
,,A proč musím pomáhat já?" zavrčela jsem naštvaně a otevřela oči.
,,Tady se někdo blbě vyspal," Cailin seděla u svého stolku a malovala se. Protočila jsme nad její poznámkou oči a vstala. Vzala jsem si oblečení co jsme na sobě měla včera, protože to jediný jsem měla venku. Šla jsme do koupelny kde jsem si udělala hygienu. Vylezla jsem ven a v pokoji už Cailin nebyla. Seběhla jsem schody a šla do kuchyně. Byla tam jen Pattie a Katharin.
,,Ahoj," řekla jsem a sedla si na židli. ,,Ahoj zlatíčko," řekli najednou a já se pousmála.
,,Dáš si palačinky?" zeptala se Pattie. ,,Jop" odpověděla jsem.
,,Kde je Cailin?" zeptala jsem se. Podívaly se na mě a mykly rameny. Nejspíš bude někde u Jazzy. Katharine přede mě položila palačinky a já se do nich s chutí pustila.
Justin:
Seděl jsme v křesle. Hlavu jsem měl podepřenou a přemýšlel jsem. Dneska má odjet Bella. Mám z toho takový divný pocit. Vždy, když si vzpomenu na to, že už jí v životě neuvidím se mi stáhne žaludek. A to s tou Cailin. Znám jí strašně dlouho a já debil jí jdu prodat ,ale dělám to kvůli ní. Třeba se bude mít dobře...a nebo taky ne. Jenže měnit to nebudu. Ukázalo by to mojí slabou stránku a to nechci.
,,Justine?" přišel malí Jaxon. Sedl si mi do klína a koukal na mě svýma překrásnýma očima. Miluju svoje sourozence.
,,Ano, trpaslíku?" dal jsme mu pusu do vlasů. Uculil se.
,,Je pravda, že Bella odjíždí a už se nevrátí?" zeptal se smutně. Zrovna oni si jí oblíbili a to mě štve ještě víc jelikož ublížím ještě jim.
,,Jaxone tomuhle nerozumíš, víš?" pohladil jsme ho po bříšku.
,,Takže je to pravda?" průhledná tekutina se začala hromadit v jeho očích. Neváhal jsem a objal ho.
,,Běž za Bellou rozloučit se s ní," usmála jsem se na něj. Přikývl slezl ze mě a odešel. Opřel jsem si hlavu o sedačku a vydechl. Co jsem to udělal? Blbost! Ale měnit to nebudu. Nechci ukázat svoji slabou stránku.
---
Omluvám se za chybyPředposlední část! :3
-Xoxo Týna
ČTEŠ
CRIMINAL
FanfictionBella Jones- Je to patnácti leté děvče, které vypomáhá v base jen, aby měla peníze pro svojí rodinu. Je to hnědovlasé děvče ze zářivýma modrýma očima. Její duše je dobrá, kdyby mohla klidně by se rozdala. Justin Bieber- Dvaceti letý kluk. Je to...